ARCHIWUM: Plan zajęć w semestrze wiosenno-letnim 2012/2013

Informacje dla Studentów w WSR.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

ARCHIWUM: Plan zajęć w semestrze wiosenno-letnim 2012/2013

Post autor: DorotaS » 14 lut (czw) 2013, 11:14:45

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Zapraszamy serdecznie wszystkich studentów na
INAUGURACJĘ ZAJĘĆ W SEMESTRZE WIOSENNO-LETNIM
w roku akademickim 2012/2013, która odbędzie się
w niedzielę 17 lutego 2013 r. w godz. 10:15-11:45 w sali nr 5.


RAMOWY PLAN UROCZYSTOŚCI:
- oficjalne ogłoszenie planu zajęć
- zapisy na zajęcia (informatyka, język angielski, dodatkowe)
- krótkie podsumowanie semestru jesienno-zimowego + wyniki studenckich ankiet
- wykład wprowadzający do zajęć z Metodyki pisania pracy licencjackiej
- rozdanie umów, indeksów i legitymacji studentom rozpoczynającym naukę w ID

Po uroczystości od godz. 12:00 odbędą się zajęcia zgodnie z przewidzianym na ten dzień planem zajęć.

Dzień 16/02/2013 (sobota) jest dla studentów ID WSR/WSTH dniem wolnym. Osoby, które koniecznie chcą, mogą jednak przyjść na pierwsze spotkania odbywające się tego dnia w WSR.

Zapisy na zajęcia informatyczne, lektoraty i przedmioty dodatkowe będą miały miejsce w dn. 17/02/2013 (niedziela) o godz. 10:15 w sali nr 5.

Pierwsze oficjalne zajęcia informatyczne, lektoraty i przedmioty dodatkowe dla studentów ID WSR/WSTH odbędą się w dn. 02/03/2013 (sobota).
Ostatnio zmieniony 27 wrz (pt) 2013, 16:58:26 przez DorotaS, łącznie zmieniany 8 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 15 lut (pt) 2013, 12:03:49

Plan zajęć w semestrze wiosenno-letnim 2012/13
ID WSR/WSTH


Uwaga, poszczególne strony planu zajęć są klikalne, a kliknięte - powiększają się.
Test it!

PLAN RAMOWY NA SOBOTĘ:


Obrazek


Możesz też pobrać pdf'a
http://www.reaktywni.pl/pliki/ds/130213 ... ota_id.pdf

PLAN RAMOWY NA NIEDZIELĘ:


Obrazek


Możesz też pobrać pdf'a
http://www.reaktywni.pl/pliki/ds/130213 ... ramowy.pdf
Ostatnio zmieniony 05 cze (śr) 2013, 12:41:47 przez DorotaS, łącznie zmieniany 3 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 15 lut (pt) 2013, 12:22:24

PLAN ZAJĘĆ NA NIEDZIELĘ - 17/02/2013 r.


Obrazek


Możesz też pobrać pdf'a
http://www.reaktywni.pl/pliki/ds/130213 ... 2.2013.pdf
Ostatnio zmieniony 04 kwie (czw) 2013, 08:53:59 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 15 lut (pt) 2013, 12:44:18

PODZIAŁ NA GRUPY ZAJĘCIOWE w semestrze wiosenno-letnim.

Biorąc pod uwagę zgłaszane przez Was uwagi względem złych warunków panujących w salach wykładowych w poprzednim semestrze (tłok, duchota, brak miejsc siedzących) oraz zbyt dużą dysproporcje pomiędzy aktualną liczbą studentów w grupie A i B, zmuszeni byliśmy podzielić grupę A (II semestr).

Cześć studentów z II semestru o nazwiskach na literki od A do K pozostanie dalej w grupie A, natomiast studenci z nazwiskami na literki od M do Z zostają oficjalnie przeniesieni do grupy B.
Do grupy A dołączą studenci I semestru, a do grupy B studenci III semestru.

PODSUMOWANIE:

GRUPA "A" - studenci I semestru + studenci II semestru (od A do K)
GRUPA "B" - studenci II semestru (od M do Z) + studenci III semestru

Powyższe podziały nie podlegają zmianie.
Ostatnio zmieniony 15 lut (pt) 2013, 12:59:54 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 15 lut (pt) 2013, 12:57:37

Wymagania dodatkowe obowiązujące studentów w semestrze wiosenno-letnim.

Wymagania dodatkowe dla I semestru:
:arrow: Zjazd zawodowy:
Dziennikarstwo TV
Zaawansowane formy i gatunki dziennikarskie: Felieton/Wywiad/Reportaż

Wymagania dodatkowe dla II semestru:
:arrow: Zjazd zawodowy:
Dziennikarstwo TV
Zaawansowane formy i gatunki dziennikarskie: Felieton/Wywiad/Reportaż
:arrow: Seminarium licencjackie I

Wymagania dodatkowe dla III semestru:
:arrow: Zjazd zawodowy:
Dziennikarstwo radiowe
Proste formy i gatunki dziennikarskie
:arrow: Zajęcia z ETYKI OGÓLNEJ
:arrow: Zwolnienie z zajęć METODYKA PISANIA PRACY LICENCJACKIEJ
:arrow: Seminarium licencjackie II

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 22 lut (pt) 2013, 16:24:56

Likwidacja zajęć sobotnich w grupach zaocznych SR/TV

W związku z niewielkim zainteresowaniem, następujące zajęcia ze zjazdów grup zaocznych SR/TV, zostają w tym semestrze zlikwidowane:

:arrow: sobota, 08:30 Word+PP (M. Sioma)
:arrow: sobota, 08:30 Język angielski 8+ (R. Kwiecień)
:arrow: sobota, 10:15 PhotoShop (M. Sioma)
:arrow: sobota, 10:15 Illustrator (M. Issat)
:arrow: sobota, 17:15 3DSMax (M. Buśkiewicz)
:arrow: sobota, 17:15 InDesign (M. Sioma)
:arrow: sobota, 17:15 Język angielski 5/6 (R. Kwiecień)

Wyżej wymienione zajęcia nie odbędą się już podczas II zjazdu (02-03/03/2013).
Osoby, które zapisały się na te zajęcia, proszę o przepisanie się do innych grup.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 03 kwie (śr) 2013, 15:51:05

PLAN ZAJĘĆ NA NIEDZIELĘ 07 KWIETNIA 2013 r.

W związku z małymi zmianami, spowodowanymi nieobecnością jednego z wykładowców ogłaszamy specjalny plan zajęć na najbliższa niedzielę.
Podwójny blok zajęć z WARSZTATU PISARSKIEGO poprowadzi Pani Ania Dąbrowska. Pierwsze zajęcia rozpoczną się o godz. 12:30.



Obrazek


Możesz też pobrać pdf'a
http://www.reaktywni.pl/pliki/ds/130403 ... 4_2013.pdf
Ostatnio zmieniony 16 kwie (wt) 2013, 09:43:24 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 16 kwie (wt) 2013, 09:42:24

PLAN ZAJĘĆ NA NIEDZIELĘ 21 KWIETNIA 2013 r.

W związku z małymi zmianami, spowodowanymi nieobecnością jednego z wykładowców ogłaszamy specjalny plan zajęć na najbliższa niedzielę.
Podwójny blok zajęć z REDAGOWANIA TEKSTÓW DZIENNIKARSKICH poprowadzi Pani Sylwia Kawalerowicz.

Pozostałe zmiany:
:arrow: zajęcia z METODYKI PISANIA PRACY LIC. odbędą się dla wszystkich
studentów tylko w godz. 08:30 - 10:00
:arrow: zajęcia z BIBLISTYKI ST I NT odbędą się dla wszystkich studentów tylko w godz. 10:15 - 11:45


Obrazek


Możesz też pobrać pdf'a
http://www.reaktywni.pl/pliki/ds/130403 ... 4_2013.pdf
Ostatnio zmieniony 10 maja (pt) 2013, 11:29:15 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 20 kwie (sob) 2013, 08:32:50

Uwaga! Kolejne drobne zmiany w planie na 21/04!

O godz. 15:30 - 17:00 odbędą się zajęcia z REDAGOWANIA TEKSTÓW DZIENNIKARSKICH dla wszystkich studentów (obie grupy). Red. S. Kawalerowicz zaprosiła na te zajęcia gościa specjalnego :)

O godz. 17:15 - 18:45 odbędą się zajęcia z RELIGIOLOGII dla wszystkich studentów (obie grupy).


Dużo zajęć łączonych czeka Was w najbliższy weekend, ale mam nadzieję, że nam wybaczycie.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 10 maja (pt) 2013, 11:39:14

Sesja egzaminacyjna w Instytucie Dziennikarstwa po semestrze wiosenno-letnim 2012/2013!

Kilka istotnych informacji organizacyjnych.

WSZYSCY STUDENCI

Zajęcia niedzielne
I termin: 12/05/13
II termin: 02/06/13

GRUPA ZAOCZNA

Zajęcia sobotnie (j. angielski + informatka itd.)
I termin sesji: 11/05/13*
* prosimy w miarę możliwości zaliczyć wybrane przez Was zajęcia w I terminie; tylko w sytuacji dużej liczby ocen niedostatecznych z języka angielskiego oraz informatyk zostanie zorganizowany II termin sesji (poprawkowy)

GRUPA DZIENNA

Zajęcia odbywające się w tygodniu (j. angielski + informatyka itd.)
I termin sesji: 13/05 - 17/05/13*
* prosimy w miarę możliwości zaliczyć wybrane przez Was zajęcia w I terminie; tylko w sytuacji dużej liczby ocen niedostatecznych z języka angielskiego oraz informatyk zostanie zorganizowany II termin sesji (poprawkowy)
Ostatnio zmieniony 10 maja (pt) 2013, 11:50:02 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 10 maja (pt) 2013, 11:43:20

SESJA EGZAMINACYJNA I termin / 12.05.2013 r.



Obrazek



Mała uwaga do zaliczeń u red. W. Pławskiego. Pan red. prosi o przyjście w początkowej godzinie danego tematu tylko studentów, którzy pisali na ten temat pracę i chcą uzyskać zaliczenie. Np. o 15:30 proszeni są o stawieni się wszyscy studenci, którzy pisali wywiad i go oddali lub planują oddać. Na początku spotkania Pan Pławski chciałby poprowadzić krótkie podsumowanie zajęć.

Nastąpiła zmiana sal: w godz. 13:00 - 15:30 Sylwia Kawalerowicz będzie prowadziła sesję w sali nr 1.

Możesz też pobrać pdf'a
http://www.reaktywni.pl/pliki/ds/130509 ... termin.pdf
Ostatnio zmieniony 10 maja (pt) 2013, 18:16:49 przez DorotaS, łącznie zmieniany 3 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 10 maja (pt) 2013, 11:50:19

PRZYPOMINAM! Zanim przystąpicie do sesji musicie mieć:
(1) uregulowaną sytuację finansową względem WSTH (czesne opłacone do kwietnia 2013 r. włącznie)
(2) studenci II i III sem. - zaliczone wszystkie przedmioty z poprzedniego semestru.
(3) studenci I sem. - dostarczone wszystkie dokumenty, których wymagamy w procesie rekrutacyjnym.

Jeśli spełnicie te warunki zapraszam w I terminie sesji po odbiór indeksu i karty egzaminacyjnej do sekretariatu!

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 28 maja (wt) 2013, 14:49:27

Sesja egzaminacyjna (poprawkowa) w Instytucie!

Ulegając prośbie studentów wszystkich semestrów oraz zgodnie z przegłosowaną podczas sesji wolą braci studenckiej, przesuwam termin poprawkowej sesji egzaminacyjnej z weekendu 01-02/06/2013 na 08-09/06/2013.
W sobotę 08/06 będzie można zaliczyć j. angielski oraz informatyki. W niedzielę 09/06 zajęcia dziennikarskie i religijne.

Szczegółowy harmonogram sesji poprawkowej zostanie opublikowany z tygodniowym wyprzedzeniem.


Bardzo proszę wszystkich studentów o rzetelne przygotowanie się i zaliczenie wszystkich przedmiotów w tym terminie, ponieważ nie przewidujemy już obecności wykładowców Instytutu Dziennikarstwa w szkole do końca wakacji.

Aby móc zostać promowanym na kolejny semestr można mieć tylko jeden niezaliczony przedmiot. Niezaliczone przedmioty po II terminie sesji każdy ze studentów zalicza indywidualnie umawiając się na poprawę z wykładowcą.
Ostatnio zmieniony 28 maja (wt) 2013, 14:57:51 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 28 maja (wt) 2013, 14:54:24

Ważne!

Studenci, którzy nie mogą być na sesji poprawkowej 08-09/06, proszeni są o kontakt z sekretariatem w celu ustalenia szczegółów indywidualnego zaliczenia w terminie wcześniejszym!

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 01 cze (sob) 2013, 12:19:01

Sesja egzaminacyjna poprawkowa
- z zajęć sobotnich 08/06/2013


W sobotę 08/06/2013 swój dyżur będą mieć następujący wykładowcy. Na dyżur przeznaczone jest tylko 90 minut (1,5 godz.) dlatego prosiłabym się nie spóźniać.

08:30 - 10:00 – p. Lebuda Iza – sala 3
08:30 – 10:00 - p. Szwejkowski – sala 7
08:30 - 10:00 – p. Issat Maciej – sala 6
08:30 - 10:00 - p. Dąbrowska Agnieszka (j. ang) - sala 1

10:15 - 11:45 - p. Szymczuk Maciej - sala 6
10:15 - 11:45 - p. Zięcina Adam - sala 7
10:15 - 11:45 – p. Janczak-Gawinecka Patrycja – sala 2
10:15 - 13:30 - p. Kwiecień Ryszard - sala 4

12:00 - 13:30 - p. Sioma Marek - sala 7
12:00 - 13:30 - p. Buśkiewicz Michał - sala 6

Zablokowany