Post
autor: sinar » 04 gru (wt) 2007, 11:24:55
Jak co roku Brief organizuje warsztaty. Wiekszosc juz za nami. Moim zdaniem tematyka mniej ciekawa niz w poprzednich latach (moze poza PR i marketingiem szeptanym). Ale to juz zalezy co kto lubi. W kazdym razie mozna sie jeszcze zalapac na ostatki. Uwaga obowiazuje rejestracja na stronie Briefu (liczba miejsc jest ograniczona). Pozniej trzeba jeszcze mailem potwierdzic obecnosc.
7.12.2007 r. godzina 14:30
Wydział Zarządzania UW ul. Szturmowa 1/3 aula C parter, budynek C
Temat: Komunikacja marketingowa i złodzieje uwagi.
Prowadzący: Przemysław Bogdanowicz, President & Chief Creative Officer BBDO Warszawa
Tematem wykładu będzie współczesna komunikacja marketingowa, jednak ujęta w nieco prowokacyjny sposób, zilustrowana przykładami nie tylko z obszaru klasycznej reklamy i sztuki użytkowej, ale również współczesnej kultury „wysokiej”. Wykład będzie próbą odpowiedzi na poniżej wymienione i inne pytania, na które sam prowadzący, po piętnastu latach pracy w reklamie, nie do końca zna odpowiedź.
- Seks, skandal, humor, zaskoczenie, czyli co autor miał na myśli?
- Czym w ogóle jest komunikowanie się i do czego służy?
- Propaganda, perswazja czy zachęta?
- Czym jest pomysł, czym realizacja a czym strategia i dlaczego nie ma sensu mówić o wszystkim na raz?
- Na czym polega „uwodzenie” klienta, a na czym zwodzenie?
- Naukowiec spotyka artystę, czyli dlaczego nikt nie jest tym, za kogo się podaje?
- Z czego wynika potrzeba pseudo-nauki, a z czego pseudo-sztuki?
- Dlaczego dane demograficzne niewiele mówią o Janie Kowalskim z Radomia?
- Dlaczego lubimy piosenki, które wcześniej słyszeliśmy?
- Plagiat, inspiracja, interpretacja. Na czym polegają subtelne, ale decydujące różnice?
- Dlaczego coś, co wydaje się łatwe, w rzeczywistości jest trudne?
- Wartość racjonalna, versus wartość emocjonalna, czyli czy istnieje różnica między zegarkiem a Rolexem?
- Czym jest marka a czym produkt, analogie?
- Wartość dodana i wartość odjęta, jak dodawać a nie odejmować?
- Dlaczego reklamy są tak podobne do siebie?
- Dlaczego popełniamy wciąż te same błędy?
- Co przegrywa z Babą z wąsami?
- Dlaczego inaczej konkuruje się na półce w sklepie, a inaczej w bloku reklamowym czy na plakacie i co z tego wynika?
- Dlaczego warto uczyć się na błędach, a jeszcze lepiej na sukcesach, dlaczego i kiedy odwaga się opłaca?
- Strach ma wielkie oczy, czyli dlaczego Generał musi być odważniejszy niż żołnierze?
- Jaka jest różnica między mediami „klasycznymi” i „niestandardowymi”?
- Czy różne rzeczywistości się przenikają?
- Dlaczego nie należy myśleć linearnie?
- Ile potrzeba talentu, ile pracy a ile doświadczenia?
- Jak być słoniem w składzie porcelany i niczego nie stłuc?
- Czego się boi dyrektor marketingu, a czego pracownik agencji reklamowej?
- Czy udało mi się Was zniechęcić?
12.12.2007 r. godzina. 16:30
Gmach Główny Politechniki Warszawskiej, Pl. Politechniki 1 sala 315, piętro III
Temat: Wykorzystanie platformy Gadu-Gadu jako przykładu konwergencji nowych mediów.
Prowadzący: Krzysztof Łada Dyrektor Biura Reklamy i Promocji, Gadu-Gadu
Case Study Garniera w Gadu-Gadu jako przykład reklamy, w której dzięki przenikaniu się poszczególnych kanałów komunikacji przekaz dotarł do różnych grup odbiorców w najbardziej odpowiadający im sposób, dodatkowo angażując użytkowników w interaktywną zabawę.