Warsztat: Rozpoznawanie kłamstwa w świecie mediów i biznesu

Ogłoszenia, prośby o pomoc itp.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

ODPOWIEDZ
palomita
Nowy(a)
Posty: 31
Rejestracja: 25 paź (pn) 2010, 02:00:00

Warsztat: Rozpoznawanie kłamstwa w świecie mediów i biznesu

Post autor: palomita » 31 mar (czw) 2011, 14:49:21

Warszawska Szkoła Reklamy zaprasza na otwarty, bezpłatny warsztat branżowy z cyklu Toster Workshop WSR. Kwietniowe spotkania otworzy warsztat STRATOster skierowany do osób zainteresowanych zagadnieniami manipulacji i propagandy w przestrzeni publicznej.

Już w najbliższy piątek 8 kwietnia 2011 zaproszeni goście poprowadzą w Warszawskiej Szkole Reklamy warsztat pt. „ROZPOZNAWANIE KŁAMSTWA W ŚWIECIE MEDIÓW I BIZNESU”. Zajęcia podzielone będą na trzy bloki: :arrow: propaganda w mediach, :arrow: manipulacja w biznesie i reklamie oraz :arrow: mowa ciała i rozpoznawanie emocji (kłamstwa) przy zastosowaniu nowoczesnych technologii.

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się o technikach manipulacyjnych w przekazach reklamowych, dziennikarskich i media relations. Nauczą się czytać kłamstwo z mowy ciała i mimiki twarzy. Zobaczą także jakich technologii specjaliści od wizerunku i badacze używają, aby skutecznie stosować i opisywać fenomen kłamstwa – mówi prowadzący szkolenie Kamil Dzięgielewski.

Warsztat rozpocznie się o godzinie 12:00 i potrwa do godziny 18:00. Na zakończenie uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Zapisy na zajęcia (wyłącznie przez stronę internetową www.szkolareklamy.pl) polegają na wypełnieniu krótkiego formularza internetowego. Osoby zakwalifikowane na warsztat są informowane odpowiednio wcześniej mailowo. Wszelkie pytania można kierować na nr tel.: 510 090 287.

Pełne informacje o warsztatach „Toster Workshop WSR” organizowanych przez Warszawską Szkołę Reklamy są systematycznie zamieszczane na stronie: http://www.toster.szkolareklamy.edu.pl/

Informację o głównym prelegencie:

Kamil Dzięgielewski - dyrektor zarządzający firmy Decor-Style; brand manager ds. produktów usługowych d’Style Didactic&traininG; trener biznesu, medioznawca, dydaktyk medialny, pedagog, specjalista ds. dziennikarstwa i historii mediów. Zainteresowania naukowe oscylują w dziedzinach prewencji przeciw cyberprzestepstwom i cyberterroryzmowi, zaś hobbystycznie zajmuje się edukacją ustawiczną własnej osoby.

ODPOWIEDZ