Brief reklama prasowa-Pomoc!

Ogłoszenia, prośby o pomoc itp.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

ODPOWIEDZ
erwinka
Nowy(a)
Posty: 6
Rejestracja: 17 maja (wt) 2005, 02:00:00

Brief reklama prasowa-Pomoc!

Post autor: erwinka » 20 maja (pt) 2005, 09:59:14

Ludziska z grupy SG z II powiedzcie mi czy brief który trzeba napisać na reklamę prasową ma być pomysłem istniejącym czy w zupełności ma to być nasza inwencja?

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12449
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Uściślenie w kwestii pracy semestralnej z PRP

Post autor: s_wojtkowski » 20 maja (pt) 2005, 15:50:16

To może ja odpowiem, chociaż nie jestem z SG z II.
Jeśli chodzi o pracę semestralną z Projektowania Reklam Prasowych (bo rozumiem, że tego dotyczy Twoje pytanie), to pomysł kreatywny ma być całkowicie Waszego autorstwa. Natomiast przedmiotem reklamy musi być produkt, marka, firma realnie istniejąca i działająca na rynku. Stąd brief kreatywny (który trzeba było stworzyć na początku semestru) ma odnosić się do realiów i opierać na prawdziwych informacjach, pozyskanych ze strony www danej korporacji lub po prostu wydedukowanych z treści i formy działań promocyjnych tej korporacji.

ODPOWIEDZ