Do SRI SRII i SGII

Ogłoszenia, prośby o pomoc itp.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

ODPOWIEDZ
Ollo
Zaczyna działać
Zaczyna działać
Posty: 292
Rejestracja: 16 mar (śr) 2005, 01:00:00

Do SRI SRII i SGII

Post autor: Ollo » 28 gru (czw) 2006, 20:01:06

Hmm Moi drodzy!
Czy wy może nie zakręceni dzikim hałasem i takimi tam na zajęciach z psychologii i socjologii w poniedziałki wiecie może jakie mamt KONKRETNIE tematy prac do zrobienia? tych obowiązkowych i tych nie obowiązkowych? bom ja się zakręciła już totalnie..

Martencjo Ty wiesz na pewno!

prosze o jakąs odpowiedź, bo niestety do Pani Asi Telus nie jestem w stanie się dopisać @ a czas najwyższy to i owo napisać.

pozdrawiam gorąco, bo za oknem coraz zimniej

Magdusia
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 4838
Rejestracja: 24 lut (czw) 2005, 01:00:00

Post autor: Magdusia » 28 gru (czw) 2006, 22:27:56

hmm wiec nasza rozmowa Olu nic nie dała, nie rozjaśniła? :(

Martencja
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 79
Rejestracja: 10 sie (czw) 2006, 02:00:00

Post autor: Martencja » 28 gru (czw) 2006, 23:01:34

Olu, dzięki za wiarę w moją podzielność uwagi na tych zajęciach ;) Wezwana do odpowiedzi napiszę, co wiem na temat socjologii, bo na psycho. nie chodzę:
-obowiązkową pracą jest analiza wybranej reklamy pod względem grupy docelowej
(dane z maila od p. Joanny T.:
1. w pracy analizowana jest jedna reklama - 1 pkt
2. w pracy analizowane są dwie reklamy - 2 pkt.
3. Analizowana jest grupa docelowa pod kątem:
- rodzaj grupy 1 pkt
- na jakiej podstawie zostali wyselekcjonowani - cechy, potrzeby - 1 pkt
- jakie kryteria demograficzne zostały wzięte pod uwagę - 1 pkt
- jakie cechy produktu określają grupę odbiorców - 1 pkt

Łącznie można zdobyć za tą pracę 6 pkt.
Prace dodatkowe, które pisaliście po 1 pkt
Obecność na wszystkich zajęciach 1 pkt dodatkowy

Oceny:
8 pkt - celujący
6-7 pkt - bardzo dobry
5 pkt - dobry
4 pkt - dostateczny
3 pkt - mierny
1,2 pkt - niedostateczny)

-prace mniejsze w trakcie semestru były takie:
1.w grupach ustalaliśmy grupy doc. 3 reklam w oglądanej w tv serii (gdy nie było P. Joanny i Magdusia zarządzała pilotem;) )

2.samodzielna analiza symboli wykorzystanych w 1 wybranej reklamie

3.wady i zalety grupowego podejmowania decyzji (może być na przykładzie grupowej pracy z zajęć o tym, czy z tonącego jachtu zabierzemy rum czy lusterko itd :wink: )

to chyba tyle...
życzę powodzenia, a tymczasem zabieram mimo wszystko rum i uciekam na Mazury :D :twisted:

Ollo
Zaczyna działać
Zaczyna działać
Posty: 292
Rejestracja: 16 mar (śr) 2005, 01:00:00

Post autor: Ollo » 29 gru (pt) 2006, 11:32:22

Dziękuje Ci bardzo :) wiedziałam,że będziesz wiedzieć! szkoda,że nikt nic nie wie z psychologii, a pani Telus nie odpisuje.. no cóż... będę namiętnie czekać, aż ktoś się zlituje i będzie wiedział.. Ale patrząc na nasza grupę z psychologii to.. hmm.. no zobaczymy ;)

ODPOWIEDZ