Hmm Moi drodzy!
Czy wy może nie zakręceni dzikim hałasem i takimi tam na zajęciach z psychologii i socjologii w poniedziałki wiecie może jakie mamt KONKRETNIE tematy prac do zrobienia? tych obowiązkowych i tych nie obowiązkowych? bom ja się zakręciła już totalnie..
Martencjo Ty wiesz na pewno!
prosze o jakąs odpowiedź, bo niestety do Pani Asi Telus nie jestem w stanie się dopisać @ a czas najwyższy to i owo napisać.
pozdrawiam gorąco, bo za oknem coraz zimniej
Do SRI SRII i SGII
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Początkujący(a)
- Posty: 79
- Rejestracja: 10 sie (czw) 2006, 02:00:00
Olu, dzięki za wiarę w moją podzielność uwagi na tych zajęciach Wezwana do odpowiedzi napiszę, co wiem na temat socjologii, bo na psycho. nie chodzę:
-obowiązkową pracą jest analiza wybranej reklamy pod względem grupy docelowej
(dane z maila od p. Joanny T.:
1. w pracy analizowana jest jedna reklama - 1 pkt
2. w pracy analizowane są dwie reklamy - 2 pkt.
3. Analizowana jest grupa docelowa pod kątem:
- rodzaj grupy 1 pkt
- na jakiej podstawie zostali wyselekcjonowani - cechy, potrzeby - 1 pkt
- jakie kryteria demograficzne zostały wzięte pod uwagę - 1 pkt
- jakie cechy produktu określają grupę odbiorców - 1 pkt
Łącznie można zdobyć za tą pracę 6 pkt.
Prace dodatkowe, które pisaliście po 1 pkt
Obecność na wszystkich zajęciach 1 pkt dodatkowy
Oceny:
8 pkt - celujący
6-7 pkt - bardzo dobry
5 pkt - dobry
4 pkt - dostateczny
3 pkt - mierny
1,2 pkt - niedostateczny)
-prace mniejsze w trakcie semestru były takie:
1.w grupach ustalaliśmy grupy doc. 3 reklam w oglądanej w tv serii (gdy nie było P. Joanny i Magdusia zarządzała pilotem;) )
2.samodzielna analiza symboli wykorzystanych w 1 wybranej reklamie
3.wady i zalety grupowego podejmowania decyzji (może być na przykładzie grupowej pracy z zajęć o tym, czy z tonącego jachtu zabierzemy rum czy lusterko itd )
to chyba tyle...
życzę powodzenia, a tymczasem zabieram mimo wszystko rum i uciekam na Mazury
-obowiązkową pracą jest analiza wybranej reklamy pod względem grupy docelowej
(dane z maila od p. Joanny T.:
1. w pracy analizowana jest jedna reklama - 1 pkt
2. w pracy analizowane są dwie reklamy - 2 pkt.
3. Analizowana jest grupa docelowa pod kątem:
- rodzaj grupy 1 pkt
- na jakiej podstawie zostali wyselekcjonowani - cechy, potrzeby - 1 pkt
- jakie kryteria demograficzne zostały wzięte pod uwagę - 1 pkt
- jakie cechy produktu określają grupę odbiorców - 1 pkt
Łącznie można zdobyć za tą pracę 6 pkt.
Prace dodatkowe, które pisaliście po 1 pkt
Obecność na wszystkich zajęciach 1 pkt dodatkowy
Oceny:
8 pkt - celujący
6-7 pkt - bardzo dobry
5 pkt - dobry
4 pkt - dostateczny
3 pkt - mierny
1,2 pkt - niedostateczny)
-prace mniejsze w trakcie semestru były takie:
1.w grupach ustalaliśmy grupy doc. 3 reklam w oglądanej w tv serii (gdy nie było P. Joanny i Magdusia zarządzała pilotem;) )
2.samodzielna analiza symboli wykorzystanych w 1 wybranej reklamie
3.wady i zalety grupowego podejmowania decyzji (może być na przykładzie grupowej pracy z zajęć o tym, czy z tonącego jachtu zabierzemy rum czy lusterko itd )
to chyba tyle...
życzę powodzenia, a tymczasem zabieram mimo wszystko rum i uciekam na Mazury
-
- Zaczyna działać
- Posty: 292
- Rejestracja: 16 mar (śr) 2005, 01:00:00