Pomoc przy Polskim Festiwalu Reklamy 2009

Ogłoszenia, prośby o pomoc itp.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12576
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Pomoc przy Polskim Festiwalu Reklamy 2009

Post autor: s_wojtkowski » 07 kwie (wt) 2009, 17:27:35

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje wolontariuszy.

Chodzi o pomoc Słuchaczy WSR (w ramach praktyk, z wpisem do indeksu) przy Polskim Konkursie Reklamy.

Zapotrzebowanie zgłoszone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest następujące:

- 6 osób od 9 kwietnia (czwartek) do 16 kwietnia w godzinach od 9:00 do 16:00; można podzielić te osoby na dwie tury – np. po 3 osoby po 3,5 godziny;

- 8 osób od 17 kwietnia (piątek) do 25 kwietnia w godzinach: 4 osoby od 8:00 – 15:00 i 4 osoby 15:00 - 21:00

Jeśli chodzi o to, co SAR daje w zamian dodatkowo, to będą to pakiety zaproszeń na wydarzenia festiwalowe (wystawy, seminaria, pokaz shots).

Myślę, że warto wziąć udział w tym przedsięwzięciu i być blisko (i na zapleczu!) najważniejszego wydarzenia w polskiej branży reklamowej.

Spotkanie organizacyjne (obowiązowe!):

08 kwietnia (środa), godz. 16:00
siedziba Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Warszawa, ul. Łowicka 25, lokal P4 (metro Racławicka)
spotkanie poprowadzi Agata Wiewióra


Trochę informacji o Festiwalu (z wp.pl):
Rusza kolejna, 4 edycja Polskiego Festiwalu Reklamy KTR. Jego głównym celem jest podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce.
Festiwal i Konkurs KTR organizuje środowisko agencji komunikacji marketingowej i szeroko rozumiane środowiska skupione wokół Klubu Twórców Reklamy (reżyserzy, operatorzy, scenografowie, ludzie „produkcji filmowej”, designerzy, twórcy Internetowi, fotograficy, ilustratorzy). Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko. Konkurs KTR jest zatem jedynym takim branżowym konkursem w Polsce.
W tym roku po raz pierwszy do udziału w konkursie zostali zaproszeni studenci wydziałów artystycznych, szkół filmowych i reklamowych. Kategoria Students, oraz polska edycja kanneńskiego konkursu Young Creatives pełni funkcję promowania młodych twórców i prezentacji Polskiej Sztuki Reklamy na świecie W tym roku podczas Festiwalu można zdobyć lub pogłębić wiedzę z zakresu kreatywnego myślenia i copywritingu.
Festiwal KTR jest też wydarzeniem kulturalnym, pokazującym sztukę użytkową w jej najbardziej widocznej i dostępnej dla wszystkich formie – reklamie i jej pograniczu. Organizatorzy chcą pokazać szerokiemu gronu odbiorców, że reklama i sztuka przez duże S, czerpią inspiracje z tych samych źródeł. Z projektami oraz imprezami towarzyszącymi wyjdą na ulice Warszawy.

ODPOWIEDZ