1.Odsetek odbiorców, którzy deklarują znajomość reklamy p przypomnieniu reklamowanej marki to
a) Spontaniczna świadomość reklamy
b) Wspomagana świadomość reklamy
c) Znajomość reklamy
d) Rozpoznawalność reklamy
2.Do psychograficznych (społecznych) celów reklamy nie zalicza się:
a) Celów związanych ze znajomością przedsiębiorstwa
b) Celów związanych ze wzrostem sprzedaży
c) Celów związanych z edukacją rynkową odbiorców
d) Celów związanych z kształtowaniem wizerunku produktu
3.Motywacja do zakupu oznacza
a) Odsetek odbiorców, którzy oceniają przekaz jako podobający się
b) Odsetek odbiorców, którzy deklarują gotowość zakupu reklamowanej marki produktu
c) Odsetek odbiorców, którzy rozpoznają przekaz po przedstawieniu jego treści
d) Odsetek odbiorców, którzy uważają przekaz za zachęcający do zakupu reklamowanego produktu
Proszę o pomoc!
Ważne do 3.07.2010
Kto zna prawidłową odpowiedź?
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Początkujący(a)
- Posty: 56
- Rejestracja: 25 cze (sob) 2005, 02:00:00
-
- Początkujący(a)
- Posty: 55
- Rejestracja: 09 paź (czw) 2008, 02:00:00