Filozofia i logika - materiały i zadania domowe
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Nowy(a)
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 kwie (śr) 2012, 02:00:00
Filozofia i logika - materiały i zadania domowe
Materiały i zadania domowe do kursu z filozofii i logiki w roku 2015/2016
-
- Nowy(a)
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 kwie (śr) 2012, 02:00:00
-
- Nowy(a)
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 kwie (śr) 2012, 02:00:00
Egzamin z 17.01.2016 (I termin)
Właśnie wysłałem wyniki egzaminów do sekretariatu (jest niedziela, 17 stycznia, więc jutro - w poniedziałek - powinny pojawić się na forum). Sam nie zamieszczam wyników, gdyż tak umówiłem się z sekretariatem (taka jest procedura).
WAŻNE: Osoby, które z egzaminu uzyskały 14 i więcej punktów (czyli co najmniej 1/3 punktów z egzaminu), a mniej niż 21, mogą otrzymać ocenę dostateczną z kursu za wykonanie prac domowych. W tym wypadku przyjmiemy przelicznik: plus (+) za 1 punkt, ocena 4 za 2 punkty i ocena 4+/5 za 3 punkty. Należy uzbierać z prac domowych łącznie tyle punktów, ilu brakuje do 21, czyli do oceny dostatecznej. Przykład: uzyskałem z egzaminu 15 punktów, brakuje mi zatem 6 punktów do 21 i tyle muszę uzbierać z prac domowych, abym nie musiał pisać egzaminu w drugim terminie; jeśli mi się to nie uda, piszę egzamin.
Tym samym, do egzaminu w drugim terminie nie podchodzą osoby, które uzyskały ocenę pozytywną (dostateczną lub wyżej), a także te, które choć mają ocenę niedostateczną, to uzbierają brakującą liczbę punktów z prac domowych. Reszta zdaje egzamin w drugim terminie. Proszę się przygotować o wiele lepiej niż na pierwszy termin.
PS: Punktacja i oceny z egzaminu:
0-20 niedostateczna (2)
21-24 dostateczna (3)
25-28 dostateczna + (3+)
29-32 dobra (4)
33-36 dobra + (4+)
37-40 bardzo dobra (5)
WAŻNE: Osoby, które z egzaminu uzyskały 14 i więcej punktów (czyli co najmniej 1/3 punktów z egzaminu), a mniej niż 21, mogą otrzymać ocenę dostateczną z kursu za wykonanie prac domowych. W tym wypadku przyjmiemy przelicznik: plus (+) za 1 punkt, ocena 4 za 2 punkty i ocena 4+/5 za 3 punkty. Należy uzbierać z prac domowych łącznie tyle punktów, ilu brakuje do 21, czyli do oceny dostatecznej. Przykład: uzyskałem z egzaminu 15 punktów, brakuje mi zatem 6 punktów do 21 i tyle muszę uzbierać z prac domowych, abym nie musiał pisać egzaminu w drugim terminie; jeśli mi się to nie uda, piszę egzamin.
Tym samym, do egzaminu w drugim terminie nie podchodzą osoby, które uzyskały ocenę pozytywną (dostateczną lub wyżej), a także te, które choć mają ocenę niedostateczną, to uzbierają brakującą liczbę punktów z prac domowych. Reszta zdaje egzamin w drugim terminie. Proszę się przygotować o wiele lepiej niż na pierwszy termin.
PS: Punktacja i oceny z egzaminu:
0-20 niedostateczna (2)
21-24 dostateczna (3)
25-28 dostateczna + (3+)
29-32 dobra (4)
33-36 dobra + (4+)
37-40 bardzo dobra (5)
-
- Nowy(a)
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 kwie (śr) 2012, 02:00:00
Wyniki egzaminu z 24.01.2016
Wysłałem już wyniki egzaminu do sekretariatu, sądzę, że zostaną one wklejone do południa w środę 27 stycznia. Ogólnie egzamin poszedł lepiej niż ostatnio, mogę pogratulować pewnej osobie oceny bardzo dobrej.
Studenci, którzy chcą poprawić ocenę z egzaminu - nawet pozytywną - proszeni są o przesyłanie prac domowych. Zasady wliczania prac domowych do oceny pozostają bez zmian.
PS: Proszę nie mylić subiektywnej oceny, która przez zdecydowaną większość myślicieli jest uważana za podważalną (np. wyrażoną przez zdanie "Uważam, że malarstwo Pollocka jest przereklamowane"), z pierwszoosobową relacją z własnych doznań (np. wyrażoną w zdaniu "To, co nazywam "kotem", jawi mi się jako bure"), która przez wielu myślicieli uważana jest za niepodważalną, gdyż - według nich - zdając sprawę z własnych doznań, nie mogę się mylić. Co zresztą jest dość kontrowersyjne, ale nie zmienia to tego, że status epistemiczny subiektywnych ocen i relacji z własnych doznań jest inny.
Studenci, którzy chcą poprawić ocenę z egzaminu - nawet pozytywną - proszeni są o przesyłanie prac domowych. Zasady wliczania prac domowych do oceny pozostają bez zmian.
PS: Proszę nie mylić subiektywnej oceny, która przez zdecydowaną większość myślicieli jest uważana za podważalną (np. wyrażoną przez zdanie "Uważam, że malarstwo Pollocka jest przereklamowane"), z pierwszoosobową relacją z własnych doznań (np. wyrażoną w zdaniu "To, co nazywam "kotem", jawi mi się jako bure"), która przez wielu myślicieli uważana jest za niepodważalną, gdyż - według nich - zdając sprawę z własnych doznań, nie mogę się mylić. Co zresztą jest dość kontrowersyjne, ale nie zmienia to tego, że status epistemiczny subiektywnych ocen i relacji z własnych doznań jest inny.