Archiwum: KOMUNIKATY
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
WNIOSEK - Indywidualny Tok Studiów (ITS)!
Przypominam wszystkim studentom, którzy jeszcze tego nie uczynili, że dnia 13 marca 2011 upływa termin podpisywania w sekretariacie wniosków o przyznanie indywidualnego toku studiów.
Taki wniosek umożliwia Wam ukończenie studiów w przyśpieszonym trybie, czyli w 3 semestry. Jeśli nie podpiszecie tego wniosku, będziecie studiować dłużej!
Zapraszam do zapoznania z komunikatem w dotyczącym ITS, który znajduje się trochę wyżej!
Przypominam wszystkim studentom, którzy jeszcze tego nie uczynili, że dnia 13 marca 2011 upływa termin podpisywania w sekretariacie wniosków o przyznanie indywidualnego toku studiów.
Taki wniosek umożliwia Wam ukończenie studiów w przyśpieszonym trybie, czyli w 3 semestry. Jeśli nie podpiszecie tego wniosku, będziecie studiować dłużej!
Zapraszam do zapoznania z komunikatem w dotyczącym ITS, który znajduje się trochę wyżej!
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
WAŻNE!!! studenci dzienni!
Zajęcia z Form i gatunków dziennikarskich II: Felieton, wywiad, reportaż z M. Olbryś w dniu 11.04.2011 zostają odwołane, z przyczyn niezależnych od wykładowcy.
Powyższe zajęcia odbędą się w następny poniedziałek 18.04.2011. Jednocześnie tego dnia zamianie ulegną godziny realizacji zajęć poniedziałkowych.
Dnia 18.04.2011 obowiązywać będzie następujący porządek zajęć:
13:45 - 17:00 Formy i gatunki dziennikarskie II: Felieton, wywiad, reportaż (M. Olbryś)
17:15 - 20:30 Dziennikarstwo telewizyjne (A. Piotrowska/P. Florek)
Za zamiany przepraszamy!
Zajęcia z Form i gatunków dziennikarskich II: Felieton, wywiad, reportaż z M. Olbryś w dniu 11.04.2011 zostają odwołane, z przyczyn niezależnych od wykładowcy.
Powyższe zajęcia odbędą się w następny poniedziałek 18.04.2011. Jednocześnie tego dnia zamianie ulegną godziny realizacji zajęć poniedziałkowych.
Dnia 18.04.2011 obowiązywać będzie następujący porządek zajęć:
13:45 - 17:00 Formy i gatunki dziennikarskie II: Felieton, wywiad, reportaż (M. Olbryś)
17:15 - 20:30 Dziennikarstwo telewizyjne (A. Piotrowska/P. Florek)
Za zamiany przepraszamy!
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Zjazd zawodowy 16-17/04/2011
Uwaga,
zjazd zawodowy 16-17/04/2011
odbędzie się wg następującego harmonogramu:
16/04/2011, sobota
09:00-13:00 studio foto Dziennikarstwo TV cz. I (A. Piotrowska/TVN)
17/04/2011, niedziela
10:00-13:00 sala 2 Wywiad prasowy (V. Makarenko / Gazeta Wyborcza)
13:00-18:00 studio foto Dziennikarstwo TV cz. II (A. Piotrowska/TVN)
zjazd zawodowy 16-17/04/2011
odbędzie się wg następującego harmonogramu:
16/04/2011, sobota
09:00-13:00 studio foto Dziennikarstwo TV cz. I (A. Piotrowska/TVN)
17/04/2011, niedziela
10:00-13:00 sala 2 Wywiad prasowy (V. Makarenko / Gazeta Wyborcza)
13:00-18:00 studio foto Dziennikarstwo TV cz. II (A. Piotrowska/TVN)
Ostatnio zmieniony 14 kwie (czw) 2011, 18:30:31 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Drodzy studenci II-ego semestru!
Listę podziału na grupy seminaryjne, przyporządkowane konkretnym promotorom znajdziecie w zakładce "Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje".
Zachęcam wszystkich studentów, którzy zaczynają pisać pracę licencjacką do zapoznania się z komunikatami oraz postami znajdującymi się w powyższej zakładce oraz w razie problemu do zadawania pytań.
Listę podziału na grupy seminaryjne, przyporządkowane konkretnym promotorom znajdziecie w zakładce "Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje".
Zachęcam wszystkich studentów, którzy zaczynają pisać pracę licencjacką do zapoznania się z komunikatami oraz postami znajdującymi się w powyższej zakładce oraz w razie problemu do zadawania pytań.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
uwaga- przedłużenie terminu!!!
Prace zaliczeniowe - reportaż - z zajęć Formy i gatunki dziennikarskie II: reportaż z Panem Markiem Nowakowskim (zjazd praktyczny z dnia 19.03.2011), których studenci nie złożyli/przesłali na czas mają jeszcze szansę zrobić to do dnia 08 maja 2011 (II termin = restrykcyjne sprawdzanie i ocenianie).
Prace składajcie w sekretariacie lub przesyłajcie na maila d.szymanska (at) szkolareklamy.pl.
Prace zaliczeniowe - reportaż - z zajęć Formy i gatunki dziennikarskie II: reportaż z Panem Markiem Nowakowskim (zjazd praktyczny z dnia 19.03.2011), których studenci nie złożyli/przesłali na czas mają jeszcze szansę zrobić to do dnia 08 maja 2011 (II termin = restrykcyjne sprawdzanie i ocenianie).
Prace składajcie w sekretariacie lub przesyłajcie na maila d.szymanska (at) szkolareklamy.pl.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
sesja egzaminacyjna tuż tuż...
Drodzy studenci
Dużymi krokami zbliża się nieunikniona sesja egzaminacyjna w Instytucie Aby móc do niej przystąpić musicie odebrać kartę egzaminacyjną oraz indeks (w sekretariacie). Jednak, żeby tak się stało nie możecie mieć zaległości finansowych z tytułu opłat czesnego.
Do terminu sesji egzaminacyjnej powinniście mieć zapłacone 3 raty (w systemie 18-ratalnym) za miesiąc: marzec, kwiecień i maj oraz brak zaległości z poprzedniego semestru.
Jeśli chcecie uzyskać informacje o aktualnym stanie waszych płatności piszcie na adres mailowy : d.szymanska (st) szkolareklamy.pl oraz dzwońcie do szkoły!
Przypominam, że:
- pierwszy termin sesji - 20/21/22 maja
- termin poprawkowy - 3/4/5 czerwca
KARTY EGZAMINACYJNE I INDEKSY możecie odbierać od wtorku (17.05.2011 r.)!
... na wszelki wypadek zabierzcie ze sobą potwierdzenia wpłat czesnego!
Życzę powodzenia
Drodzy studenci
Dużymi krokami zbliża się nieunikniona sesja egzaminacyjna w Instytucie Aby móc do niej przystąpić musicie odebrać kartę egzaminacyjną oraz indeks (w sekretariacie). Jednak, żeby tak się stało nie możecie mieć zaległości finansowych z tytułu opłat czesnego.
Do terminu sesji egzaminacyjnej powinniście mieć zapłacone 3 raty (w systemie 18-ratalnym) za miesiąc: marzec, kwiecień i maj oraz brak zaległości z poprzedniego semestru.
Jeśli chcecie uzyskać informacje o aktualnym stanie waszych płatności piszcie na adres mailowy : d.szymanska (st) szkolareklamy.pl oraz dzwońcie do szkoły!
Przypominam, że:
- pierwszy termin sesji - 20/21/22 maja
- termin poprawkowy - 3/4/5 czerwca
KARTY EGZAMINACYJNE I INDEKSY możecie odbierać od wtorku (17.05.2011 r.)!
... na wszelki wypadek zabierzcie ze sobą potwierdzenia wpłat czesnego!
Życzę powodzenia
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Plan sesji egzaminacyjnej ID WSR/WSTH - II termin (zajęcia niedzielne)
uwaga!... kilka istotnych informacji dotyczących sesji!
W najbliższą niedzielę zdecydowana większość zaliczeń/egzaminów/ewentualnych poprawek będzie miała miejsce w budynku przy ul. Kulczyńskiego 22, czyli w słynnym K22, w godz. w których odbywały się zajęcia.
Zajęcia z METODYKI PISANIA PRACY LICENCJACKIEJ u p. Sławomira Wojtkowskiego - indywidualne zaliczenia odbędą się w następujących godz. 13:45 w sali nr 5, 15:15 w sali nr 6 oraz o 17:15 w sali nr 5.
Wszyscy studenci, którzy uzyskali satysfakcjonującą ich ocenę semestralną z HISTORII MEDIÓW I DZIENNIKARSTWA u p. Kamila Dzięgielewskiego mogą zostawić indeks i kartę egzaminacyjną w sekretariacie - wykładowca dokona wpisów! Pozostałych studentów zapraszam na zaliczenia.
GRUPA C1
':arrow:' 08:30 - 11:45
Filozofia i logika [mgr Mirka Grześkowiak]
':arrow:' 12:00 - 13:30
Teorie komunikowania społecznego [mgr Izabela Jung-Wolska]
':arrow:' 13:45 - 15:15
Systemy medialne/Agencje prasowe [red. Waldemar Pławski]
':arrow:' 15:00 - 17:00
Historia mediów i dziennikarstwa[mgr Kamil Dzięgielewski]
':arrow:' 17:15 - 18:45
Podstawy politologii [mgr Maks Novosyolov]
GRUPA C2
':arrow:' 08:30 - 11:45
Filozofia i logika [mgr Mirka Grześkowiak]
':arrow:' 12:00 - 13:30
Systemy medialne/Agencje prasowe [red. Waldemar Pławski]
':arrow:' 13:45 - 15:15
Teorie komunikowania społecznego [mgr Izabela Jung-Wolska]
':arrow:' 15:30 - 17:00
Podstawy politologii [mgr Maks Novosyolov]
':arrow:' 17:15 - 18:45
Historia mediów i dziennikarstwa [mgr Kamil Dzięgielewski]
uwaga!... kilka istotnych informacji dotyczących sesji!
W najbliższą niedzielę zdecydowana większość zaliczeń/egzaminów/ewentualnych poprawek będzie miała miejsce w budynku przy ul. Kulczyńskiego 22, czyli w słynnym K22, w godz. w których odbywały się zajęcia.
Zajęcia z METODYKI PISANIA PRACY LICENCJACKIEJ u p. Sławomira Wojtkowskiego - indywidualne zaliczenia odbędą się w następujących godz. 13:45 w sali nr 5, 15:15 w sali nr 6 oraz o 17:15 w sali nr 5.
Wszyscy studenci, którzy uzyskali satysfakcjonującą ich ocenę semestralną z HISTORII MEDIÓW I DZIENNIKARSTWA u p. Kamila Dzięgielewskiego mogą zostawić indeks i kartę egzaminacyjną w sekretariacie - wykładowca dokona wpisów! Pozostałych studentów zapraszam na zaliczenia.
GRUPA C1
':arrow:' 08:30 - 11:45
Filozofia i logika [mgr Mirka Grześkowiak]
':arrow:' 12:00 - 13:30
Teorie komunikowania społecznego [mgr Izabela Jung-Wolska]
':arrow:' 13:45 - 15:15
Systemy medialne/Agencje prasowe [red. Waldemar Pławski]
':arrow:' 15:00 - 17:00
Historia mediów i dziennikarstwa[mgr Kamil Dzięgielewski]
':arrow:' 17:15 - 18:45
Podstawy politologii [mgr Maks Novosyolov]
GRUPA C2
':arrow:' 08:30 - 11:45
Filozofia i logika [mgr Mirka Grześkowiak]
':arrow:' 12:00 - 13:30
Systemy medialne/Agencje prasowe [red. Waldemar Pławski]
':arrow:' 13:45 - 15:15
Teorie komunikowania społecznego [mgr Izabela Jung-Wolska]
':arrow:' 15:30 - 17:00
Podstawy politologii [mgr Maks Novosyolov]
':arrow:' 17:15 - 18:45
Historia mediów i dziennikarstwa [mgr Kamil Dzięgielewski]
Ostatnio zmieniony 04 cze (sob) 2011, 18:05:10 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
HARMONOGRAM NA SESJĘ w dniach 3-4 CZERWCA (piątek, sobota)!!!
uwaga!
Zapraszam do zapoznania się z harmonogramem sesji, gdyż większość zajęć z minimum programowego odbywa się o zmienionych godz. i salach.
Piątek
17:15 – 20:30 – Ewa Kotowska – sala 6
17:15 – 20:30 – Agnieszka Dąbrowska – sala 2
19:00 – 20:30 – Leonard Karpiłowski – sala foto
Sobota
08:30 – 11:45 – Katarzyna Furst-Wojtkowska/Jakub Marcinowicz – studio PR
08:30 – 16:00 – Cezary Szulc - pokój ,,na końcu świata"
08:30 – 10:00 – Karolina Breguła – sala 1
08:30 – 18:45 – Ryszard Kwiecień – sala fryzur
08:30 – 15:30 – Piotr Bogucki – sala 2
08:30 – 18:45 – Agnieszka Dąbrowska – sala 3
08:30 – 11:45 – Monika Waraksa – sala 8 (malarska)
08:30 – 11:45 – Piotr Błaszczyk – sala foto
08:30 – 10:00 – Michał Buśkiewicz – sala 7
10:15 – 18:45 – Marek Sioma – sala 6
10:15 – 11:45 – Michał Buśkiewicz – sala 6
10:15 – 11:45 – Jakub Budzyński – sala 1
10:15 – 11:45 – Maciej Szymczuk – sala 4
12:00 – 13:30 – Beata Łęska – sala K22
12:00 – 15:15 – Michał Niedziółka – sala 1
12:00 – 13:30 – Aneta Siejka – sala 5
12:00 – 15:15 – Michał Trębicki – sala foto
12:00 – 15:30 – Michał Buśkiewicz – sala 4
12:00 – 15:15 – Maciej Szymczuk – sala 7
13:45 – 15:15 – Leonard Karpiłowski – sala K22
15:30 – 17:00 – Piotr Bogucki – sala wizaż
15:30 – 17:00 – Piotr Król – sala foto
15:30 – 17:00 – Barbara Śmigrodzka – sala 1
15:30 – 17:00 – Joanna Nycz-Kowalska – sala 5
15:30 – 18:45 – Konrad Zarębski – sala 2
15:30 – 17:00 – Saida Siczek – sala 8 (malarska)
15:30 – 17:00 – Maciej Szymczuk – sala 4
15:30 – 17:00 – Daniel Szwejkowski – sala 7
15:30 – 17:00 – Michał Buśkiewicz – sala 6
17:15 – 18:45 – Patrycja Olszewska – sala 1
17:15 – 18:45 – Patrycja Janczak-Gwinecka – sala 5
17:15 – 18:45 – Maciej Issat – sala 7
19:00 – 20:30 K. Wilk – sala 1
uwaga!
Zapraszam do zapoznania się z harmonogramem sesji, gdyż większość zajęć z minimum programowego odbywa się o zmienionych godz. i salach.
Piątek
17:15 – 20:30 – Ewa Kotowska – sala 6
17:15 – 20:30 – Agnieszka Dąbrowska – sala 2
19:00 – 20:30 – Leonard Karpiłowski – sala foto
Sobota
08:30 – 11:45 – Katarzyna Furst-Wojtkowska/Jakub Marcinowicz – studio PR
08:30 – 16:00 – Cezary Szulc - pokój ,,na końcu świata"
08:30 – 10:00 – Karolina Breguła – sala 1
08:30 – 18:45 – Ryszard Kwiecień – sala fryzur
08:30 – 15:30 – Piotr Bogucki – sala 2
08:30 – 18:45 – Agnieszka Dąbrowska – sala 3
08:30 – 11:45 – Monika Waraksa – sala 8 (malarska)
08:30 – 11:45 – Piotr Błaszczyk – sala foto
08:30 – 10:00 – Michał Buśkiewicz – sala 7
10:15 – 18:45 – Marek Sioma – sala 6
10:15 – 11:45 – Michał Buśkiewicz – sala 6
10:15 – 11:45 – Jakub Budzyński – sala 1
10:15 – 11:45 – Maciej Szymczuk – sala 4
12:00 – 13:30 – Beata Łęska – sala K22
12:00 – 15:15 – Michał Niedziółka – sala 1
12:00 – 13:30 – Aneta Siejka – sala 5
12:00 – 15:15 – Michał Trębicki – sala foto
12:00 – 15:30 – Michał Buśkiewicz – sala 4
12:00 – 15:15 – Maciej Szymczuk – sala 7
13:45 – 15:15 – Leonard Karpiłowski – sala K22
15:30 – 17:00 – Piotr Bogucki – sala wizaż
15:30 – 17:00 – Piotr Król – sala foto
15:30 – 17:00 – Barbara Śmigrodzka – sala 1
15:30 – 17:00 – Joanna Nycz-Kowalska – sala 5
15:30 – 18:45 – Konrad Zarębski – sala 2
15:30 – 17:00 – Saida Siczek – sala 8 (malarska)
15:30 – 17:00 – Maciej Szymczuk – sala 4
15:30 – 17:00 – Daniel Szwejkowski – sala 7
15:30 – 17:00 – Michał Buśkiewicz – sala 6
17:15 – 18:45 – Patrycja Olszewska – sala 1
17:15 – 18:45 – Patrycja Janczak-Gwinecka – sala 5
17:15 – 18:45 – Maciej Issat – sala 7
19:00 – 20:30 K. Wilk – sala 1
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
UWAGA!!!
III termin sesji egzaminacyjnej - POPRAWKOWY (PŁATNY) z zajęć niedzielnych odbędzie się 12 CZERWCA w godz. 08:30 - 14:30.
To ostateczny dzień na rozliczenie się z zaliczeniami w Instytucie Dziennikarstwa za obecny semestr. Po tym terminie zaliczenia będą możliwe tylko w ramach indywidualnych spotkań z wykładowcami, które zorganizować będziecie musieli sobie samodzielnie.
Pamiętajcie w okresie wakacyjnym nie odbywają się zajęcia i żaden z wykładowców nie będzie dostępny
III termin sesji egzaminacyjnej - POPRAWKOWY (PŁATNY) z zajęć niedzielnych odbędzie się 12 CZERWCA w godz. 08:30 - 14:30.
To ostateczny dzień na rozliczenie się z zaliczeniami w Instytucie Dziennikarstwa za obecny semestr. Po tym terminie zaliczenia będą możliwe tylko w ramach indywidualnych spotkań z wykładowcami, które zorganizować będziecie musieli sobie samodzielnie.
Pamiętajcie w okresie wakacyjnym nie odbywają się zajęcia i żaden z wykładowców nie będzie dostępny
Ostatnio zmieniony 03 cze (pt) 2011, 14:29:56 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Oficjalne zakończenie roku akademickiego 2010/2012
Oficjalne i uroczyste zakończenie roku akademickiego 2010/2011 12/06/2010 (niedziela), godz. 15:00
Agenda spotkania obejmuje:
- spotkanie autorskie z Gościem Specjalnym (w WSR)
- podsumowanie II semestru nauki w ID WSR/WSTH (wyniki ankiety) i kolejnego roku działalności ID WSR/WSTH oraz przedstawienie planów na przyszłość (w tym wstępna informacja o planie zajęć w następnym roku akademickim oraz o możliwości kontynuacji studiów do poziomu magisterskiego) (w WSR)
- podwieczorek, toast, posiady, wspólną zabawę (w Cafe StarLight / Multikino)
ZAPRASZAMY!
Agenda spotkania obejmuje:
- spotkanie autorskie z Gościem Specjalnym (w WSR)
- podsumowanie II semestru nauki w ID WSR/WSTH (wyniki ankiety) i kolejnego roku działalności ID WSR/WSTH oraz przedstawienie planów na przyszłość (w tym wstępna informacja o planie zajęć w następnym roku akademickim oraz o możliwości kontynuacji studiów do poziomu magisterskiego) (w WSR)
- podwieczorek, toast, posiady, wspólną zabawę (w Cafe StarLight / Multikino)
ZAPRASZAMY!
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
WAŻNE!
...............................................................................................................
Prosiłabym wszystkich studentów o pozostawienie po II terminie sesji indeksów i kart egzaminacyjnych w sekretariacie, w celu rozliczenia obecnego semestru!
...................................................................................................................................
...............................................................................................................
Prosiłabym wszystkich studentów o pozostawienie po II terminie sesji indeksów i kart egzaminacyjnych w sekretariacie, w celu rozliczenia obecnego semestru!
...................................................................................................................................
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Zaliczenie zajęć z Form i gatunków dziennikarskich II: REPORTAŻ prowadzonych przez p. M. Nowakowskiego.
Wpisy zaliczające powyższy przedmiot odbędą się 12 czerwca (niedziela) w godz. 12:00 - 15:00. Dokonywać ich będzie red. Jacek Wegner.
Obecność na wpisach nie jest obowiązkowa, ale zachęcamy wszystkich do spotkania z p. redaktorem w celu uzyskania cennych uwag odnośnie waszych prac
Wpisy zaliczające powyższy przedmiot odbędą się 12 czerwca (niedziela) w godz. 12:00 - 15:00. Dokonywać ich będzie red. Jacek Wegner.
Obecność na wpisach nie jest obowiązkowa, ale zachęcamy wszystkich do spotkania z p. redaktorem w celu uzyskania cennych uwag odnośnie waszych prac
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Zaliczenie zajęć z Form i gatunków dziennikarskich II: FELIETON (R. Mazurek) i WYWIAD (V. Makarenko).
Wpisy zaliczające powyższy przedmiot odbędą się 12 czerwca (niedziela) w godz. 12:00 - 15:00. Dokonywać ich będzie p. WALDEMAR PŁAWSKI.
Prace zaliczeniowe możecie składać do jutra (05/06/2011 - niedziela) wysyłając je na adres mailowy wykładowcy: valpress (at) valpress.pl lub wręczając je osobiście w niedzielę.
Wpisy zaliczające powyższy przedmiot odbędą się 12 czerwca (niedziela) w godz. 12:00 - 15:00. Dokonywać ich będzie p. WALDEMAR PŁAWSKI.
Prace zaliczeniowe możecie składać do jutra (05/06/2011 - niedziela) wysyłając je na adres mailowy wykładowcy: valpress (at) valpress.pl lub wręczając je osobiście w niedzielę.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Etyka ogólna w ID WSR/WSTH
Zajęcia z Etyki ogólnej (łącznie z zaliczeniem) odbędą się w najbliższy weekend: 11 i 12/06/2011 w godz. 10:00-15:00 (i w sobotę i w niedzielę); poprowadzi je
dr Andrzej Stępnik.
Są to zajecia obowiązkowe dla studentów I i III semestru oraz tych studentów II semestru, którzy nie mają jeszcze zaliczonego tego przedmiotu.
07/06/2011 napiszę wszystkim potencjalnym uczestnikom tych zajęć maila - jak się przygotwać do tych zajęć, tj. co koniecznie trzeba przeczytać i co przynieść na oba spotkania.
dr Andrzej Stępnik.
Są to zajecia obowiązkowe dla studentów I i III semestru oraz tych studentów II semestru, którzy nie mają jeszcze zaliczonego tego przedmiotu.
07/06/2011 napiszę wszystkim potencjalnym uczestnikom tych zajęć maila - jak się przygotwać do tych zajęć, tj. co koniecznie trzeba przeczytać i co przynieść na oba spotkania.