free hand? rhino?
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
merkuria
- Początkujący(a)

- Posty: 88
- Rejestracja: 06 wrz (wt) 2005, 02:00:00
free hand? rhino?
Cóż to są za programy komputerowe i do czego służą: free hand i rhino?
-
merkuria
- Początkujący(a)

- Posty: 88
- Rejestracja: 06 wrz (wt) 2005, 02:00:00
-
Havoc
- Loża WSR

- Posty: 3908
- Rejestracja: 03 paź (ndz) 2004, 02:00:00
-
Frik
- Bywalec

- Posty: 480
- Rejestracja: 04 wrz (ndz) 2005, 02:00:00
-
Marqoni
- Czasami coś napisze

- Posty: 197
- Rejestracja: 07 wrz (wt) 2004, 02:00:00
Rhinoceros - programik do modelowania, w zasadzie tylko, ma osobne moduły do renderowania, animacji i innych rzeczy 3d. W porównaniu do 3dMax'a... jest prostszy, tzn. bardziej intuicyjny, ale na moim stopniu zaawansowania nie mnie oceniać - czy jest lepszy (?). Modelewanie opiera się o inne metody. Już po pierwszych zajęciach z programem jesteśmy w stanie modelować proste obiekty:


Rhino ma zdaje się mniej opcji, to dla tych których przeraża masa współczynników, tabel z interface'a Maxa.
Freehand - piersze wrażenia, programik prosty, wektorowy. Ma parę smaczków których brakuje corelowi i Illustratorowi. Posiada pewne wsparcie dla posługujących się tabletem. Fajne uzupełnienie dla innych aplikacji Macromedia (podkupione przez Adobe).



Rhino ma zdaje się mniej opcji, to dla tych których przeraża masa współczynników, tabel z interface'a Maxa.
Freehand - piersze wrażenia, programik prosty, wektorowy. Ma parę smaczków których brakuje corelowi i Illustratorowi. Posiada pewne wsparcie dla posługujących się tabletem. Fajne uzupełnienie dla innych aplikacji Macromedia (podkupione przez Adobe).

