Kampania promocyjna WSR
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Nowy(a)
- Posty: 21
- Rejestracja: 01 lip (wt) 2008, 02:00:00
Nowa kampania WSR: narybek kreatywny zapyla umysły
Drodzy Słuchacze obecni i przyszli, Absolwenci, Wykładowcy, Pracownicy i Sympatycy!
Uruchomiliśmy kampanię reklamową Warszawskiej Szkoły Reklamy związaną z nowym naborem AD 2009. Pojawiły się nowe kreacje reklamowe, nowe slogany i nowi bohaterowie. Reklamy przede wszystkim wytropicie w warszawskim metrze w postaci naklejek podłogowych w wagonikach i billboardów oraz w edukacyjnej Wyborczej z 9 czerwca 2009 r. W kilku innych miejscach też. Więcej na ten temat pod linkiem http://www.wsr.pl/article3366.html czyli w newsach na głównej stronie WSR.
O kampanii napisało już kilka portali m.in. Stopklatka i Newsline.
Bardzo interesuje nas Wasza opinia o kreacjach, koncepcji itp.
Jeśli się Wam podobają nasze zwierzątka to zainteresowanym chętnie udostępnię przygotowane specjalnie pojedyncze sztuki na awatarki, takie jak moja liszka widoczna obok.
Uruchomiliśmy kampanię reklamową Warszawskiej Szkoły Reklamy związaną z nowym naborem AD 2009. Pojawiły się nowe kreacje reklamowe, nowe slogany i nowi bohaterowie. Reklamy przede wszystkim wytropicie w warszawskim metrze w postaci naklejek podłogowych w wagonikach i billboardów oraz w edukacyjnej Wyborczej z 9 czerwca 2009 r. W kilku innych miejscach też. Więcej na ten temat pod linkiem http://www.wsr.pl/article3366.html czyli w newsach na głównej stronie WSR.
O kampanii napisało już kilka portali m.in. Stopklatka i Newsline.
Bardzo interesuje nas Wasza opinia o kreacjach, koncepcji itp.
Jeśli się Wam podobają nasze zwierzątka to zainteresowanym chętnie udostępnię przygotowane specjalnie pojedyncze sztuki na awatarki, takie jak moja liszka widoczna obok.
-
- Początkujący(a)
- Posty: 71
- Rejestracja: 24 paź (pt) 2008, 02:00:00
Naklejki podłogowe zobaczyłem oczywiście w metrze. Wracałem z pracy; od razu zauważyłem, że ludziom spodobało się deptanie mrówek
Pomysł ciekawy - znajomi szybko podchwycili temat.
Nie spostrzegłem plakatów w metrze i dlatego czegoś mi zabrakło... Właściwie to uzupełnienia tematu. I może czegoś jeszcze...
Wykonanie dość dobre - wyróżniamy się przede wszystkim humorem:)
Pomysł ciekawy - znajomi szybko podchwycili temat.
Nie spostrzegłem plakatów w metrze i dlatego czegoś mi zabrakło... Właściwie to uzupełnienia tematu. I może czegoś jeszcze...
Wykonanie dość dobre - wyróżniamy się przede wszystkim humorem:)
-
- Nowy(a)
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 paź (pt) 2007, 02:00:00
Bilboard jest od strony drogi ze strzałeczkami - chyba 3 bądź 4 od tegoż wyjścia, o ile mnie moja pamięć wizualno-przestrzenna nie myli
Nie wiem czy to jest dobre miejsce by o tym wspomnieć, ale dosłownie jeden plakat oddziela "nas" od bilboardu niejakiej szkoły promocji, która jest paskudna. Widziałam, że zrobili też spot reklamowy -jeszcze gorszy ;p Nie wiem jak szkoła promocji może sobie na coś takiego pozwolić, tym bardziej cieszy mnie, że WSR prezentuję przyzwoity poziom.
Nie wiem czy to jest dobre miejsce by o tym wspomnieć, ale dosłownie jeden plakat oddziela "nas" od bilboardu niejakiej szkoły promocji, która jest paskudna. Widziałam, że zrobili też spot reklamowy -jeszcze gorszy ;p Nie wiem jak szkoła promocji może sobie na coś takiego pozwolić, tym bardziej cieszy mnie, że WSR prezentuję przyzwoity poziom.
-
- Ekspert
- Posty: 1312
- Rejestracja: 06 lip (pt) 2007, 02:00:00
-
- Ekspert
- Posty: 1136
- Rejestracja: 21 lis (śr) 2007, 01:00:00
W sumie, to nawet ok. Nic specjalnego. Natomiast o pomstę woła tekst napisany FaLkĄ, który przynosi na myśl bezmózgie bydło panoszące się po sieci... No niestety, target to nie 13latki z zaburzeniami psychicznymi, prawda? Tak to nic więcej mi nie przeszkadza, ani nie sprawia, że padam na pysk z zachwytu. Po prostu jest ok.
-
- Czasami coś napisze
- Posty: 135
- Rejestracja: 15 gru (sob) 2007, 01:00:00
zgadzam sie. tez mnie wkurza takie pisanie.Artur0 pisze:Natomiast o pomstę woła tekst napisany FaLkĄ, który przynosi na myśl bezmózgie bydło panoszące się po sieci... No niestety, target to nie 13latki z zaburzeniami psychicznymi, prawda? Tak to nic więcej mi nie przeszkadza, ani nie sprawia, że padam na pysk z zachwytu. Po prostu jest ok.
-
- Nowy(a)
- Posty: 16
- Rejestracja: 03 wrz (śr) 2008, 02:00:00
Mnie się podoba
Jak weszłam do metra i pierwszy raz zobaczyłam te naklejki to normalnie mnie zamurowało (latałam jak głupia z jednego końca na drugi żeby zobaczyć wszystkie wersje tych naklejek) po pierwsze że To reklama WSR po drugie że w metrze ( bardzo dobry pomysł) po trzecie że śmieszne , po czwarte hm....ile to musiało kosztować
Ludziom reklama się podoba, nie odwracają od niej wzroku po 3sekundach jak od innych i często spisują dane kontaktowe !!
Nowe foldery też mają fajną formę 8O
Jak weszłam do metra i pierwszy raz zobaczyłam te naklejki to normalnie mnie zamurowało (latałam jak głupia z jednego końca na drugi żeby zobaczyć wszystkie wersje tych naklejek) po pierwsze że To reklama WSR po drugie że w metrze ( bardzo dobry pomysł) po trzecie że śmieszne , po czwarte hm....ile to musiało kosztować
Ludziom reklama się podoba, nie odwracają od niej wzroku po 3sekundach jak od innych i często spisują dane kontaktowe !!
Nowe foldery też mają fajną formę 8O
-
- Czasami coś napisze
- Posty: 158
- Rejestracja: 05 kwie (wt) 2005, 02:00:00
-
- akademiareklamy.edu.pl
- Posty: 1397
- Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00
koszty kampanii reklamowej
Warto robić takie kampanie (widoczne) nie tylko ze względu na absolwentów, słuchaczy i potencjalny "narybek kreatywny" (pomijam już wspominane nastki). Liczę, że to się przyczyni także do wzmocnienia świadomości wśród potencjalnych pracodawców.
Za wszystkie uwagi - krytyczne i entuzjastyczne - dziękujemy i czekamy na podlinkowanie przez admina wszystkich kreacji.
pozdrowienia z podziemia
Za wszystkie uwagi - krytyczne i entuzjastyczne - dziękujemy i czekamy na podlinkowanie przez admina wszystkich kreacji.
pozdrowienia z podziemia
-
- Nowy(a)
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 mar (pt) 2007, 01:00:00
Metroboard WSR: kto popełnił to dzieło?
Cześć wszystkim. Wysiadłem sobie dzisiaj z Metra i oczom moim ukazała się poniższa reklama.
Czy ktoś może mi coś opowiedzieć na temat tej zbrodni ?
Poprzedni pomysł na kampanię był choć odrobinę kreatywny. Były pszczółki i robaczki w kolejkach, były billboardy, był key visual i za nim szła jakaś kampania, więc coś się działo.
To co tu widzimy jest natomiast przykładem słabego billboardu, w stylu nasza szkoła jest "super fajna" więc przyjdź do nas. Z jednej strony headline mówi że szkoła zrealizuje marzenia - coś nieograniczonego czego nikt nam nie może zabrać, a niżej wymienione specjalności redukujące marzenia do 4 pozycji.
Chciałbym się dowiedzieć kto jest grupą docelową tej kampanii. Osobiście wydaje mi się że mówimy tu do ludzi którzy skończą właśnie liceum (głównie) - a ci ludzie marzą raczej zdaniu matury niż o nauce w WSR i późniejszej pracy np w agencji reklamowej. Trochę tu uogólniam ale generalnie chodzi mi o to że chyba lepiej pokazać kim mogę być w przyszłości dzięki ukończeniu WSR, albo chociaż czego mogę się nauczyć fajnego w WSR i co mi da ta szkoła w przyszłości ( dlaczego chcę być grafikiem a nie ślusarzem), niż wmawianie ludziom że marzą o... właśnie o czym oni marzą ? o nauce w WSR ? O pracy w reklamie ? A jeśli marzą o pracy w reklamie to dlaczego mają wybrać akurat WSR ? Dlaczego szkoła policealna a nie wyższa ?
Wydaje mi się że na taką reklamę może pozwolić sobie Cosinus ,który oprócz nauki strzyżenia i agrobiznesu też można ukończyć z tytułem TOR. WSR jest czymś więcej niż policealną szkołą więc spodziewam się tu bardziej kreatywnych rozwiązań. Jest cała specjalizacja TV która w ramach zajęć może przygotować ciekawego virala i rozpuścić go pośród młodzieży licealnej. Jest facebook jest Youtube na pewno da się coś wykombinować.
Nie jestem już w sumie grupą docelową. Może są jeszcze jakieś elementy tej kampanii których nie widziałem, a które chętnie zobaczę (zdjęcia i skany, filmy, linki ) - bo istnieje możliwość że nie załapałem przez to przekazu - choć tak być przecież nie powinno. Podzielcie się nimi proszę.
Generalnie uwielbiam WSR i cenię sobie czas który tu spędziłem. To dzięki tej szkole pozytywnie reaguję na różne reklamy przeglądając je w gazetach, często zamiast treści. Jestem pewien że gdyby szkoła uzyskała status uczelni wyższej, to chętnie bym tu powrócił dla własnej przyjemności. Piszę, żeby było wiadomo że nie jestem wysłannikiem konkurencji zatrudnionym do antyreklamy
Zapraszam wszystkich do dyskusji odnośnie tego billboardu i mojej wypowiedzi.
Ps. Sławku - nie wiem na ile twój avatar jest nowy, bo dawno tu nie zaglądałem, ale zdecydowanie na +
Pozdrawiam
Bartek
Czy ktoś może mi coś opowiedzieć na temat tej zbrodni ?
Poprzedni pomysł na kampanię był choć odrobinę kreatywny. Były pszczółki i robaczki w kolejkach, były billboardy, był key visual i za nim szła jakaś kampania, więc coś się działo.
To co tu widzimy jest natomiast przykładem słabego billboardu, w stylu nasza szkoła jest "super fajna" więc przyjdź do nas. Z jednej strony headline mówi że szkoła zrealizuje marzenia - coś nieograniczonego czego nikt nam nie może zabrać, a niżej wymienione specjalności redukujące marzenia do 4 pozycji.
Chciałbym się dowiedzieć kto jest grupą docelową tej kampanii. Osobiście wydaje mi się że mówimy tu do ludzi którzy skończą właśnie liceum (głównie) - a ci ludzie marzą raczej zdaniu matury niż o nauce w WSR i późniejszej pracy np w agencji reklamowej. Trochę tu uogólniam ale generalnie chodzi mi o to że chyba lepiej pokazać kim mogę być w przyszłości dzięki ukończeniu WSR, albo chociaż czego mogę się nauczyć fajnego w WSR i co mi da ta szkoła w przyszłości ( dlaczego chcę być grafikiem a nie ślusarzem), niż wmawianie ludziom że marzą o... właśnie o czym oni marzą ? o nauce w WSR ? O pracy w reklamie ? A jeśli marzą o pracy w reklamie to dlaczego mają wybrać akurat WSR ? Dlaczego szkoła policealna a nie wyższa ?
Wydaje mi się że na taką reklamę może pozwolić sobie Cosinus ,który oprócz nauki strzyżenia i agrobiznesu też można ukończyć z tytułem TOR. WSR jest czymś więcej niż policealną szkołą więc spodziewam się tu bardziej kreatywnych rozwiązań. Jest cała specjalizacja TV która w ramach zajęć może przygotować ciekawego virala i rozpuścić go pośród młodzieży licealnej. Jest facebook jest Youtube na pewno da się coś wykombinować.
Nie jestem już w sumie grupą docelową. Może są jeszcze jakieś elementy tej kampanii których nie widziałem, a które chętnie zobaczę (zdjęcia i skany, filmy, linki ) - bo istnieje możliwość że nie załapałem przez to przekazu - choć tak być przecież nie powinno. Podzielcie się nimi proszę.
Generalnie uwielbiam WSR i cenię sobie czas który tu spędziłem. To dzięki tej szkole pozytywnie reaguję na różne reklamy przeglądając je w gazetach, często zamiast treści. Jestem pewien że gdyby szkoła uzyskała status uczelni wyższej, to chętnie bym tu powrócił dla własnej przyjemności. Piszę, żeby było wiadomo że nie jestem wysłannikiem konkurencji zatrudnionym do antyreklamy
Zapraszam wszystkich do dyskusji odnośnie tego billboardu i mojej wypowiedzi.
Ps. Sławku - nie wiem na ile twój avatar jest nowy, bo dawno tu nie zaglądałem, ale zdecydowanie na +
Pozdrawiam
Bartek