ASYSTENT/-KA DZIAŁU MARKETINGU w Altkom Akademia

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
Paulina_Perka
Zaczyna działać
Zaczyna działać
Posty: 242
Rejestracja: 20 paź (czw) 2011, 02:00:00

ASYSTENT/-KA DZIAŁU MARKETINGU w Altkom Akademia

Post autor: Paulina_Perka » 13 wrz (czw) 2012, 11:33:20

Altkom Akademia funkcjonuje na polskim rynku od dwudziestu lat. Zakres działalności firmy obejmuje: usługi edukacyjne, usługi projektowo-programistyczne i integratorskie.

Firma posiada nowoczesne, zaawansowane technologicznie centrum edukacyjne, zatrudnia 200 wykwalifikowanych trenerów. Oferuje ponad 600 autorskich i autoryzowanych szkoleń dla użytkowników
i profesjonalistów IT, a także szkolenia interpersonalne oraz biznesowe z zakresu prawa, finansów, zarządzania organizacją i projektami oraz analizy procesów biznesowych. Spółka posiada 84 własne sale szkoleniowe, wyposażone w 860 samodzielnych stanowisk komputerowych, oraz 10 w pełni funkcjonalnych sal mobilnych do realizacji szkoleń poza ośrodkami.

Altkom Akademia posiada autoryzacje i akredytacje liczących się dostawców technologii i twórców standardów w tym m.in.: Microsoft, IBM, Novell, Red Hat, Ubuntu, VMware, Symantec (VERITAS), APM Group (certyfikacja PRINCE2Ÿ). Prowadzi autoryzowane centra egzaminacyjne Prometric i Pearson VUE.


Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

ASYSTENT/-KA DZIAŁU MARKETINU
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 0912/AS-MARKETING/WAW

Zakres zadań:

wspieranie pracowników Działu Marketingu w zadaniach organizacyjnych;
aktualizowanie informacji i dokumentów na stronie internetowej firmy;
obsługa klienta wewnętrznego;
przygotowywanie rozliczeń, zestawień;
współpraca z zewnętrznymi dostawcami;
wykonywanie prostych prac graficznych.
Od Kandydatów oczekujemy:

podstawowej umiejętności obsługi systemu CMS;
podstawowej znajomości HTML;
dobrej znajomości Pakietu MS Office (w szczególności Excel);
podstawowej znajomości programów graficznych Adobe Photoshop i Adobe Illustrator;
umiejętności nawiązywania kontaktów;
umiejętności efektywnej współpracy z innymi;
umiejętności dobrego planowania i organizacji pracy;
zdolności szybkiego nabywania nowej wiedzy i nowych umiejętności.
Naszym Pracownikom oferujemy:

umowę na pół lub na cały etat;
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
bogaty pakiet socjalny.

szczegóły znajdziesz tu: http://www.pracuj.pl/praca/asystent-ka- ... ta,2637035

ODPOWIEDZ