"Pytajnik" ARCHIWUM
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Początkujący(a)
- Posty: 50
- Rejestracja: 06 paź (pn) 2008, 02:00:00
Hmmm, chyba jednak zapomniałPatris pisze:Dołączam się do pytania.pesca pisze:Pewnie dobrzegoncio pisze:Chciałem się zapytać jak tam wyniki z testu z reklamy prasowej cz. 2 (charakterystyka podanej reklamy). Chyba SW nie zapomniał o tym.
Nie bój żaby, SW pamietaZ tego co wiem to sprawdza, więc jeszcze chwilę cierpliwości. Mam nadzieję, że w weekend uda się już zamieścić wyniki na forum
Drogi Sławku chyba nie zapomniałeś o nas???
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
-
- Bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 24 lip (wt) 2007, 02:00:00
-
- Bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 24 lip (wt) 2007, 02:00:00
-
- Nowy(a)
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 lis (wt) 2007, 01:00:00
Sławek kiedyś na forum napisał:marcin1978wawa pisze:no to hurtem jeszcze jedno pytanie do 2 roku z SG. Jakie miały być elementy użyte w projekcie reklamy prasowej. Chyba miało być ich sześć
Elementy reklamy prasowej:
Można je podzielić na dwie grupy: (A) elementy główne - na których opiera się konstrukcja (układ graficzny, layout) reklamy i które w związku z tym występuja w przekazach często i (B) elementy uzupełniające - które wspomagają proces precepcji i wystepują zdecydowanie rzadziej.
Elementów głównych jest sześć. Są to: (1) część ilustracyjna (visual), (2) nagłówek (headline), (3) tekst właściwy (body copy), (4) logo, (5) slogan (baseline) i (6) część teleadresowa.
Elementów uzupełniających jest dziewięć. Są to: w sektorze ilustracji - (1) packshot, (2) opisy i (3) ilustarcje uzupełniające; w sektorze nagłówka - (4) nadtytuł; w sektorze tekstu właściwego - (5) tytuł, (6) śródtytuły i (7) objaśnienia; poza sektorami elementów głównych - (8 kupon zwrotny i (9) wtórne elementy graficzne.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Zadomowił(a) się
- Posty: 603
- Rejestracja: 24 sie (pt) 2007, 02:00:00
aszisza pisze:Sławek kiedyś na forum napisał:marcin1978wawa pisze:no to hurtem jeszcze jedno pytanie do 2 roku z SG. Jakie miały być elementy użyte w projekcie reklamy prasowej. Chyba miało być ich sześć
Elementy reklamy prasowej:
Można je podzielić na dwie grupy: (A) elementy główne - na których opiera się konstrukcja (układ graficzny, layout) reklamy i które w związku z tym występuja w przekazach często i (B) elementy uzupełniające - które wspomagają proces precepcji i wystepują zdecydowanie rzadziej.
Elementów głównych jest sześć. Są to: (1) część ilustracyjna (visual), (2) nagłówek (headline), (3) tekst właściwy (body copy), (4) logo, (5) slogan (baseline) i (6) część teleadresowa.
Elementów uzupełniających jest dziewięć. Są to: w sektorze ilustracji - (1) packshot, (2) opisy i (3) ilustarcje uzupełniające; w sektorze nagłówka - (4) nadtytuł; w sektorze tekstu właściwego - (5) tytuł, (6) śródtytuły i (7) objaśnienia; poza sektorami elementów głównych - (8 kupon zwrotny i (9) wtórne elementy graficzne.
tak, a my mamy umieścić te 6 podstawowych + przynajmniej jeden z elementów dodatkowych, tj. na pewno wtórny element graficzny
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
bo jak sam Sławek mówił - jest to rok dedykowany temu aspektowi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
a czy dodasz więcej - to już zależy od twojej koncepcji
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Loża WSR
- Posty: 7154
- Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00
-
- Ekspert
- Posty: 1500
- Rejestracja: 07 wrz (wt) 2004, 02:00:00
-
- Ekspert
- Posty: 1500
- Rejestracja: 07 wrz (wt) 2004, 02:00:00
Etyka reklamy - prace semestralne część 2
http://www.szkolareklamy.pl/ftopicp-134579.html#134579
Wyniki z reklamy telewizyjnej będą dzisiaj w okolicach godziny 19:00![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.szkolareklamy.pl/ftopicp-134579.html#134579
Wyniki z reklamy telewizyjnej będą dzisiaj w okolicach godziny 19:00
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)