Archiwum: KOMUNIKATY
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Sesja egzaminacyjna poprawkowa (płatna) III termin
ZAJĘCIA PIĄTKOWO/SOBOTNIE
u p. RYSZARDA KWIETNIA
Zapraszamy w SOBOTĘ 11 CZERWCA 2011 O GODZ. 08:30 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z JĘZYKA ANGIELSKIEGO.
u p. AGNIESZKI DĄBROWSKIEJ
Zapraszamy w SOBOTĘ 14 CZERWCA 2011 O GODZ. 13:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z JĘZYKA ANGIELSKIEGO na III termin poprawkowy (płatny).
u. p. ADAMA ZIĘCINY
Zapraszamy w SOBOTĘ 12 CZERWCA 2011 O GODZ. ... lub W CZWARTEK O GODZ ... wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z PREMIERA na III termin poprawkowy (płatny).
u p. MICHAŁA BUŚKIEWICZA
Zapraszamy w SOBOTĘ 18 CZERWCA 2011 O GODZ. 11:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z COREL DRAW, ILLUSTRATORA, PHOTOSHOP, 3DS MAX, IN DESIGNA na III termin poprawkowy (płatny).
u. p. MARKA SIOMY
Zapraszamy w SOBOTĘ 18 CZERWCA 2011 OD GODZ. 10:15 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z HTML, FLASH, COREL DRAW, PHOTOSHOP, EXCEL, 3DS MAX, IN DESIGNA.
_________________
ZAJĘCIA NIEDZIELNE
p. Waldemar Pławski
Zapraszamy w NIEDZIELĘ 12 CZERWCA W GODZ. 12:00 -15:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z SYSTEMÓW MEDIALNYCH / AGENCJI PRASOWYCH. Sala nr 3.
Wykładowca będzie dokonywał również zaliczeń oraz wpisów studentom, którzy uczestniczyli w zajęciach z Form i gatunków dziennikarskich: FELIETON I WYWIAD.
p. Mirosława Grześkowiak
Zapraszamy w NIEDZIELĘ 12 CZERWCA W GODZ. 08:30 - 10:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z FILOZOFII I LOGIKI. Sala nr 3.
p. Jacek Wegner
Zapraszamy (mimo, że obecność nie jest obowiązkowa) studentów, którzy uczestniczyli w zajęciach z Form i gatunków dziennikarskich: reportaż z p. M. Nowakowskim po zaliczenia i wpisy do indeksów, kart egz. Redaktor będzie dostępny w godz. 12:00 - 15:00 w sali nr 4.
p. Sławomir Wojtkowski
Zapraszamy w NIEDZIELĘ 12 CZERWCA 2011 O GODZ. 12:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z METODYKI PISANA PRACY LICENCJACKIEJ.
_________________
ZAJĘCIA PIĄTKOWO/SOBOTNIE
u p. RYSZARDA KWIETNIA
Zapraszamy w SOBOTĘ 11 CZERWCA 2011 O GODZ. 08:30 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z JĘZYKA ANGIELSKIEGO.
u p. AGNIESZKI DĄBROWSKIEJ
Zapraszamy w SOBOTĘ 14 CZERWCA 2011 O GODZ. 13:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z JĘZYKA ANGIELSKIEGO na III termin poprawkowy (płatny).
u. p. ADAMA ZIĘCINY
Zapraszamy w SOBOTĘ 12 CZERWCA 2011 O GODZ. ... lub W CZWARTEK O GODZ ... wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z PREMIERA na III termin poprawkowy (płatny).
u p. MICHAŁA BUŚKIEWICZA
Zapraszamy w SOBOTĘ 18 CZERWCA 2011 O GODZ. 11:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z COREL DRAW, ILLUSTRATORA, PHOTOSHOP, 3DS MAX, IN DESIGNA na III termin poprawkowy (płatny).
u. p. MARKA SIOMY
Zapraszamy w SOBOTĘ 18 CZERWCA 2011 OD GODZ. 10:15 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z HTML, FLASH, COREL DRAW, PHOTOSHOP, EXCEL, 3DS MAX, IN DESIGNA.
_________________
ZAJĘCIA NIEDZIELNE
p. Waldemar Pławski
Zapraszamy w NIEDZIELĘ 12 CZERWCA W GODZ. 12:00 -15:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z SYSTEMÓW MEDIALNYCH / AGENCJI PRASOWYCH. Sala nr 3.
Wykładowca będzie dokonywał również zaliczeń oraz wpisów studentom, którzy uczestniczyli w zajęciach z Form i gatunków dziennikarskich: FELIETON I WYWIAD.
p. Mirosława Grześkowiak
Zapraszamy w NIEDZIELĘ 12 CZERWCA W GODZ. 08:30 - 10:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z FILOZOFII I LOGIKI. Sala nr 3.
p. Jacek Wegner
Zapraszamy (mimo, że obecność nie jest obowiązkowa) studentów, którzy uczestniczyli w zajęciach z Form i gatunków dziennikarskich: reportaż z p. M. Nowakowskim po zaliczenia i wpisy do indeksów, kart egz. Redaktor będzie dostępny w godz. 12:00 - 15:00 w sali nr 4.
p. Sławomir Wojtkowski
Zapraszamy w NIEDZIELĘ 12 CZERWCA 2011 O GODZ. 12:00 wszystkich studentów zainteresowanych uzyskaniem pozytywnego zaliczenia z METODYKI PISANA PRACY LICENCJACKIEJ.
_________________
Ostatnio zmieniony 11 cze (sob) 2011, 13:45:44 przez DorotaS, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Uroczyste rozpoczęcie roku akademickiego 2011/2012 w Instytucie Dziennikarstwa odbędzie się nie jak wcześniej zapowiadaliśmy w siedzibie Wyższej Szkoły Teologiczno-Humanistycznej w Podkowie Leśnej, ale w SIEDZIBIE WARSZAWSKIEJ SZKOŁY REKLAMY na ul. Szolc-Rogozińskiego 3 o godz. 10:00.
Za zmiany przepraszamy!
... i serdecznie zapraszamy
Za zmiany przepraszamy!
... i serdecznie zapraszamy
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Początek roku akademickiego 2011/2012
Początek roku akademickiego 2011/2012
w Instytucie Dziennikarstwa WSR/WSTH
[plan ramowy]
02/10/2011 (niedziela), siedziba WSR (Warszawa)
10:00-10:45
Spotkanie organizacyjne z dyrektorem ID WSR/WSTH; prezentacja planu zajęć na semestr wiosenno-letni 2011/2012; zapisy na zajęcia informatyczne, językowe, dodatkowe (fakultety) i warsztaty
11:00-11:45
Wykład inauguracyjny
12:00-13:30, 13:45-15:15, 15:30-17:00, 17:15-18:45
Wykłady planowe
15/10/2011 (sobota), siedziba WSR (Warszawa)
08:30-20:30
Zajęcia informatyczne, językowe, dodatkowe (fakultety) i warsztaty zgodne z indywidualnymi planami zajęć
16/10/2011 (niedziela), siedziba WSTH (Podkowa Leśna)
11:00-12:30
Uroczysta inauguracja roku akademickiego 2011/2012; część oficjalna i przemówienie JM Rektora WSTH; wręczanie dyplomów Absolwentom ID WSR/WSTH; wspólne zdjęcie w togach
12:45-13:45
Obiad
14:00-15:30, 15:45-17:15
Wykłady planowe
w Instytucie Dziennikarstwa WSR/WSTH
[plan ramowy]
02/10/2011 (niedziela), siedziba WSR (Warszawa)
10:00-10:45
Spotkanie organizacyjne z dyrektorem ID WSR/WSTH; prezentacja planu zajęć na semestr wiosenno-letni 2011/2012; zapisy na zajęcia informatyczne, językowe, dodatkowe (fakultety) i warsztaty
11:00-11:45
Wykład inauguracyjny
12:00-13:30, 13:45-15:15, 15:30-17:00, 17:15-18:45
Wykłady planowe
15/10/2011 (sobota), siedziba WSR (Warszawa)
08:30-20:30
Zajęcia informatyczne, językowe, dodatkowe (fakultety) i warsztaty zgodne z indywidualnymi planami zajęć
16/10/2011 (niedziela), siedziba WSTH (Podkowa Leśna)
11:00-12:30
Uroczysta inauguracja roku akademickiego 2011/2012; część oficjalna i przemówienie JM Rektora WSTH; wręczanie dyplomów Absolwentom ID WSR/WSTH; wspólne zdjęcie w togach
12:45-13:45
Obiad
14:00-15:30, 15:45-17:15
Wykłady planowe
Ostatnio zmieniony 01 paź (sob) 2011, 01:06:13 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
PODZIAŁ STUDENTÓW NA GRUPY obowiązujący od października 2011 na semestrze jesienno-zimowym:
(ze względu na ochronę danych osobowych ograniczę się do kilku początkowych liter nazwiska)
GRUPA A1 - SEMESTR I
Chol... Barbara
Cia... Marcin
Cyg... Sławomir
Dąbk...-Wali... Ola
Dem... Kornel
Dług... Michał
Dutk... Michał
Gaje... Monika
Ga... Paulina
Gór... Mariusz
Gór... Dagmara
Gut... Jakub
Jako... Marta
Jaku... Marcin
Jan... Piotr
Jaro... Marek
Jarz... Rafał
Jawo... Agnieszka
Karcz... Klaudia
Kic... Magdalena
Koni... Michał
Kost... Paweł
Kośc... Joanna
Kraj... Natalia
Lem... Kacper
Ludk... Magdalena
Łuka... Karolina
Łup... Kamil
GRUPA A2 - SEMESTR I
Ma... Konrad
Ma... Paulina
Majcz... Maciej
Mąk... Agnieszka
Micha... Katarzyna
Mol... Sławomir
Mr... Michał
Nest... Anna
Os... Dominika
Pan... Jakub
Perz... Marcin
Porp... Viktoriia
Rog... Michał
Rosz... Daniel
Ryba... Natalia
Ser... Lucyna
Siera... Karol
Sow... Emil
Stas... Michał
Stę... Łukasz
Szafl... Katarzyna
Szum... Daria
Szym... Ilona
Świde... Julia
Tom... Anita
Wierz... Izabela
Zale... Arkadiusz
Zwoli... Natalia
Żebr... Agnieszka
GRUPA B - SEMESTR II
Dzie.... Sylwester
Fig... Krystian
Jan... Przemysław
Koż... Klaudia
Pacz... Anna
Rut... Tamara
Szwe... Daniel
GRUPA C1 i C2 - SEMESTR III
Aug... Anna
Bal... Patryk
Bie... Adam
Boć... Jakub
Brze... Filip
Buk... Wiktor
Buz... Wioletta
Cel... Michał
Chud... Adriana
Drą... Joanna
Dun...-Mar... Katarzyna
Fija... Katarzyna
Gło... Dorota
Haś... Łukasz
Jarz.... Jacek
Kow.... Michał
Kozł... Aleksandra
Kro... Bartosz
Kwi... Marek
Lew... Paweł
Łoh... Katarzyna
Mich... Jakub
Mich... Paulina
Mik... Grzegorz
Milcz... Krzysztof
Ole... Konrad
Pan... Mateusz
Pop... Bernard
Porz... Alicja
Prza...-Dąb... Maria
Rab... Maciej
Rał... Tomasz
Re...-Wi... Barbara
Sid... Klaudia
Słab... Marta
Sob... Kamil
Twa... Paweł
Wie... Sławomir
Zaw... Karolina
(ze względu na ochronę danych osobowych ograniczę się do kilku początkowych liter nazwiska)
GRUPA A1 - SEMESTR I
Chol... Barbara
Cia... Marcin
Cyg... Sławomir
Dąbk...-Wali... Ola
Dem... Kornel
Dług... Michał
Dutk... Michał
Gaje... Monika
Ga... Paulina
Gór... Mariusz
Gór... Dagmara
Gut... Jakub
Jako... Marta
Jaku... Marcin
Jan... Piotr
Jaro... Marek
Jarz... Rafał
Jawo... Agnieszka
Karcz... Klaudia
Kic... Magdalena
Koni... Michał
Kost... Paweł
Kośc... Joanna
Kraj... Natalia
Lem... Kacper
Ludk... Magdalena
Łuka... Karolina
Łup... Kamil
GRUPA A2 - SEMESTR I
Ma... Konrad
Ma... Paulina
Majcz... Maciej
Mąk... Agnieszka
Micha... Katarzyna
Mol... Sławomir
Mr... Michał
Nest... Anna
Os... Dominika
Pan... Jakub
Perz... Marcin
Porp... Viktoriia
Rog... Michał
Rosz... Daniel
Ryba... Natalia
Ser... Lucyna
Siera... Karol
Sow... Emil
Stas... Michał
Stę... Łukasz
Szafl... Katarzyna
Szum... Daria
Szym... Ilona
Świde... Julia
Tom... Anita
Wierz... Izabela
Zale... Arkadiusz
Zwoli... Natalia
Żebr... Agnieszka
GRUPA B - SEMESTR II
Dzie.... Sylwester
Fig... Krystian
Jan... Przemysław
Koż... Klaudia
Pacz... Anna
Rut... Tamara
Szwe... Daniel
GRUPA C1 i C2 - SEMESTR III
Aug... Anna
Bal... Patryk
Bie... Adam
Boć... Jakub
Brze... Filip
Buk... Wiktor
Buz... Wioletta
Cel... Michał
Chud... Adriana
Drą... Joanna
Dun...-Mar... Katarzyna
Fija... Katarzyna
Gło... Dorota
Haś... Łukasz
Jarz.... Jacek
Kow.... Michał
Kozł... Aleksandra
Kro... Bartosz
Kwi... Marek
Lew... Paweł
Łoh... Katarzyna
Mich... Jakub
Mich... Paulina
Mik... Grzegorz
Milcz... Krzysztof
Ole... Konrad
Pan... Mateusz
Pop... Bernard
Porz... Alicja
Prza...-Dąb... Maria
Rab... Maciej
Rał... Tomasz
Re...-Wi... Barbara
Sid... Klaudia
Słab... Marta
Sob... Kamil
Twa... Paweł
Wie... Sławomir
Zaw... Karolina
Ostatnio zmieniony 28 paź (pt) 2011, 08:47:56 przez DorotaS, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
UBEZPIECZENIE NNW W ID!
Zapraszamy wszystkich studentów do sekretariatu w celu wykupienia ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW), którego koszt w obecnym roku akademickim wynosi 40 zł. Ubezpieczenie ważne jest przez okres 12 miesięcy i dzięki niemu, możecie starać się o odszkodowanie z powodu np. złamanej ręki .
Ubezpieczenie można wykupić tylko do końca października 2011 roku.
Jeśli posiadacie już ubezpieczenie NNW, to w sekretariacie otrzymacie do podpisania stosowne oświadczenie.
Zapraszamy wszystkich studentów do sekretariatu w celu wykupienia ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW), którego koszt w obecnym roku akademickim wynosi 40 zł. Ubezpieczenie ważne jest przez okres 12 miesięcy i dzięki niemu, możecie starać się o odszkodowanie z powodu np. złamanej ręki .
Ubezpieczenie można wykupić tylko do końca października 2011 roku.
Jeśli posiadacie już ubezpieczenie NNW, to w sekretariacie otrzymacie do podpisania stosowne oświadczenie.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
WNIOSEK - INDYWIDUALNY TOK STUDIÓW - STUDENCI II SEMESTR
Zapraszam studentów II semestru do sekretariatu po odbiór wniosków o przyznanie indywidualnego programu i toku studiów (ITS).
Procedura przyznania Wam ITS w ramach waszych studiów jest obowiązkową. Od II semestru każdy student Instytutu Dziennikarstwa WSR/WSTH przechodzi na indywidualny tok nauki.
Wnioski mogą odebrać tylko ci studenci, którzy mają zaliczony cały I semestr oraz nie mają braków w dokumentacji.
Ostateczny termin złożenia wniosku mija dn. 31/10/2011.
Studenci, którzy nie złożą wniosku o ITN będą realizować pełny tryb nauki studiów licencjackich (6 semestrów - 3 lata).
Zapraszam studentów II semestru do sekretariatu po odbiór wniosków o przyznanie indywidualnego programu i toku studiów (ITS).
Procedura przyznania Wam ITS w ramach waszych studiów jest obowiązkową. Od II semestru każdy student Instytutu Dziennikarstwa WSR/WSTH przechodzi na indywidualny tok nauki.
Wnioski mogą odebrać tylko ci studenci, którzy mają zaliczony cały I semestr oraz nie mają braków w dokumentacji.
Ostateczny termin złożenia wniosku mija dn. 31/10/2011.
Studenci, którzy nie złożą wniosku o ITN będą realizować pełny tryb nauki studiów licencjackich (6 semestrów - 3 lata).
Ostatnio zmieniony 25 lut (sob) 2012, 16:14:52 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
UWAGA!
Seminarium dla studentów II semestru!
Studenci II semestru – w bieżącym semestrze w ramach planu zajęć obowiązuje Was również SEMINARIUM LICENCJACKIE I z wpisem do indeksu na zaliczenie. Seminarium prowadzone będzie na zasadach indywidualnych konsultacji z promotorem.
Aby uzyskać zaliczenie z tego przedmiotu powinniście:
1. wybrać temat pracy licencjackiej,
2. stworzyć plan pracy (podział na rozdziały),
3. przygotować bibliografię.
Deklaracje w sprawie prac licencjackich trzeba przesyłać na adres mailowy d.szymanska [at] szkolareklamy.pl do dnia 13.10.2011 r. (niedziela) lub dostarczyć do sekretariatu. Studenci, którzy nie dotrzymają tego terminu, nie będą mieli wolnej ręki w kwestii wyboru promotora.
Przypominam, że deklaracja musi zawierać: (a) imię i nazwisko studenta, (b) imię i nazwisko wybranego promotora (pierwszy wybór), (c) imiona i nazwiska dwóch promotorów rezerwowych. Bardzo wskazane i ułatwiające podjęcie decyzji będzie (d)podanie proponowanej tematyki pracy licencjackiej + ewentualnie (e) innych obszarów zainteresowań studenta.
Każda praca licencjacka musi, przynajmniej w części, dotyczyć problematyki szeroko pojętego dziennikarstwa.
Lista studentów, podzielonych na grupy przydzielone poszczególnym promotorom, zostanie ogłoszona na forum w zakładce „Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje” pod koniec listopada. Wszystkie istotne informacje związane z pisaniem prac licencjackich znajdziecie również w tej zakładce.
Lista promotorów AD 2011/2012, u których możecie pisać pracę licencjacką oraz kontakt e-mailowy do nich:
1. Kamil Dzięgielewski - e-mail: dziegielewski.kami (at) gmail.com
2. Katarzyna Fürst-Wojtkowska -e-mail: ka_wusia (at) wp.pl
3. Izabela Jung-Wolska - e-mail: iza.wolska (at) vp.pl
4. Sylwia Kawalerowicz - e-mail: kawalerowicz78 (at) gazeta.pl
5. Marta Olbryś - e-mail: m.olbrys (at) perspektywy.pl
6. Waldemar Pławski - e-mail: valpress (at) valpress.pl
7. Aleksandra Piotrowska - e-mail: olap37 (at) o2.pl
8. Sławomir Wojtkowski - e-mail: wojtkowski (at) szkolareklamy.pl
9. Krzysztof Woźniak - e-mail: logoss1 (at) o2.pl, dziennikarstwo (at) wsth.home.pl
Cześć z promotorów z powyższej listy prowadzi z Wami zajęcia (w ID lub w WSR), więc bez problemu możecie się z nimi skontaktować osobiście.
Seminarium dla studentów II semestru!
Studenci II semestru – w bieżącym semestrze w ramach planu zajęć obowiązuje Was również SEMINARIUM LICENCJACKIE I z wpisem do indeksu na zaliczenie. Seminarium prowadzone będzie na zasadach indywidualnych konsultacji z promotorem.
Aby uzyskać zaliczenie z tego przedmiotu powinniście:
1. wybrać temat pracy licencjackiej,
2. stworzyć plan pracy (podział na rozdziały),
3. przygotować bibliografię.
Deklaracje w sprawie prac licencjackich trzeba przesyłać na adres mailowy d.szymanska [at] szkolareklamy.pl do dnia 13.10.2011 r. (niedziela) lub dostarczyć do sekretariatu. Studenci, którzy nie dotrzymają tego terminu, nie będą mieli wolnej ręki w kwestii wyboru promotora.
Przypominam, że deklaracja musi zawierać: (a) imię i nazwisko studenta, (b) imię i nazwisko wybranego promotora (pierwszy wybór), (c) imiona i nazwiska dwóch promotorów rezerwowych. Bardzo wskazane i ułatwiające podjęcie decyzji będzie (d)podanie proponowanej tematyki pracy licencjackiej + ewentualnie (e) innych obszarów zainteresowań studenta.
Każda praca licencjacka musi, przynajmniej w części, dotyczyć problematyki szeroko pojętego dziennikarstwa.
Lista studentów, podzielonych na grupy przydzielone poszczególnym promotorom, zostanie ogłoszona na forum w zakładce „Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje” pod koniec listopada. Wszystkie istotne informacje związane z pisaniem prac licencjackich znajdziecie również w tej zakładce.
Lista promotorów AD 2011/2012, u których możecie pisać pracę licencjacką oraz kontakt e-mailowy do nich:
1. Kamil Dzięgielewski - e-mail: dziegielewski.kami (at) gmail.com
2. Katarzyna Fürst-Wojtkowska -e-mail: ka_wusia (at) wp.pl
3. Izabela Jung-Wolska - e-mail: iza.wolska (at) vp.pl
4. Sylwia Kawalerowicz - e-mail: kawalerowicz78 (at) gazeta.pl
5. Marta Olbryś - e-mail: m.olbrys (at) perspektywy.pl
6. Waldemar Pławski - e-mail: valpress (at) valpress.pl
7. Aleksandra Piotrowska - e-mail: olap37 (at) o2.pl
8. Sławomir Wojtkowski - e-mail: wojtkowski (at) szkolareklamy.pl
9. Krzysztof Woźniak - e-mail: logoss1 (at) o2.pl, dziennikarstwo (at) wsth.home.pl
Cześć z promotorów z powyższej listy prowadzi z Wami zajęcia (w ID lub w WSR), więc bez problemu możecie się z nimi skontaktować osobiście.
Ostatnio zmieniony 25 lut (sob) 2012, 16:16:56 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Zapisy na zajęcia w semestrze jesienno-zimowym 2011/2012
STUDENCI DZIENNI:
odbywające się we wtroki, środy i czwartki bedą miały miejsce w dniach:
11/10/2011 - 13/10/2011 oraz 18/10/2011 - 20/10/2011 w realu (u prowadzących zajęcia w dniu ich realizacji)
STUDENCI ZAOCZNI:
odbywające się w piątki i soboty będą miały miejsce w dniach:
14/10/2011 - 15/10/2011 w realu (u prowadzących zajęcia) - ZAPISY UZUPEŁNIAJĄCE!
Przypominam, że musicie zapisać się na minimum: 1 x język angielski i 1 x przedmiot informatyczny oraz ewentualnie na inne przedmioty.
STUDENCI DZIENNI:
odbywające się we wtroki, środy i czwartki bedą miały miejsce w dniach:
11/10/2011 - 13/10/2011 oraz 18/10/2011 - 20/10/2011 w realu (u prowadzących zajęcia w dniu ich realizacji)
STUDENCI ZAOCZNI:
odbywające się w piątki i soboty będą miały miejsce w dniach:
14/10/2011 - 15/10/2011 w realu (u prowadzących zajęcia) - ZAPISY UZUPEŁNIAJĄCE!
Przypominam, że musicie zapisać się na minimum: 1 x język angielski i 1 x przedmiot informatyczny oraz ewentualnie na inne przedmioty.
Ostatnio zmieniony 04 paź (wt) 2011, 18:10:14 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
ZAJĘCIA ZAWODOWE DLA STUDENTÓW GRUPY DZIENNEJ, tzw. zajęcia poniedziałkowe!
W obecnym semestrze jesienno-zimowym odbywać się będą w każdy poniedziałek począwszy od 10/10/2011, a skończywszy 09/01/2012 r. Zaliczenia (sesja egzaminacyjna): I termin: 30.01.2012 r., II termin: 06.02.2012 r.
Studenci I semestru:
Terminy zajęć:
10/10; 24/10; 14/11.; 28/11; 12/12.; 02.01.; (30.01.-sesja)
Proste formy i gatunki dziennikarskie (M. Olbryś)
w siedzibie WSR
godz.: 13:45 - 17:00
17/10; 07/11; 21/11; 05/12; 19/12; (06.02. -sesja)
Dziennikarstwo radiowe (K. Fürst-Wojtkowska/J. Marcinowicz)
Studia Polskiego Radio SA, al. Niepodległości 77/85 (zbiórka 11:50)
godz.: 12:00 - 15:00
Studenci III semestru:
Terminy zajęć:
10/10; 17/10; 24/10; 07/11; 14/11; 21/11; 28/11; 05/12; 12/12; 19/12; 02/01; 09/01; (06.02. -sesja)
Dziennikarstwo fotograficzne (P. Król)
godz: 12:00 - 15:00
+ jeden wybrany zjazd zawodowy z grupa zaoczną[/b]
W obecnym semestrze jesienno-zimowym odbywać się będą w każdy poniedziałek począwszy od 10/10/2011, a skończywszy 09/01/2012 r. Zaliczenia (sesja egzaminacyjna): I termin: 30.01.2012 r., II termin: 06.02.2012 r.
Studenci I semestru:
Terminy zajęć:
10/10; 24/10; 14/11.; 28/11; 12/12.; 02.01.; (30.01.-sesja)
Proste formy i gatunki dziennikarskie (M. Olbryś)
w siedzibie WSR
godz.: 13:45 - 17:00
17/10; 07/11; 21/11; 05/12; 19/12; (06.02. -sesja)
Dziennikarstwo radiowe (K. Fürst-Wojtkowska/J. Marcinowicz)
Studia Polskiego Radio SA, al. Niepodległości 77/85 (zbiórka 11:50)
godz.: 12:00 - 15:00
Studenci III semestru:
Terminy zajęć:
10/10; 17/10; 24/10; 07/11; 14/11; 21/11; 28/11; 05/12; 12/12; 19/12; 02/01; 09/01; (06.02. -sesja)
Dziennikarstwo fotograficzne (P. Król)
godz: 12:00 - 15:00
+ jeden wybrany zjazd zawodowy z grupa zaoczną[/b]
Ostatnio zmieniony 09 lis (śr) 2011, 20:17:04 przez DorotaS, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Wspólna podróż do Podkowy Leśnej i powrót dnia 16.10.2011!
Wszystkich studentów, zainteresowanych wspólnym przejazdem WKD-ką na trasie Warszawa Śródmieście WKD - Podkowa Leśna Główna, informuję:
zbiórka studentów na peronie WKD Śródmieście o godz. 09:30 + zakup biletów
planowany odjazd z Warszawy- godz. 09:50
planowany przyjazd do Podkowy Leśnej - godz. 10:33
wspólny spacer do siedziby WSTH ul. Jana Pawła II 39 (ok. 15 min.)
uroczystość, pamiątkowe zdjęcie, obiad, planowane zajęcia - według harmonogramu
planowany powrót do Warszawy ze stacji Podkowa Leśna Główna - godz. 17:50
planowany przyjazd do Warszawy- godz. 18:32.
uwaga! studenci I roku na uroczystości w Podkowie Leśnej będziecie mogli odebrać indeksy!
Liczę na to, że niezależnie od wybranego środka komunikacji dotrzecie do Podkowy Leśnej bez problemu
Wszystkich studentów, zainteresowanych wspólnym przejazdem WKD-ką na trasie Warszawa Śródmieście WKD - Podkowa Leśna Główna, informuję:
zbiórka studentów na peronie WKD Śródmieście o godz. 09:30 + zakup biletów
planowany odjazd z Warszawy- godz. 09:50
planowany przyjazd do Podkowy Leśnej - godz. 10:33
wspólny spacer do siedziby WSTH ul. Jana Pawła II 39 (ok. 15 min.)
uroczystość, pamiątkowe zdjęcie, obiad, planowane zajęcia - według harmonogramu
planowany powrót do Warszawy ze stacji Podkowa Leśna Główna - godz. 17:50
planowany przyjazd do Warszawy- godz. 18:32.
uwaga! studenci I roku na uroczystości w Podkowie Leśnej będziecie mogli odebrać indeksy!
Liczę na to, że niezależnie od wybranego środka komunikacji dotrzecie do Podkowy Leśnej bez problemu
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00