Archiwum: KOMUNIKATY
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Dnia 12/03/2012 nie odbyły sie zajęcia z DZIENNIKARSTWA TELEWIZYJNEGO z Aleksandrą Piotrowską.
Powyższe zajęcia zostaną odrobione dnia 19/03/2012!
UWAGA! W związku z powyższą zmianą dnia 19/03 niestety będziecie mieli zajęcia zawodowe w godz. 13:45 - 20:30:
13:45 - 17:00 - Zaawansowane formy dziennikarskie: felieton, wywiad, reportaż (M. Olbryś)
17:15 - 20:30 - Dziennikarstwo telewizyjne (A. Piotrowska/P. Florek)
Za zmiany przepraszamy!
Powyższe zajęcia zostaną odrobione dnia 19/03/2012!
UWAGA! W związku z powyższą zmianą dnia 19/03 niestety będziecie mieli zajęcia zawodowe w godz. 13:45 - 20:30:
13:45 - 17:00 - Zaawansowane formy dziennikarskie: felieton, wywiad, reportaż (M. Olbryś)
17:15 - 20:30 - Dziennikarstwo telewizyjne (A. Piotrowska/P. Florek)
Za zmiany przepraszamy!
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
ZAMIANY W PLANIE NA NIEDZIELĘ 25/03/2012!
GRUPA A1 + B
08:30 - 10:00 | Socjologia (M. Wróbel), sala 2
10:15 - 11:45 | Prawo prasowe i autorskie (mec. M. Niedziółka), sala 2
12:00 - 13:30 | Idee współczesne (dr A. Stępnik), sla 2
13:45 - 15:15 | Metodyka pisania pracy licencjackiej (S. Wojtkowski), sala 2
GRUPA A2 + C
08:30 - 10:00 | Prawo prasowe i autorskie (mec. M. Niedziółka), sala 3
10:15 - 11:45 | Socjologia (M. Wróbel), sala 3
12:00 - 13:30 | Metodyka pisania pracy licencjackiej (S. Wojtkowski), sala 3
13:45 - 15:15 | Idee współczesne (dr A. Stępnik), sala 3
GRUPA A1 + A2
15:30 - 17:00 | Rzecznictwo prasowe (P. Ciach), sala 1
17:15 - 18:45 | Warsztat pisarski (red. J. Wegner), sala 1
GRUPA B + C
15:30 - 17:00 | Retoryka i kultura języka (red. A. Dąbrowska), sala 3
17:15 - 18:45 | Rzecznictwo prasowe (P. Ciach), sala 3
UWAGA! Również 15/04/2012 zmianie ulegnie plan zajęć, dlatego prosiłbym o zapoznanie się z nim przed kolejnym zjazdem.
GRUPA A1 + B
08:30 - 10:00 | Socjologia (M. Wróbel), sala 2
10:15 - 11:45 | Prawo prasowe i autorskie (mec. M. Niedziółka), sala 2
12:00 - 13:30 | Idee współczesne (dr A. Stępnik), sla 2
13:45 - 15:15 | Metodyka pisania pracy licencjackiej (S. Wojtkowski), sala 2
GRUPA A2 + C
08:30 - 10:00 | Prawo prasowe i autorskie (mec. M. Niedziółka), sala 3
10:15 - 11:45 | Socjologia (M. Wróbel), sala 3
12:00 - 13:30 | Metodyka pisania pracy licencjackiej (S. Wojtkowski), sala 3
13:45 - 15:15 | Idee współczesne (dr A. Stępnik), sala 3
GRUPA A1 + A2
15:30 - 17:00 | Rzecznictwo prasowe (P. Ciach), sala 1
17:15 - 18:45 | Warsztat pisarski (red. J. Wegner), sala 1
GRUPA B + C
15:30 - 17:00 | Retoryka i kultura języka (red. A. Dąbrowska), sala 3
17:15 - 18:45 | Rzecznictwo prasowe (P. Ciach), sala 3
UWAGA! Również 15/04/2012 zmianie ulegnie plan zajęć, dlatego prosiłbym o zapoznanie się z nim przed kolejnym zjazdem.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
KOMUNIKAT W SPR. OBRON LICENCJACKICH W CZERWCU 2012!
Chcielibyśmy wszystkich studentów ID zainteresowanych podejściem do obron licencjackich w czerwcu 2012 poinformować, że obrony planujemy przeprowadzić w wybrane dni między 11 - 26 czerwca 2012.
Szczegółowy harmonogram zostanie opublikowany w czerwcu 2012.
Prace licencjackie (zatwierdzone przez promotora i oprawione) prosimy składać do 04 czerwca 2012 (poniedziałek).
Chcielibyśmy wszystkich studentów ID zainteresowanych podejściem do obron licencjackich w czerwcu 2012 poinformować, że obrony planujemy przeprowadzić w wybrane dni między 11 - 26 czerwca 2012.
Szczegółowy harmonogram zostanie opublikowany w czerwcu 2012.
Prace licencjackie (zatwierdzone przez promotora i oprawione) prosimy składać do 04 czerwca 2012 (poniedziałek).
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
SEMINARIUM LICENCJACKIE...
Na forum Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje została ogłoszona lista grup seminaryjnych dla studentów II semestru.
Prosiłabym o sprawdzenie, czy każdy ze studentów znalazł się we właściwej dla siebie grupie.
Przypominam, że każdy ze studentów na obowiązek przez najbliższy semestr:
1. zaliczyć seminarium licencjackie I spełniając następujące kryteria:
a) zaproponować temat pracy licencjackiej
b) z pomocą promotora przygotować plan pracy oraz bibliografię.
2. kontaktować się indywidualnie z wybranym promotorem w wybrany dla siebie sposób (nie ma zajęć stacjonarnych z seminarium licencjackiego)
3. uzyskać w trakcie sesji egzaminacyjnej wpis (zal bez oceny) od promotora do indeksu i karty egz.
Na forum Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje została ogłoszona lista grup seminaryjnych dla studentów II semestru.
Prosiłabym o sprawdzenie, czy każdy ze studentów znalazł się we właściwej dla siebie grupie.
Przypominam, że każdy ze studentów na obowiązek przez najbliższy semestr:
1. zaliczyć seminarium licencjackie I spełniając następujące kryteria:
a) zaproponować temat pracy licencjackiej
b) z pomocą promotora przygotować plan pracy oraz bibliografię.
2. kontaktować się indywidualnie z wybranym promotorem w wybrany dla siebie sposób (nie ma zajęć stacjonarnych z seminarium licencjackiego)
3. uzyskać w trakcie sesji egzaminacyjnej wpis (zal bez oceny) od promotora do indeksu i karty egz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Zmiany w planie zajęć na niedzielę 15 kwietnia 2012!
W najbliższą niedzielę 15/04/2012 nie odbędą się zajęcia z PRAWA PRASOWEGO I AUTORSKIEGO z p. Michałem Niedziółką.
Odbędzie się natomiast podwójny blok zajęć z RZECZNICTWA PRASOWEGO z p. Pawłem Ciachem.
Zajęcia z RZECZNICTWA PRASOWEGO odbędą się:
- o godz. 08:30 w sali nr 1
- o godz. 10:15 w sali nr 1.
W najbliższą niedzielę 15/04/2012 nie odbędą się zajęcia z PRAWA PRASOWEGO I AUTORSKIEGO z p. Michałem Niedziółką.
Odbędzie się natomiast podwójny blok zajęć z RZECZNICTWA PRASOWEGO z p. Pawłem Ciachem.
Zajęcia z RZECZNICTWA PRASOWEGO odbędą się:
- o godz. 08:30 w sali nr 1
- o godz. 10:15 w sali nr 1.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Sesja egzaminacyjna w Instytucie Dziennikarstwa po semestrze wiosenno-letnim 2011/2012!
GRUPA ZAOCZNA
Zajęcia sobotnie (j. angielski + informatka itd.)
I termin sesji: 12/05/12
II termin sesji: 02/06/12*
* pomiędzy I a II terminem jest 3-tyg. przerwa!
Zajęcia niedzielne
I termin: 13/05/12
II termin: 20/05/12*
* sesja niedzielna odbywa się bez dwutygodniowego odstępu!
GRUPA DZIENNA
Zajęcia poniedziałkowe:
Zaliczenie z Zaawansowanych form dziennikarskich: 14/05/12
Zaliczenie z Dziennikarstwa telewizyjnego: 21/05/12
Zajęcia odbywające się w tygodniu (j. angielski + informatyka itd.)
Spotkania klasyfikacyjne: 21/05 - 24/05/12
I termin sesji: 29/05 - 31/05.12
II termin sesji: 04/06 - 07/06.12
PRZYPOMINAM! Zanim przystąpicie do sesji musicie mieć:
(1) uregulowaną sytuację finansową względem WSTH (czesne opłacone do maja 2012 r. włącznie)
(2) zaliczone wszystkie przedmioty z poprzedniego semestru.
Jeśli spełnicie te warunki zapraszam w I terminie sesji po odbiór indeksu i karty egzaminacyjnej do sekretariatu!
GRUPA ZAOCZNA
Zajęcia sobotnie (j. angielski + informatka itd.)
I termin sesji: 12/05/12
II termin sesji: 02/06/12*
* pomiędzy I a II terminem jest 3-tyg. przerwa!
Zajęcia niedzielne
I termin: 13/05/12
II termin: 20/05/12*
* sesja niedzielna odbywa się bez dwutygodniowego odstępu!
GRUPA DZIENNA
Zajęcia poniedziałkowe:
Zaliczenie z Zaawansowanych form dziennikarskich: 14/05/12
Zaliczenie z Dziennikarstwa telewizyjnego: 21/05/12
Zajęcia odbywające się w tygodniu (j. angielski + informatyka itd.)
Spotkania klasyfikacyjne: 21/05 - 24/05/12
I termin sesji: 29/05 - 31/05.12
II termin sesji: 04/06 - 07/06.12
PRZYPOMINAM! Zanim przystąpicie do sesji musicie mieć:
(1) uregulowaną sytuację finansową względem WSTH (czesne opłacone do maja 2012 r. włącznie)
(2) zaliczone wszystkie przedmioty z poprzedniego semestru.
Jeśli spełnicie te warunki zapraszam w I terminie sesji po odbiór indeksu i karty egzaminacyjnej do sekretariatu!
Ostatnio zmieniony 11 sty (pt) 2013, 08:32:07 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Uwaga studenci uczęszczający na zajęcia z języka angielskiego u p. Piotra Boguckiego!!
Sesja egzaminacyjna z języka angielskiego u p. Piotra Boguckiego odbędzie się dnia 13 maja 2012 r. (niedziela). Wykładowca będzie dostępny w szkole w godz. 08:30 - 17:00. Zaprasza na zaliczenia i wpisy.
12 maja wykładowcy w szkole nie będzie!
Sesja egzaminacyjna z języka angielskiego u p. Piotra Boguckiego odbędzie się dnia 13 maja 2012 r. (niedziela). Wykładowca będzie dostępny w szkole w godz. 08:30 - 17:00. Zaprasza na zaliczenia i wpisy.
12 maja wykładowcy w szkole nie będzie!
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Semestr wiosenno-letni, rok akademicki 2012/2012
-------------------------------------------------------------------------------------
SESJA EGZAMINACYJNA I TERMIN!
Sesja egzaminacyjna w dniach 12-13/05/2012 odbędzie się zgodnie z planem zajęć. Nie planujemy żadnych zmian!
Dnia 13/05/2012 (niedziela) od godz. 15:30 na wpisy i krótkie omówienie pracy zaliczeniowej z Zaawansowanych form i gatunków dziennikarskich: WYWIAD zaprasza Pani Anna Dąbrowska.
Dnia 20/05/2012 (niedziela) o godz. 12:00 na wpisy i krótkie omówienie pracy zaliczeniowej z Zaawansowanych form i gatunków dziennikarskich: FELIETON i REPORTAŻ oraz wpisy z seminarium licencjackiego I i II zaprasza Pan Waldemar Pławski.
-------------------------------------------------------------------------------------
SESJA EGZAMINACYJNA I TERMIN!
Sesja egzaminacyjna w dniach 12-13/05/2012 odbędzie się zgodnie z planem zajęć. Nie planujemy żadnych zmian!
Dnia 13/05/2012 (niedziela) od godz. 15:30 na wpisy i krótkie omówienie pracy zaliczeniowej z Zaawansowanych form i gatunków dziennikarskich: WYWIAD zaprasza Pani Anna Dąbrowska.
Dnia 20/05/2012 (niedziela) o godz. 12:00 na wpisy i krótkie omówienie pracy zaliczeniowej z Zaawansowanych form i gatunków dziennikarskich: FELIETON i REPORTAŻ oraz wpisy z seminarium licencjackiego I i II zaprasza Pan Waldemar Pławski.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Na forum w zakładce WYNIKI ZALICZEŃ znajdziecie:
1) oceny z IDEI WSPÓŁCZESNYCH (A. Stępnik) wystawione na podstawie aktywności na zajęciach oraz wyników zaliczenia (kolokwium) w pierwszym terminie - 13/05/2012 r.
2) wyniki z testu z METODYKI PISANIA PRACY LICENCJACKIEJ (S. Wojtkowski) z dnia 13/05/2012 r.
1) oceny z IDEI WSPÓŁCZESNYCH (A. Stępnik) wystawione na podstawie aktywności na zajęciach oraz wyników zaliczenia (kolokwium) w pierwszym terminie - 13/05/2012 r.
2) wyniki z testu z METODYKI PISANIA PRACY LICENCJACKIEJ (S. Wojtkowski) z dnia 13/05/2012 r.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Sesja egzaminacyjna II termin!
Harmonogram:
20/05/2012 (niedziela)
08:30 – 10:00 Prawo prasowe i autorskie (M. Niedziółka) | sala:2
10:15 – 11:45 Rzecznictwo prasowe (P. Ciach) | sala: 2
12:00 – 13:30 Metodyka pisania pracy licencjackiej + wpisy z seminarium licencjackiego (S. Wojtkowski) | sala: 9
12:00 – 13:30 Zaawansowane formy i gatunki dzienn.: FLIETON, REPORTAŻ + wpisy z seminarium licencjackiego (W. Pławski) | sala: "Koniec świata"
15:30 – 17:00 Idee współczesne (A. Stępnik) | sala: 3
15:30 – 17:00 Retoryka i kultura języka + Zaawansowane formy i gatunki dzienn. WYWIAD (wpisy) (A. Dąbrowska) | sala: 9
17:00 – 18:45 Warsztat pisarski (J. Wegner) | sala: 4
17:15 – 18:45 Socjologia (M. Wróbel) | sala: 3
02/06/2012 (sobota)
Termin poprawkowy z przedmiotów informatycznych, z języka angielskiego oraz przedmiotów fakultatywnych.
04/06/2012 (poniedziałek)
13:45 - 17:00 Zaawansowane formy i gatunki dzienn. (M. Olbryś) tylko gr. dzienna!
uwaga! II termin sesji egzaminacyjnej jest bezpłatny.
Harmonogram:
20/05/2012 (niedziela)
08:30 – 10:00 Prawo prasowe i autorskie (M. Niedziółka) | sala:2
10:15 – 11:45 Rzecznictwo prasowe (P. Ciach) | sala: 2
12:00 – 13:30 Metodyka pisania pracy licencjackiej + wpisy z seminarium licencjackiego (S. Wojtkowski) | sala: 9
12:00 – 13:30 Zaawansowane formy i gatunki dzienn.: FLIETON, REPORTAŻ + wpisy z seminarium licencjackiego (W. Pławski) | sala: "Koniec świata"
15:30 – 17:00 Idee współczesne (A. Stępnik) | sala: 3
15:30 – 17:00 Retoryka i kultura języka + Zaawansowane formy i gatunki dzienn. WYWIAD (wpisy) (A. Dąbrowska) | sala: 9
17:00 – 18:45 Warsztat pisarski (J. Wegner) | sala: 4
17:15 – 18:45 Socjologia (M. Wróbel) | sala: 3
02/06/2012 (sobota)
Termin poprawkowy z przedmiotów informatycznych, z języka angielskiego oraz przedmiotów fakultatywnych.
04/06/2012 (poniedziałek)
13:45 - 17:00 Zaawansowane formy i gatunki dzienn. (M. Olbryś) tylko gr. dzienna!
uwaga! II termin sesji egzaminacyjnej jest bezpłatny.
Ostatnio zmieniony 19 maja (sob) 2012, 09:46:38 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Oficjalne i uroczyste zakończenie roku akademickiego 2011/2012 dnia 03/06/2010 (niedziela), ok. godz. 15:00
Agenda spotkania obejmuje:
- spotkanie autorskie z Gościem Specjalnym (w WSR)
- podsumowanie semestru wiosenno-letniego w ID WSR/WSTH (wyniki ankiety) i kolejnego roku działalności ID WSR/WSTH oraz przedstawienie planów na przyszłość (w tym wstępna informacja o planie zajęć w następnym roku akademickim oraz o możliwości kontynuacji studiów do poziomu magisterskiego) (w WSR)
- podwieczorek, toast, posiady, wspólna zabawa, czyli dla każdego coś miłego
ZAPRASZAMY!
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Zakończenie roku akademickiego 2011/12 w ID WSR/WSTH
Robocze oraz uroczyste i oficjalne
zakończenie roku akademickiego 2011/2012
Zapraszam wszystkich wykładowców i studentów w weekend 02-03/06/2012 do siedziby WSR.
W sobotę, 02/06/2012 będzie miał miejsce II termin egzaminacyjny z przedmiotów sobotnich (przede wszystkim obowiązkowych, a więc informatyki i języka angielskiego).
W niedzielę 03/06/2012 w godz. 08:30-15:15 będą miały miejsce poprawy egzaminów z przedmiotów niedzielnych (w większości wypadków będzie to III termin, płatny). Natomiast o godz. 15:30 nastąpi część oficjalna (:arrow: gość specjalny, wyniki studenckich ankiet ewaluacyjnych, podsumowanie pracy w semestrze, plany na kolejny semestr i rok 2012/2013) oraz tradycyjny podwieczorek z uroczystym toastem w Cafe StarLight.
Ze względów organizacyjnych na udział w części oficjalnej (03/06/2012, 15:30) będą obowiązywały zapisy. Szczegóły wkrótce.