Dowcipy
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 868
- Rejestracja: 29 wrz (pn) 2003, 02:00:00
Słowa, które są trudne do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a:
- Bezsprzecznie.
- Innowacyjny.
- Przygotowawczy.
- Proletariacki.
Słowa, które są bardzo trudne do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a:
- Konstytucjonalizm.
- Wszystkowiedzący.
- Rozszczepienie jaźni.
- Szczęśliwe zrządzenie losu.
Słowa, które są absolutnie niemożliwe do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a:
- Dziękuję, nie mam ochoty na seks.
- Nie, dla mnie już piwa nie zamawiajcie.
- Przykro mi, ale nie jesteś w moim typie.
- Dobry wieczór, panie władzo
- Śliczne dziś niebo, prawda?
- No nie, dajcie spokój! Przecież na pewno nikt nie chce, żebym śpiewał(a).
- Bezsprzecznie.
- Innowacyjny.
- Przygotowawczy.
- Proletariacki.
Słowa, które są bardzo trudne do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a:
- Konstytucjonalizm.
- Wszystkowiedzący.
- Rozszczepienie jaźni.
- Szczęśliwe zrządzenie losu.
Słowa, które są absolutnie niemożliwe do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a:
- Dziękuję, nie mam ochoty na seks.
- Nie, dla mnie już piwa nie zamawiajcie.
- Przykro mi, ale nie jesteś w moim typie.
- Dobry wieczór, panie władzo
- Śliczne dziś niebo, prawda?
- No nie, dajcie spokój! Przecież na pewno nikt nie chce, żebym śpiewał(a).
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 868
- Rejestracja: 29 wrz (pn) 2003, 02:00:00
Oto inicjatywa godna rozpropagowania:
"Światowi liderzy pragną, abyś przyłączył/a się do protestu przeciw islamskim fundamentalistom.
Zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w ogólnoświatowej demonstracji przeciw reżimowi Al Kaidy, w ten
piątek o godz. 12.00.
Powszechnie wiadomo, że islamscy fundamentaliści są fanatycznymi przeciwnikami picia alkoholu oraz nie
znoszą widoku nagich kobiet, dlatego zachęcamy wszystkie kobiety, aby w piątek o godz 12:00 biegały
nago po biurze lub w miejscu pracy, a w tym czasie mężczyźni, z piwem w dłoniach, będą próbowali je
złapać Naszym zdaniem jest to najlepszy sposób okazania sprzeciwu wobec terroru Al Kaidy i, co równie
ważne, w ten sposób zdekonspirujemy ich zwolenników wśród nas! Osoby, które nie przyłączą się do
protestu, to prawdopodobnie islamscy fundamentaliści!!!
Bądźcie czujni i gotowi na wszystko!
Pamiętaj! Ty też możesz pomóc w walce z terroryzmem! Nie bądź obojętny/a! Uczyń świat bezpieczniejszym!
W piątek - w samo południe!"
"Światowi liderzy pragną, abyś przyłączył/a się do protestu przeciw islamskim fundamentalistom.
Zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w ogólnoświatowej demonstracji przeciw reżimowi Al Kaidy, w ten
piątek o godz. 12.00.
Powszechnie wiadomo, że islamscy fundamentaliści są fanatycznymi przeciwnikami picia alkoholu oraz nie
znoszą widoku nagich kobiet, dlatego zachęcamy wszystkie kobiety, aby w piątek o godz 12:00 biegały
nago po biurze lub w miejscu pracy, a w tym czasie mężczyźni, z piwem w dłoniach, będą próbowali je
złapać Naszym zdaniem jest to najlepszy sposób okazania sprzeciwu wobec terroru Al Kaidy i, co równie
ważne, w ten sposób zdekonspirujemy ich zwolenników wśród nas! Osoby, które nie przyłączą się do
protestu, to prawdopodobnie islamscy fundamentaliści!!!
Bądźcie czujni i gotowi na wszystko!
Pamiętaj! Ty też możesz pomóc w walce z terroryzmem! Nie bądź obojętny/a! Uczyń świat bezpieczniejszym!
W piątek - w samo południe!"
-
- Zadomowił(a) się
- Posty: 553
- Rejestracja: 15 wrz (śr) 2004, 02:00:00
-
- Zadomowił(a) się
- Posty: 553
- Rejestracja: 15 wrz (śr) 2004, 02:00:00
-
- Zadomowił(a) się
- Posty: 553
- Rejestracja: 15 wrz (śr) 2004, 02:00:00
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12372
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Dlaczego kura ukryła twarz?
Oto odpowiedzi kilkunastu znanych osób na stosunkowo proste pytanie:
Dlaczego kura ukryła twarz?
BUDDA: Tym pytaniem ujawniasz twoją własną kurzą naturę.
PLATON: Dla większego dobra.
ARYSTOTELES: Taka jest natura kur, ze (czasem) ukrywają twarz.
MACHIAVELLI: Decydujące jest to, ze kura ukryła twarz. Kogo interesują powody? Ukrycie twarzy usprawiedliwia wszelkie motywy.
DARWIN: Kury zostały w dłuższym okresie przez naturę tak ukształtowane, ze teraz są genetycznie do tego uwarunkowane, aby ukrywać twarze.
KAROL MARX: To było historycznie nie do uniknięcia.
FREUD: Fakt, że się w ogóle tą sprawą interesujecie, ujawnia waszą seksualną niepewność.
EINSTEIN: Czy to kura ukryła twarz, czy też to twarz się ukryła za kurą (bądź jej fragmentami), zależy od waszego (i kury) punktu odniesienia.
MARTIN LUTHER KING: Widzę świat, w którym wszystkie kury są wolne i mogą ukrywać twarze, nie będąc pytanymi o motywy.
RICHARD M. NIXON: Kura nie ukryła twarzy. Powtarzam, kura NIE ukryła twarzy.
ERNEST HEMIGWAY: Kura ukryła twarz, aby umrzeć. W deszczu.
COLONEL SANDERS: Przeoczyłem jakąś?
BILL CLINTON: W żadnym momencie nie byłem z tą kurą sam na sam.
SADDAM HUSSAJN: To był nie sprowokowany akt rebelii i mamy prawo zrzucić 50 ton gazu nerwowego na te kurę.
BILL GATES: Akurat wypuściłem na rynek nowy KuraOffice 2000, który nie tylko będzie monitorować ukrywanie twarzy
przez kury, ale również będzie znosił jaja, zarządzał nimi i wyrównywał stan jajek w kurniku.
ANDERSEN CONSULTING: Wynikająca z pogłębionych badań i analiz strategicznych deregulacja w kwestiach jawności i atrakcyjności wizerunku drobiu zagrażała dominującej pozycji rynkowej kury. Kura rozpoznała wyzwanie w rozwinięciu swoich kompetencji z zakresu autoprezentacji, które są niezbędne do przetrwania na nowych rynkach nacechowanych wysoką konkurencją i silnym transferem image’u wizerunkowego. W partnerskiej współpracy z klientem Andersen Consulting pomógł kurze przemyśleć i wnikliwie zanalizować fizyczne i symboliczne aspekty jej wizerunku w kontekście procesów przetwórstwa. Stosując Ekonometryczny Model Integracji Imege’u Drobiu (EMIID) Andersen pomógł kurze wykorzystać jej umiejętności, metodologie, wiedzę, kapitał i doświadczenie, w celu ukierunkowania najpierw siebie, a potem współpracowników, procesów i technologii (w ramach Programm-Management-Word-Wide-Chicken) na wspomaganie jej całościowej strategii. Andersen Consulting zaangażował też zróżnicowane Cross-Spectrum analityków wizażu drobiowego oraz kurzego wirażu medialnego i jego społecznej percepcji, jak również doradców Andersena z szerokimi doświadczeniami w przemyśle zookosmetycznym, którzy podczas dwudniowych narad sprowadzili swój osobisty kapitał wiedzy do wspólnego poziomu i stworzyli doskonałą synergię, aby osiągnąć konieczny cel, a mianowicie wypracowanie i wdrożenie ogólnoprzedsiębiorczej ramy wartości w procesie drobiowym średniego szczebla. Spotkanie miało miejsce w okolicy ferm kurzych, aby zapewnić atmosferę testową, która bazuje na strategiach, na których skupia się przemysł, i która zaowocowała w jasnej i jedynej w swoim rodzaju teorii współczesnego rynku drobiarskiego. Andersen Consulting pomógł kurze przystąpić do pierwszego etapu transformacji wizerunku poprzez osłonięcie wizerunku dotychczasowego w diachronii rynkowej.
DOMINIKA Z SEKRETARIATU: Dajcie mi spokój z jakąś tam kurzą twarzą! Ja nie mam na nic czasu! Kiedy zrobię indeksy?!
{niniejszy post stanowi promocję topic'u pt. <a href=http://www.szkolareklamy.pl/ftopict-2705.html> Kurza twarz </a> opublikowanego na forum Hydepark - zajrzyjcie tam}
Dlaczego kura ukryła twarz?
BUDDA: Tym pytaniem ujawniasz twoją własną kurzą naturę.
PLATON: Dla większego dobra.
ARYSTOTELES: Taka jest natura kur, ze (czasem) ukrywają twarz.
MACHIAVELLI: Decydujące jest to, ze kura ukryła twarz. Kogo interesują powody? Ukrycie twarzy usprawiedliwia wszelkie motywy.
DARWIN: Kury zostały w dłuższym okresie przez naturę tak ukształtowane, ze teraz są genetycznie do tego uwarunkowane, aby ukrywać twarze.
KAROL MARX: To było historycznie nie do uniknięcia.
FREUD: Fakt, że się w ogóle tą sprawą interesujecie, ujawnia waszą seksualną niepewność.
EINSTEIN: Czy to kura ukryła twarz, czy też to twarz się ukryła za kurą (bądź jej fragmentami), zależy od waszego (i kury) punktu odniesienia.
MARTIN LUTHER KING: Widzę świat, w którym wszystkie kury są wolne i mogą ukrywać twarze, nie będąc pytanymi o motywy.
RICHARD M. NIXON: Kura nie ukryła twarzy. Powtarzam, kura NIE ukryła twarzy.
ERNEST HEMIGWAY: Kura ukryła twarz, aby umrzeć. W deszczu.
COLONEL SANDERS: Przeoczyłem jakąś?
BILL CLINTON: W żadnym momencie nie byłem z tą kurą sam na sam.
SADDAM HUSSAJN: To był nie sprowokowany akt rebelii i mamy prawo zrzucić 50 ton gazu nerwowego na te kurę.
BILL GATES: Akurat wypuściłem na rynek nowy KuraOffice 2000, który nie tylko będzie monitorować ukrywanie twarzy
przez kury, ale również będzie znosił jaja, zarządzał nimi i wyrównywał stan jajek w kurniku.
ANDERSEN CONSULTING: Wynikająca z pogłębionych badań i analiz strategicznych deregulacja w kwestiach jawności i atrakcyjności wizerunku drobiu zagrażała dominującej pozycji rynkowej kury. Kura rozpoznała wyzwanie w rozwinięciu swoich kompetencji z zakresu autoprezentacji, które są niezbędne do przetrwania na nowych rynkach nacechowanych wysoką konkurencją i silnym transferem image’u wizerunkowego. W partnerskiej współpracy z klientem Andersen Consulting pomógł kurze przemyśleć i wnikliwie zanalizować fizyczne i symboliczne aspekty jej wizerunku w kontekście procesów przetwórstwa. Stosując Ekonometryczny Model Integracji Imege’u Drobiu (EMIID) Andersen pomógł kurze wykorzystać jej umiejętności, metodologie, wiedzę, kapitał i doświadczenie, w celu ukierunkowania najpierw siebie, a potem współpracowników, procesów i technologii (w ramach Programm-Management-Word-Wide-Chicken) na wspomaganie jej całościowej strategii. Andersen Consulting zaangażował też zróżnicowane Cross-Spectrum analityków wizażu drobiowego oraz kurzego wirażu medialnego i jego społecznej percepcji, jak również doradców Andersena z szerokimi doświadczeniami w przemyśle zookosmetycznym, którzy podczas dwudniowych narad sprowadzili swój osobisty kapitał wiedzy do wspólnego poziomu i stworzyli doskonałą synergię, aby osiągnąć konieczny cel, a mianowicie wypracowanie i wdrożenie ogólnoprzedsiębiorczej ramy wartości w procesie drobiowym średniego szczebla. Spotkanie miało miejsce w okolicy ferm kurzych, aby zapewnić atmosferę testową, która bazuje na strategiach, na których skupia się przemysł, i która zaowocowała w jasnej i jedynej w swoim rodzaju teorii współczesnego rynku drobiarskiego. Andersen Consulting pomógł kurze przystąpić do pierwszego etapu transformacji wizerunku poprzez osłonięcie wizerunku dotychczasowego w diachronii rynkowej.
DOMINIKA Z SEKRETARIATU: Dajcie mi spokój z jakąś tam kurzą twarzą! Ja nie mam na nic czasu! Kiedy zrobię indeksy?!
{niniejszy post stanowi promocję topic'u pt. <a href=http://www.szkolareklamy.pl/ftopict-2705.html> Kurza twarz </a> opublikowanego na forum Hydepark - zajrzyjcie tam}
Ostatnio zmieniony 27 lip (śr) 2005, 18:18:39 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Zadomowił(a) się
- Posty: 553
- Rejestracja: 15 wrz (śr) 2004, 02:00:00
-
- Zadomowił(a) się
- Posty: 553
- Rejestracja: 15 wrz (śr) 2004, 02:00:00
-
- Zadomowił(a) się
- Posty: 553
- Rejestracja: 15 wrz (śr) 2004, 02:00:00
-
- Loża WSR
- Posty: 9045
- Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00
Zima. Legowisko niedźwiedzi. Mały niedźwiadek budzi starego siwego misia:
- Dziadku! Dziadku, opowiedz mi bajkę!
- Śpij... - mruczy dziadek - ...nie czas na bajki...
- Ale dziadku! No to pokaż teatrzyk! Ja chcę teatrzyk! - krzyczy mały.
- No dooobrze... - sapie dziadek gramoląc się pod łóżko i wyjmując stamtąd dwie ludzkie czaszki. Wkłada w nie łapy i wyciągając je przed siebie mówi:
- Docencie Nowak, co tak halasuje w zaroślach?
- To na pewno świstaki, panie profesorze...
- Dziadku! Dziadku, opowiedz mi bajkę!
- Śpij... - mruczy dziadek - ...nie czas na bajki...
- Ale dziadku! No to pokaż teatrzyk! Ja chcę teatrzyk! - krzyczy mały.
- No dooobrze... - sapie dziadek gramoląc się pod łóżko i wyjmując stamtąd dwie ludzkie czaszki. Wkłada w nie łapy i wyciągając je przed siebie mówi:
- Docencie Nowak, co tak halasuje w zaroślach?
- To na pewno świstaki, panie profesorze...