Krótka dyskusja o dostępie do forum naukowego
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Czasami coś napisze
- Posty: 187
- Rejestracja: 22 sty (sob) 2005, 01:00:00
W oczekiwaniu na dostęp do forum umieszczam co Sławek tam napisał,żeby każdy miał równe szanse.
Witam Was (i pozdrawiam) bardzo serdecznie w ten piękny kwietniowy poranek (południe?, popołudnie?, wieczór?, noc?). Do każdego z Was osobno mam prośbę o wykonanie następujacego polecenia:
Dla podanej niżej firmy (marki) dobierz najlepszy możliwy (optymalny) obszar do sponorowania (np. instytucję, przedsięwzięcie, osobę).
Spróbuj to zrobić jak najbardziej konkretnie, proponując np. nie "jakiegoś wybitnego sportowca z dziedziny sportów zimowych" tylko "Adama Małysza"; nie "imprezę plenerową na kilka tysięcy osób z zakresu kultury popularnej" tylko "koncert rockowy w parku Agrykola w Warszawie z udziałem zespołów Kult, T. Love i Myslovitz".
Weź przy tym pod uwagę - na miarę swojej wiedzy, bez konieczności sięgania do dodatkowych źródeł - aktualną sytuację firmy na rynku. Gdybyś jednak konicznie potrzebował dodatkowych informacji - wejdź na www przydzielonej Ci firmy (marki). To musi wystarczyć.
Cel działań sponsoringowych określony jest tyleż ogólnie, co typowo - jest nim budowanie świadomości istnienia firmy (marki) i ukształtowanie pozytywnego wizerunku firmy (marki) w jej grupie docelowej.
Określ typ / rodzaj sponsoringu, który wymyśliłeś / wymyśliłaś (posługując się przedstawionymi na zajęciach typami sponsoringu). I - oczywiście - uzasadnij swój wybór.
Powyższe zadanie proszę traktować jako pracę śródsemestralną z Promocji zaliczającą Dział II ("Sponsoring").
Termin wykonania pracy:
18 kwietnia (poniedziałek), godz. 23:59 (dla grup SR i SG)
19 kwietnia (wtorek), godz. 23:59 (dla grup FOTO i TV)
Sposób przedstawienia pracy:
publikacja posta w niniejszym topic'u.
Przydzieliłem Wam nastepujące firmy (marki)*:
31. Pakalski Maciej - Xerox
37. Seliga Mariusz - Lech (piwo)
43. Witowska Karolina - merlin.com.pl (sklep internetowy)
Życzę miłego i satysfakcjonującego wysiłku intelektualnego przy realizacji powyższego zadania. Powodzenia.
* Gdy nie zaznaczono inaczej, chodzi o polskie oddziały międzynarodowych koncernów i marki sprzedawane w Polsce (np. Microsoft, Toyota, Lipton); innymi słowy w działaniach sponsoringowych ograniczamy się do terenu naszego kraju.
_________________
Witam Was (i pozdrawiam) bardzo serdecznie w ten piękny kwietniowy poranek (południe?, popołudnie?, wieczór?, noc?). Do każdego z Was osobno mam prośbę o wykonanie następujacego polecenia:
Dla podanej niżej firmy (marki) dobierz najlepszy możliwy (optymalny) obszar do sponorowania (np. instytucję, przedsięwzięcie, osobę).
Spróbuj to zrobić jak najbardziej konkretnie, proponując np. nie "jakiegoś wybitnego sportowca z dziedziny sportów zimowych" tylko "Adama Małysza"; nie "imprezę plenerową na kilka tysięcy osób z zakresu kultury popularnej" tylko "koncert rockowy w parku Agrykola w Warszawie z udziałem zespołów Kult, T. Love i Myslovitz".
Weź przy tym pod uwagę - na miarę swojej wiedzy, bez konieczności sięgania do dodatkowych źródeł - aktualną sytuację firmy na rynku. Gdybyś jednak konicznie potrzebował dodatkowych informacji - wejdź na www przydzielonej Ci firmy (marki). To musi wystarczyć.
Cel działań sponsoringowych określony jest tyleż ogólnie, co typowo - jest nim budowanie świadomości istnienia firmy (marki) i ukształtowanie pozytywnego wizerunku firmy (marki) w jej grupie docelowej.
Określ typ / rodzaj sponsoringu, który wymyśliłeś / wymyśliłaś (posługując się przedstawionymi na zajęciach typami sponsoringu). I - oczywiście - uzasadnij swój wybór.
Powyższe zadanie proszę traktować jako pracę śródsemestralną z Promocji zaliczającą Dział II ("Sponsoring").
Termin wykonania pracy:
18 kwietnia (poniedziałek), godz. 23:59 (dla grup SR i SG)
19 kwietnia (wtorek), godz. 23:59 (dla grup FOTO i TV)
Sposób przedstawienia pracy:
publikacja posta w niniejszym topic'u.
Przydzieliłem Wam nastepujące firmy (marki)*:
31. Pakalski Maciej - Xerox
37. Seliga Mariusz - Lech (piwo)
43. Witowska Karolina - merlin.com.pl (sklep internetowy)
Życzę miłego i satysfakcjonującego wysiłku intelektualnego przy realizacji powyższego zadania. Powodzenia.
* Gdy nie zaznaczono inaczej, chodzi o polskie oddziały międzynarodowych koncernów i marki sprzedawane w Polsce (np. Microsoft, Toyota, Lipton); innymi słowy w działaniach sponsoringowych ograniczamy się do terenu naszego kraju.
_________________
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Załatwieni!
Homer_Simpson
magdula
Mariusz182
- jesteście załatwieni. Przetestujcie dostęp i do roboty!
beta
- jesteś załatwiona już dawno - mało tego - przecież nawet wzięłaś udział i dostałaś nagrodę w konkursie sponsoringowym!
magdula
Mariusz182
- jesteście załatwieni. Przetestujcie dostęp i do roboty!
beta
- jesteś załatwiona już dawno - mało tego - przecież nawet wzięłaś udział i dostałaś nagrodę w konkursie sponsoringowym!
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Załatwieni!
Tak, ten topic zadziałał.
siersciuch
Koszmari
Oiolosse
- macie dostęp. Przetestujcie to i do roboty.
Homer_Simpson
- ile jeszcze złożyłeś próśb?
siersciuch
Koszmari
Oiolosse
- macie dostęp. Przetestujcie to i do roboty.
Homer_Simpson
- ile jeszcze złożyłeś próśb?
-
- Początkujący(a)
- Posty: 95
- Rejestracja: 07 wrz (wt) 2004, 02:00:00
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Macie dostęp, kochani.
Według mojej wiedzy wszyscy zabierający głos w tym topicu mają już dostęp. Wyjątkiem był znachor.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Proszę bardzo, Juzz23.
Proszę bardzo, Juzz23.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Proszę bardzo, Joteczko
Proszę bardzo, Joteczko
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Precedensy są groźne
No tak, precedensy są groźne. Gucia - przedstaw się z imienia i nazwiska oraz podaj nazwę grupy. Taka jest procedura.
-
- Nowy(a)
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 lut (sob) 2005, 01:00:00
dostęp do forum promocja
prosze od dostep do forum promocja Marzena Tadeja TV I
-
- Nowy(a)
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 mar (wt) 2005, 01:00:00
dostep do forum naukowego i komunikacji marketingowej
Baardzo bardzo mocno prosze o dostep do forum naukowego i komunikacj marketingowej!
olga jablonska
srI
tryb dzienny
olga jablonska
srI
tryb dzienny
-
- Zaczyna działać
- Posty: 246
- Rejestracja: 24 cze (czw) 2004, 02:00:00
-
- Nowy(a)
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 wrz (śr) 2004, 02:00:00
dostep do forum naukowego i komunikacji marketingowej
bardzo proszę o dostep do forum naukowego
i komunikacji marketingowej
Beata Halicka
FotoI
i komunikacji marketingowej
Beata Halicka
FotoI