Brief reklama prasowa-Pomoc!
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Nowy(a)
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 maja (wt) 2005, 02:00:00
Brief reklama prasowa-Pomoc!
Ludziska z grupy SG z II powiedzcie mi czy brief który trzeba napisać na reklamę prasową ma być pomysłem istniejącym czy w zupełności ma to być nasza inwencja?
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Uściślenie w kwestii pracy semestralnej z PRP
To może ja odpowiem, chociaż nie jestem z SG z II.
Jeśli chodzi o pracę semestralną z Projektowania Reklam Prasowych (bo rozumiem, że tego dotyczy Twoje pytanie), to pomysł kreatywny ma być całkowicie Waszego autorstwa. Natomiast przedmiotem reklamy musi być produkt, marka, firma realnie istniejąca i działająca na rynku. Stąd brief kreatywny (który trzeba było stworzyć na początku semestru) ma odnosić się do realiów i opierać na prawdziwych informacjach, pozyskanych ze strony www danej korporacji lub po prostu wydedukowanych z treści i formy działań promocyjnych tej korporacji.
Jeśli chodzi o pracę semestralną z Projektowania Reklam Prasowych (bo rozumiem, że tego dotyczy Twoje pytanie), to pomysł kreatywny ma być całkowicie Waszego autorstwa. Natomiast przedmiotem reklamy musi być produkt, marka, firma realnie istniejąca i działająca na rynku. Stąd brief kreatywny (który trzeba było stworzyć na początku semestru) ma odnosić się do realiów i opierać na prawdziwych informacjach, pozyskanych ze strony www danej korporacji lub po prostu wydedukowanych z treści i formy działań promocyjnych tej korporacji.