pisze wlasnie prace mgr o relacjach miedzy slowem (textem) i obrazem w roznych mediach, gdzie musze zamiescic rozdzial o tym zagadnieniu w reklamie. gdzie moge znalezc materialy? prosze o pilna pomoc (jestem juz po terminie
SŁOWO I OBRAZ W REKLAMIE - bibliografia
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
gregory
SŁOWO I OBRAZ W REKLAMIE - bibliografia
witam
pisze wlasnie prace mgr o relacjach miedzy slowem (textem) i obrazem w roznych mediach, gdzie musze zamiescic rozdzial o tym zagadnieniu w reklamie. gdzie moge znalezc materialy? prosze o pilna pomoc (jestem juz po terminie
) 
pisze wlasnie prace mgr o relacjach miedzy slowem (textem) i obrazem w roznych mediach, gdzie musze zamiescic rozdzial o tym zagadnieniu w reklamie. gdzie moge znalezc materialy? prosze o pilna pomoc (jestem juz po terminie
-
Gość
-
andy
- Ekspert

- Posty: 1223
- Rejestracja: 03 lip (sob) 2004, 02:00:00
prace magisterskie
To dlaczego nie spróbujesz w bibliotece uniwersyteckiej?
Ale jeśli miałbyś zbyt długo kłopot ze Spitzerem proponuję inne, znakomite lektury:
John Fiske, Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, Wrocław 1999,
Fiske dokonuje kilku niezłych analiz relacji między obrazem a tekstem, nagłówkiem.
Poza tym polecam Ci lektury Wiesława Godzica:
Rozumieć telewizję, Kraków 2001.
Telewizja i jej gatunki po "Wielkim Bracie", Kraków 2004.
Telewizja jako kultura, Kraków 2002.
John Fiske, Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, Wrocław 1999,
Fiske dokonuje kilku niezłych analiz relacji między obrazem a tekstem, nagłówkiem.
Poza tym polecam Ci lektury Wiesława Godzica:
Rozumieć telewizję, Kraków 2001.
Telewizja i jej gatunki po "Wielkim Bracie", Kraków 2004.
Telewizja jako kultura, Kraków 2002.
-
andy
- Ekspert

- Posty: 1223
- Rejestracja: 03 lip (sob) 2004, 02:00:00
skuteczna reklama
Jest jeszcze coś, co koniecznie trzeba znać. I chyba to idealnie przystaje do tematu Twojej pracy.
"Skuteczna reklama", John Caples, Fred E. Hahn, Warszawa 2000.
Caplesa uważa się do dzisiaj za najwybitniejszego autora tekstów reklamowych w historii reklamy. Jednak w książce znajdziesz sporo przykładów reklam prezentujących tzw. "napięcie między tekstem a obrazem".
"Skuteczna reklama", John Caples, Fred E. Hahn, Warszawa 2000.
Caplesa uważa się do dzisiaj za najwybitniejszego autora tekstów reklamowych w historii reklamy. Jednak w książce znajdziesz sporo przykładów reklam prezentujących tzw. "napięcie między tekstem a obrazem".