17 listopada 2006 (piątek) // Friday, November 17th, 2006
w godz. 10-17 // from 10 am till 5 pm
Dzień reklamy w Warszawskiej Szkole Reklamy // Day of Television Advertising at the Warsaw School of Advertising
Warszawa, ul. Szolc-Rogozińskiego 3
Ramowy program dnia
10:00-10:15 Otwarcie dnia. Słowo wstępne wygłosi Artur Waczko
10:15-11:45 Gość-niespodzianka! Spotkanie z wybitnym twórcą reklam telewizyjnych wzbogacone prezentacją wybranych współczesnych klipów reklamowych. Będziecie zaskoczeni. Szczegóły jutro
11:45-12:00 Przerwa
12:00-13:30 Zanim zrobimy dobrą reklamę… Prezentacja etiud filmowych nakręconych przez Słuchaczy WSR na plenerach w Zakopanem i Kazimierzu Dolnym wzbogacone komentarzami Artura Waczko, opiekuna grup telewizyjnych podczas plenerów
13:30-13:45 Przerwa
13:45-14:30 A zobaczcie teraz, co MY zrobiliśmy! Wernisaż wystawy prezentującej prace plastyczne, fotograficzne i strategiczne zrealizowane na plenerze grup dziennych w Zakopanem
14:30-15:15 Prezentacja-niespodzianka! Nieco pokrętne, ale o wysokiej wartości merytorycznej i estetycznej wywody o reklamie telewizyjnej znanego… Będziecie zaskoczeni. Szczegóły jutro
15:15-15:30 Przerwa
15:30-16:00 Co za gość… Spotkanie z Przemkiem Młyńczykiem, twórcą i dyrektorem festiwalu Shorts / Miasto Krótkich Filmów, reżyserem, scenarzystą, twórcą wielu filmów (w tym kultowego quasioffowego pełnometrażowego filmu fabularnego „Osiemnaście”)
16:00-16:30 Amerykański Film Reklamowy 2006 (fragmenty). Polska prapremiera na średnim ekranie. Projekcja najlepszych amerykańskich filmów reklamowych 2006 roku, nagrodzonych przez Stowarzyszenie Niezależnych Producentów Filmowych USA
16:30-16:45 Losowanie nagród wśród publiczności *
16:45-17:00 Podsumowanie i zakończenie dnia, wpisy do indeksów
* rozlosujemy płyty dvd z filmami reklamowymi nagrodzonymi podczas poprzednich edycji festiwalu, bezpłatne wejściówki na pełny premierowy pokaz Amerykański Film Reklamowy 2006 w kinie Iluzjon, Party of Advertising People w Cafe Biosfera połączone z wręczeniem nagród za najlepsze polskie reklamy 2006 roku oraz Maraton muzyczny Euroshorts z pokazem filmu Ptaki A. Hitchock’a (z muzyką na żywo w wykonaniu zespołu Ritmodelia) oraz występem tancerek z Bollywood (słynnej Lakshmi i jej uczennic) - również w kinie Iluzjon.
Uwaga! Ze względów organizacyjnych prosimy o wchodzenie i wychodzenie z sal, gdzie będą odbywały się eventy, wyłącznie podczas przerw.
Już 17 listopada: Dzień reklamy TV w WSR!
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Już 17 listopada: Dzień reklamy TV w WSR!
Ostatnio zmieniony 18 lis (sob) 2006, 15:12:15 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Dyrektor generalny IAA/Polska w WSR
Bohdan Pawłowicz –
Dyrektor Generalny
Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
GOŚCIEM SPECJALNYM
Dnia Reklamy
w Warszawskiej Szkole Reklamy
Od wielu lat związany z rynkiem reklamowym i marketingowym w Polsce. Aktualnie pracuje jako Dyrektor Generalny IAA - Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce, gdzie współtworzy i nadzoruje realizację długofalowego programu "Marketing dla przyszłości", w ramach którego prowadzona jest kampania "Pij mleko! Będziesz wielki.". Z ramienia IAA członek Grupy Inicjatywnej (SMB, IAA, Promarka, SAR i Rada Reklamy) ds. samoregulacji środowiska reklamowego w Polsce. Właściciel agencji PR i konsultingu strategicznego "Pawłowicz i partnerzy".
Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w wielu agencjach reklamowych - zarówno sieciowych (Euro RSCG, BDDP), jak i rdzennie polskich (Kennedy Janssen, ARIP, A'propos).
Swoją karierę rozpoczął od specjalnego indywidualnego rocznego treningu w zakresie żywej praktyki reklamowej, prowadzonego pod kierownictwem Marion Wenckheim - Client Service Director w GGK, wówczas (1994/95) jednej z najlepszych agencji reklamowych na naszym rynku. W agencjach przeszedł całą "drabinkę" stanowisk zaczynając od Junior Account'a Executive'a, a kończąc w 1997 roku jako International Account Director (KJ/BDDP) nadzorując pracę agencji Europy Środkowej i Wschodniej (łącznie z rynkiem rosyjskim) dla firmy Michelin.
W obecnej pracy pomaga mu również - jak twierdzi - doświadczenie jakie zdobył pracując w administracji państwowej (w Urzędzie Rady Ministrów za rządu H. Suchockiej w Gabinecie Ministra ds. kontaktów z Parlamentem i partiami politycznymi) oraz pozarządowej (jako dyrektor ds. analiz prawno-ekonomicznych w Polskiej Federacji Niezależnych Przedsiębiorców w latach 1995-1997). W tym czasie pracował również jako z-ca redaktora naczelnego magazynu "Przedsiębiorca" i był członkiem komisji koordynacyjnej ds. walki z barierami dla rozwoju MSP przy Ministerstwie Gospodarki. Współautor, cieszącej się wówczas dużą popularnością w środowisku MSP publikacji "Posłowie i senatorzy, którzy szkodzą polskiej przedsiębiorczości" - publikującej imienne głosowania poprawek do kilku ustaw gospodarczych, zwiększających obciążenia sektora MSP.
Publikacje i komentarze m.in. dla Radio PIN, Polsatu, Businessman Magazine, Pulsu Biznesu, Brief'u czy Media&Marketing.
Od 1999 doradca marketingu firmy i platformy internetowej ABIS - jednego z liderów sprzedaży internetowej w Polsce. W roku 2003 aktywnie wspomagał re-branding tej firmy.
W zakresie projektów reklamowych i PR-owych pracował dla firm takich jak Philips, Nike, Cadbury, Citroen czy Boots Healthcare International.
Bądźcie.
17 listopada 2006 r.
Od 10:00.