Strategia reklamy
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Nowy(a)
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 paź (pn) 2011, 02:00:00
Strategia reklamy
co zdawać na maturze jeśli chcę studiować ten kierunek ?
-
- Nowy(a)
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 sty (czw) 2012, 01:00:00
Strategia reklamy - pytanie o egzaminy.
Witam! Bardzo poważnie zastanawiam się nad tą szkołą, ale zanim podejmę jakąkolwiek decyzję chciałabym się dowiedzieć właśnie od studentów jak wyglądają tu egzaminy, zaliczenia, sesje. Jestem obecnie studentką socjologii na trybie dziennym, dlatego myślę, aby tu zacząć uczyć się zaocznie na kierunku strategia reklamy. Kwestia w tym czy dam radę pogodzić 2 kierunki na dwóch różnych uczelniach. No i pewnie sesja tu przypada podobnie jak u mnie. (styczeń-luty) , (maj-czerwiec) .
I jeszcze interesuje mnie czy praktyki załatwiane przez szkołę są dodatkowo płatne?
Z góry dziękuję za pomoc!!
I jeszcze interesuje mnie czy praktyki załatwiane przez szkołę są dodatkowo płatne?
Z góry dziękuję za pomoc!!
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12401
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Konstruowanie strategii reklamy jest takie satysfakcjonujące
Konstruowanie strategii jest takie satysfakcjonujące!
Specjalizacja Strategia reklamy obejmuje najszersze spektrum problematyki marketingowej: od badań rynku i planowania produktu, przez budowanie strategii rozwoju i kształtowania wizerunku marki, po przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym firmy i redukcję dysonansu poznawczego jej klientów. Absolwenci tej specjalizacji zakładają własne firmy lub zarządzają działami marketingu i reklamy w już istniejących, kreują nowe produkty oraz nowe trendy w sprzedaży i komunikacji marketingowej. Typowe przedmioty specjalizacyjne: badania reklamy, planowanie i rynek mediów, strategia PR, zarządzanie personelem, handel zagraniczny, socjologia reklamy, historia gospodarczo-polityczna z elementami historii sztuki i reklamy, kultura słowa, marketing polityczny.
Trzy inne wątki na tym forum dotyczące specjalizacji strategicznej:
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-9255.html
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-8453.html
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-8737.html
Specjalizacja Strategia reklamy obejmuje najszersze spektrum problematyki marketingowej: od badań rynku i planowania produktu, przez budowanie strategii rozwoju i kształtowania wizerunku marki, po przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym firmy i redukcję dysonansu poznawczego jej klientów. Absolwenci tej specjalizacji zakładają własne firmy lub zarządzają działami marketingu i reklamy w już istniejących, kreują nowe produkty oraz nowe trendy w sprzedaży i komunikacji marketingowej. Typowe przedmioty specjalizacyjne: badania reklamy, planowanie i rynek mediów, strategia PR, zarządzanie personelem, handel zagraniczny, socjologia reklamy, historia gospodarczo-polityczna z elementami historii sztuki i reklamy, kultura słowa, marketing polityczny.
Trzy inne wątki na tym forum dotyczące specjalizacji strategicznej:
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-9255.html
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-8453.html
http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-8737.html