Strategia reklamy i PR 09/10
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Nowy(a)
- Posty: 45
- Rejestracja: 02 mar (pn) 2009, 01:00:00
Strategia reklamy i PR 09/10
Jest ktos ? Ja dziennie , pażdziernik
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12402
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Strategia na wakacje!
Strategia w grupach dziennych to ostatnio elitarna specjalizacja. Myślę, że to dobrze!
Może napiszecie coś o sobie? A może chcecie jakieś fajne strategiczne zadania na wakacje?
Może napiszecie coś o sobie? A może chcecie jakieś fajne strategiczne zadania na wakacje?
-
- Początkujący(a)
- Posty: 55
- Rejestracja: 09 paź (czw) 2008, 02:00:00
-
- Nowy(a)
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 cze (czw) 2009, 02:00:00
Hehe ;] A skąd jesteś współtowarzyszu, że tak spytam? ;ppaweuek666 pisze:Ja myślę, że Sławek z tymi zadaniami żartował
Bo jak to tak, rozwiązywać jakieś zadania w wakacje
A tak poważnie: witamy przyszłych strategów!
Ja Warszawa - Ursynów
Ja na gronie założyłem temat o Strategii 09/00, ale nikt nie odpisał ;]
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12402
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Co to są kampanie reklamowe strategicznie ciekawe?
Wcale nie żaruję z tymi strategiczno-wakacyjnymi "pracami". Po co marnować trzy miesiące na nicnierobienie?
Od października połączone siły grup SR I i SR II będą miały zajęcia pt. Strategia Reklamy, pod moim przewodnictwem zresztą. Będzie się na tych zajęciach trochę działo, co nieco trzeba będzie też przygotować samodzielnie, w domu...
Proponuję w czasie wakacji mieć oczy i uszy szeroko otwarte. Zauważać i dokumentować (fotografować, nagrywać, wycinać) ciekawe pod względem strategicznym kampanie reklamowe i promocyjne: ogólnopolskie, regionalne i lokalne (będziecie przecież w różnych miejscach). W październiku, listopadzie i grudniu będzie jak znalazł!
Pozostaje odpowiedź na pytanie: co to są kampanie reklamowe strategicznie ciekawe? Odpowiadam: (1) takie, które wykorzystują nietypowe nośniki reklamy;
(2) takie, które kierowane są do specyficznych grup adresatów (bardzo wąskich, rzadko spotykanych, niespodziewanych w danym przypadku); (3) zakładające i próbujące realizować nietypowe cele; (4) wykorzystujące zaskakujące środki perswazji; (5) mające nietypowy przedmiot reklamy; (6) niespodziewanie drogie lub zaskakująco tanie (wymaga ogólnej orientacji w cenach produkcji oraz przestrzeni reklamowej w mediach); (7) zawierające błędy i niedoskonałości komunikacyjne.
Kto podejmuje wyzwanie? A kto (zarówno z nowego pierwszego jak i nowego drugiego roku) udaje, że nie przeczytał tego posta?
Od października połączone siły grup SR I i SR II będą miały zajęcia pt. Strategia Reklamy, pod moim przewodnictwem zresztą. Będzie się na tych zajęciach trochę działo, co nieco trzeba będzie też przygotować samodzielnie, w domu...
Proponuję w czasie wakacji mieć oczy i uszy szeroko otwarte. Zauważać i dokumentować (fotografować, nagrywać, wycinać) ciekawe pod względem strategicznym kampanie reklamowe i promocyjne: ogólnopolskie, regionalne i lokalne (będziecie przecież w różnych miejscach). W październiku, listopadzie i grudniu będzie jak znalazł!
Pozostaje odpowiedź na pytanie: co to są kampanie reklamowe strategicznie ciekawe? Odpowiadam: (1) takie, które wykorzystują nietypowe nośniki reklamy;
(2) takie, które kierowane są do specyficznych grup adresatów (bardzo wąskich, rzadko spotykanych, niespodziewanych w danym przypadku); (3) zakładające i próbujące realizować nietypowe cele; (4) wykorzystujące zaskakujące środki perswazji; (5) mające nietypowy przedmiot reklamy; (6) niespodziewanie drogie lub zaskakująco tanie (wymaga ogólnej orientacji w cenach produkcji oraz przestrzeni reklamowej w mediach); (7) zawierające błędy i niedoskonałości komunikacyjne.
Kto podejmuje wyzwanie? A kto (zarówno z nowego pierwszego jak i nowego drugiego roku) udaje, że nie przeczytał tego posta?
-
- Nowy(a)
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 wrz (pt) 2008, 02:00:00
-
- Nowy(a)
- Posty: 3
- Rejestracja: 23 lip (czw) 2009, 02:00:00
-
- Zadomowił(a) się
- Posty: 592
- Rejestracja: 13 gru (pn) 2004, 01:00:00