Ave Stratedzy! Pozdrawiam Was jako przedstawicieli specjalizacji stojącej najwyżej w hierarchii WSR - Strategia rządzi!
Przy okazji przypominam, że niezależnie od tego kto się kiedy zapisał i w jakim trybie będzie się uczył - powinien rozważyć czy by jeszcze przed rozpoczęciem nauki w ramach specjalizacji (czyli przed początkiem października) nie zrealizować ZADANIA WAKACYJNEGO, mianowicie...
Od października połączone siły grup SR I i SR II będą miały zajęcia pt. Strategia Reklamy, pod moim przewodnictwem zresztą. Będzie się na tych zajęciach trochę działo, co nieco trzeba będzie też przygotować samodzielnie, w domu...
Proponuję już teraz, ale też we wrześniu mieć oczy i uszy szeroko otwarte. Zauważać i dokumentować (fotografować, nagrywać, wycinać) ciekawe pod względem strategicznym kampanie reklamowe i promocyjne: ogólnopolskie, regionalne i lokalne (będziecie przecież w różnych miejscach). W październiku, listopadzie i grudniu będzie jak znalazł!
Pozostaje odpowiedź na pytanie:
co to są kampanie reklamowe strategicznie ciekawe? Odpowiadam:
(1) takie, które wykorzystują nietypowe nośniki reklamy;
(2) takie, które kierowane są do specyficznych grup adresatów (bardzo wąskich, rzadko spotykanych, niespodziewanych w danym przypadku);
(3) zakładające i próbujące realizować nietypowe cele;
(4) wykorzystujące zaskakujące środki perswazji;
(5) mające nietypowy przedmiot reklamy;
(6) niespodziewanie drogie lub zaskakująco tanie (wymaga ogólnej orientacji w cenach produkcji oraz przestrzeni reklamowej w mediach);
(7) zawierające błędy i niedoskonałości komunikacyjne.
Kto podejmuje wyzwanie? A kto (zarówno z nowego pierwszego jak i nowego drugiego roku) udaje, że nie przeczytał tego posta?