Archiwum: KOMUNIKATY

Informacje dla Studentów w WSR.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

Zablokowany
OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 25 kwie (ndz) 2010, 17:12:41

UWAGA GRUPA DZIENNA

Jutrzejsze zajęcia [26.04.2010r.] z Form i gatunków dziennikarskich II [M.Olbryś] zostają odwołane z powodu choroby Wykładowcy.

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 26 kwie (pn) 2010, 13:51:16

PRZYPOMNIENIE dla ZAOCZNIAKÓW

Zajęcia z dodatkowego zjazdu praktycznego
(Formy i gatunki dziennikarskie II i Dziennikarstwo TV)
są dla Was przedmiotami obowiązkowymi, które kończą się wpisem do indeksu.


Informacja dla tych, którzy nie brali udziału w żadnym zjeździe praktycznym i nie zapisali się na najbliższy:

JEDYNY i OSTATECZNY termin dodatkowego zjazdu praktycznego to 15/16 maja.
Rozkład zajęć wraz z godzinami i lokalizacją pojawi się na forum.

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 06 maja (czw) 2010, 09:49:15

Terminarz na ostatnie cztery zjazdy:

- 08/09.05.2010r. - zajęcia bez zmian, z 08/09.05.2010r.
- 22/23.05.2010r. - zajęcia odrabiane z 17/18.04.2010r.
- 05/06.06.2010r. - pierwszy termin sesji
- 12/13.06.2010r. - sesja poprawkowa

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 08 maja (sob) 2010, 12:20:33

Uwaga studenci uczestniczący w zajęciach
z Warsztatów mediowych [I. Jung-Wolska]



Dnia 22 maja zajęcia nie odbędą się. Będą one odrabiane w zjazd sesyjny, a więc 5 czerwca. Pierwszy i JEDYNY termin, kiedy będzie można zaliczyć ten przedmiot to 12 czerwca.

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 11 maja (wt) 2010, 11:34:48

Obrazek Obrazek Obrazek

Zasady uzupełniania indeksu:

1).
Indeks MUSI być podpisany! Miejsce na to znajduje się na okładce pod zdjęciem.

2).
Na każdej stronie indeksu (tam, gdzie znajdują się już jakieś oceny) powinny znaleźć się dane właściciela indeksu: imię i nazwisko, rok studiów, rok akademicki oraz semestr.

3).
Starajcie się zachowywać kolejność przedmiotów z karty egzaminacyjnej. Postaram się je podać już niedługo.

4).
NIE MOŻNA ZMIENIAĆ nazw przedmiotów! Teorie komunikowania społecznego to nie to samo co Teoria komunikowania, a Photoshop nie może widnieć jako Fotoszop!

5).
Przy każdej ocenie MUSI być data. Jeśli Wykładowca jej nie wstawi, powinniście ją uzupełnić sami. (Wpisywanie ocen przyspieszy fakt, gdy wpiszecie datę sami ;) ).

6).
Czuwajcie nad Wykładowcą, który wpisuje Wam ocenę, aby wpisał ją w DOBRYM miejscu w indeksie, karcie egzaminacyjnej i protokole.

7).
Osoby posiadające trudny do rozczytania charakter pisma proszone są o drukowane literki ;)

:!: BARDZO, BARDZO Was proszę o trzymanie się tych prostych zasad :!:


Przyjęłam indeksy pomimo tych wszystkich braków, jednak przy kolejnej zbiórce będę sprawdzała czy oba semestry są odpowiednio udokumentowane.

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 12 maja (śr) 2010, 12:09:05

Kolejność wpisywania przedmiotów do indeksu:
[bardzo proszę o zachowanie jej]
  • * Metodyka pisania pracy licencjackiej
    * Historia chrześcijaństwa
    * Religiologia
    * Biblistyka ST i NT
    * Redagowanie tekstów dziennikarskich
    * Retoryka i kultura języka dziennikarskiego
    * Seminarium licencjackie
    * Formy i gatunki dziennikarskie II
    * Dziennikarstwo telewizyjne
    * Język angielski
    * Informatyka

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 17 maja (pn) 2010, 09:54:48

PRZYPOMNIENIE

Przystąpić do sesji* mogą JEDYNIE studenci, którzy:
  • - nie mają zaległości finansowych,

    ORAZ

    - zaliczyli poprzednią sesję.

Zwracam także uwagę na fakt, że Wykładowcy mogą brać pod uwagę Waszą frekwencję na zajęciach, więc liczę na 100% obecności na najbliższym zjeździe :).


---------
* odebrać kartę i indeks

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 18 maja (wt) 2010, 12:24:29

:!:

Studenci zaoczni, którzy nie brali udziału w żadnym zjeździe praktycznym proszeni są o kontakt mailowy

:!:

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12418
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Formy i gatunki dziennikarskie II

Post autor: s_wojtkowski » 20 maja (czw) 2010, 19:11:28

W najbliższą niedzielę, 23/05/2010 w godz. 12:00-15:15,
w sekretariacie ID WSR/WSTH (czyli "u Eweliny") będzie dyżurował
red. Waldemar Pławski
.

Jego przybycie do Instytutu jest formą dodatkowej zachęty dla wszystkich studentów, którzy piszą felietony, robią wywiady i tworzą reportaże na zaliczenie zajęć Formy i gatunki dziennikarskie II (wymogi formalne znajdziecie tu: http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-7808.html )

Podczas dyżuru red. Pławski odpowie na wszelkie pytania i wątpliwości odnośnie pisania tych niełatwych form dziennikarskich, dobrym słowem i uśmiechem zachęci do pracy, a także skoryguje przyniesione teksty czy ewentualne wprawki.

Zapraszam bardzo serdecznie.

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 26 maja (śr) 2010, 12:14:11

Dobra rada na sesję:

Spróbujcie podejść do wszystkich egzaminów w I terminie i nie odkładać tego na termin II, ponieważ w dniach 12/13 czerwca (Wasza sesja poprawkowa) odbędą się poprawki dla Was i WSZYSTKICH czterech specjalizacji WSR!

Chyba nie muszę mówić jaki to tłok oznacza?

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12418
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Terminarz sesji egzaminacyjnej po semestrze letnim

Post autor: s_wojtkowski » 26 maja (śr) 2010, 17:22:54

Plan sesji egzaminacyjnej ID WSR/WSTH
po II semestrze

Uwaga! Warunkiem przystąpienia do zaliczeń i egzaminów jest posiadanie karty egzaminacyjnej. Karty bedą wydawane wyłącznie studentom (a) mającym zaliczony I semestr nauki i (b) przyznany indywidualny tok studiowania oraz (c) o uregulowanej sytuacji finansowej wobec uczelni.

24/05/2010^ (poniedziałek)
Zaliczenie zajęć z :arrow: Dziennikarstwa telewizyjnego [sala 1] (A. Piotrowska)
13:45-17:00
Uwaga, nie przewidujemy II terminu zaliczenia, obecność obowiązkowa!

25-27/05/2010^ (wtorek-czwartek)
Zaliczenia :arrow: przedmiotów informatycznych i :arrow: lektoratu języka angielskiego I termin
(w godzinach zajęć)

31/05/2010^ (poniedziałek)
Zaliczenie zajęć z :arrow: Form i gatunków dziennikarskich II [sala 1] (M. Olbryś)
13:45-17:00
Uwaga, nie przewidujemy II terminu zaliczenia, obecność obowiązkowa!

01-02/06/2010^ (wtorek-środa)
oraz 07/06/2010^ (poniedziałek, ale zajęcia czwartkowe)

Zaliczenia :arrow: przedmiotów informatycznych i :arrow: lektoratu języka angielskiego II termin
(w godzinach zajęć)

05/06/2010* (sobota)
Zaliczenia :arrow: przedmiotów informatycznych i :arrow: lektoratu języka angielskiego I termin
(w godzinach zajęć)

06/06/2010 (niedziela)
:arrow: Historia chrześcijaństwa [sala 3] (M. Novosyolov) I termin
grupa A 08:30-17:00 (z przerwami w godz. 10:15-11:45 i 13:45-15:15)
grupa B 10:15-17:00 (z przerwą w godz. 12:00-13:30)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą / prezentacją semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: Metodyka pisania pracy licencjackiej [sala 2] (S. Wojtkowski) I termin
grupa B 08:30-10:00
grupa A 10:15-11:45
:arrow: Redagowanie tekstów dziennikarskich [sala 2] (S. Kawalerowicz) I termin
grupa B 12:00-13:30
grupa A 13:45-15:15
:arrow: Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
I termin
grupa B 13:45-18:45
grupa A 12:00-18:45 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: Formy i gatunki dziennikarskie II [sala jeszcze nie ustalona] (W. Pławski) I termin
grupa B 13:45-18:45
grupa A 12:00-18:45 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(dyżur konsultacyjny; możliwość otrzymania zaliczenia na podstawie pracy semestralnej: felietonu, wywiadu lub reportażu)

12/06/2010* (sobota)
Zaliczenia :arrow: przedmiotów informatycznych i :arrow: lektoratu języka angielskiego II termin
(wg odrębnego harmonogramu)

13/06/2010 (niedziela)
:arrow: Religiologia [sala jeszcze nie ustalona] (M. Grześkowiak) I termin
grupa A i grupa B 08:30-17:00
(egzamin ustny indywidualny; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: Biblistyka ST i NT [sala jeszcze nie ustalona] (A. Grześkowiak) I termin
grupa A i grupa B 08:30-17:00
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną ze ST; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: Historia chrześcijaństwa [sala 3] (M. Novosyolov) II termin
grupa A 08:30-10:00
grupa B 10:15-11:45
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą / prezentacją semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: Metodyka pisania pracy licencjackiej [sala 2] (S. Wojtkowski) II termin
grupa B 08:30-10:00
grupa A 10:15-11:45
:arrow: Redagowanie tekstów dziennikarskich [sala 2] (S. Kawalerowicz) II termin
grupa B 12:00-13:30
grupa A 13:45-15:15
:arrow: Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
II termin
UWAGA! ZMIANA GODZIN!
grupa A i grupa B 15:30-18:45 (ciąg dalszy II terminu nastąpi 20/06/2010)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: Formy i gatunki dziennikarskie II [sala jeszcze nie ustalona] (W. Pławski) II termin
grupa B 13:45-17:00
grupa A 12:00-17:00 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(dyżur konsultacyjny; możliwość otrzymania zaliczenia na podstawie pracy semestralnej: felietonu, wywiadu lub reportażu)

20/06/2010 (niedziela)
:arrow: Religiologia [sala 2] (M. Grześkowiak) II termin
grupa A i grupa B (od godziny 08:30)
(egzamin ustny indywidualny; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: Biblistyka ST i NT [sala 3] (A. Grześkowiak) II termin
grupa A i grupa B (od godziny 08:30)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną ze ST; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
II termin (ciąg dalszy z 13/06/2010)
grupa A i grupa B 12:00-18:45
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
:arrow: wszystkie pozostałe przedmioty z semestru (o ile będzie to konieczne) III termin (płatny)

Oficjalne i uroczyste zakończenie roku akademickiego 2009/2010
20/06/2010 (niedziela), godziny popołudniowe i wieczorne
Agenda spotkania:
- spotkanie autorskie z Gościem Specjalnym
- wystąpienia oficjalne dyrektorów: ID WSTH Krzysztofa Woźniaka oraz ID WSR/WSTH Sławomira Wojtkowskiego
- podsumowanie II semestru nauki w ID WSR/WSTH (wyniki ankiety) i pierwszego roku działalności ID WSR/WSTH oraz przedstawienie planów na przyszłość (w tym wstępna informacja o możliwości kontynuacji studiów do poziomu magisterskiego)
- prezentacja kalendarza i planu zajęć na semestr jesienno-zimowy roku akademickiego 2010/2011
- wspólna zabawa :wink:

* dotyczy wyłącznie studiów niestacjonarnych
^ dotyczy wyłącznie studiów stacjonarnych
Ostatnio zmieniony 10 cze (czw) 2010, 10:49:07 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 12 razy.

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 02 cze (śr) 2010, 16:25:10

Uwaga,

na 13 czerwca potrzebuję zebrać WSZYSTKIE indeksy, ponieważ zawita do nas Ola Piotrowska (dziennikarstwo TV), aby zrobić wpisy i uzupełnić protokoły. Z racji, że jest to osoba bardzo zajęta, nie przewiduję innego terminu na wpisy. Indeksy proszę zostawiać u mnie, aby nie tworzyć gigantycznej kolejki :).

Indeksy zostawiacie WSZYSCY, bez wyjątku.


Będzie to wszystko trwało jakąś niecałą godzinę, więc nie martwcie się, że nie będziecie mieć indeksów na sesję :) To tak odnośnie możliwych pytań o to :)

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12418
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Zmiany + harmonogram 12/06/2010

Post autor: s_wojtkowski » 09 cze (śr) 2010, 10:50:00

Uwaga! Z przyczyn od ID niezależnych zmieniły się godziny egzaminu u red. Jacka Wegnera w dn. 13/06/2010. Proszę sprawdzić jak wygląda aktualny harmonogram zaliczeń w dn. 13/06/2010 (dwa posty wyżej).

Przedstawiam też, jak wygląda...
Dostępność Wykładowców WSR,
prowadzących zajęcia w soboty i niedziele
w czasie sesji egzaminacyjnej (II termin)


SOBOTA, 12 CZERWCA

08:30 – 10:00 – K. Breguła – STUDIO FOTO
08:30 – 10:00 – M. Madej – CIEMNIA
08:30 – 11:00 (!) – E. Kotowska - SALA 7
08:30 – 11:45 – O. Petersen – SALA 1
08:30 – 11:45 – M. Waraksa – SALA 8
08:30 – 18:45 – A. Dąbrowska – SALA 2
08:30 – 18:45 – P. Bogucki – SALA 3
08:30 – 18:45 – C. Szulc / M. Buśkiewicz – SALA 6
08:30 – 18:45 – R. Kwiecień – SALA K22

10:15 – 11:45 – Ł. Kopeć – SALA 4
10:15 – 11:45 – A. Szostkiewicz – SALA 5

12:00 – 13:30 – I. Jung-Wolska – SALA 1 (poprawa testu & zajęcia OKE dla SRzII/TVzII)
12:00 – 13:30 – A. Szostkiewicz – SALA 7
12:00 – 13:30 – Ł. Kopeć – SALA 6
12:00 – 15:15 – M. Niedziółka – SALA 5
12:00 – 15:15 – C. Szulc / M. Trębicki – CIEMNIA

13:45 – 15:15 – B. Śmigrodzka – SALA 1 (poprawa testu & zajęcia OKE dla SGzII/FOTOzII)
13:45 – 15:15 – D. Szwejkowski – SALA 7
13:45 – 17:00 – P. Ciechomski – SALA 4

15:30 – 17:00 – B. Śmigrodzka – SALA 1
15.30 – 17:00 – Z. Tomaszczuk – SALA 5 – I ROK

15:30 – 17:00 – S. Siczek – SALA 8
15:30 – 17:00 – D. Szwejkowski – WIZAŻ (SALA 9)
15:30 – 17:00 – J. Łagoda – CIEMNIA
15:30 – 18:45 – M. Sioma – SALA 7
15:30 – 18:45 – L. Karpiłowski – STUDIO FOTO
15:30 – 18:45 – K. Furst -Wojtkowska / J. Marcinowicz - POLSKIE RADIO SA

17:15 – 18:45 – R. Maciąg – SALA 1
17:15 – 18:45 – G. Czarnecki – CIEMNIA
17:15 – 18:45 – M. Issat – SALA 4
17.15 – 18:45 – Z. Tomaszczuk – SALA 5 – II ROK
17:15 – 18:45 – J. Nycz-Kowalska – WIZAŻ (SALA 9)

NIEDZIELA, 13 CZERWCA

08:30 – 11:45 – K. Fürst-Wojtkowska – SALA 3
08:30 – 11:45 – B. Łęska-Jasiak – SALA 5
08:30 – 11:45 – P. Osipiak – SALA 6
08:30 – 15:15 – A. Włoszczyński – SALA 1
08:30 – 15:15 – S. Giżka – SALA 2

10:15 – 11:45 – M. Tarkowski – SALA 7
10:15 – 11:45 – M. Masiak – SALA WIZAŻ
10:15 – 17:00 – SZ. Kobusiński – STUDIO

12:00 – 13:30 – K. Fürst-Wojtkowska – SALA 6
12:00 – 13:30 – W. Krysiak – K22-2
12:00 – 15:15 – B. Łęska-Jasiak – SALA 7
12:00 – 15:15 – M. Orzewska – K22-1
12:00 – 18:45 – S. Wojtkowski + T. Syrowatko – SALA 5

13:45 – 15:15 – R. Kłosowski – SALA 6

15:30 – 18:45 – A. Waczko – SALA 1
15:30 – 18:45 – A. Zięcina – SALA 7

17:15 – 18:45 – SZ. Kobusiński – CIEMNIA
17:15 – 18:45 – M. Mendecki – STUDIO

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12418
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Rozkład sal w dn. 13/06/2010 (niedziela)

Post autor: s_wojtkowski » 10 cze (czw) 2010, 10:23:55

Rozkład sal w dn. 13/06/2010 (niedziela)
[sesja egzaminacyjna ID WSR/WSTH po II semestrze]

:arrow: Metodyka pisania pracy licencjackiej (S. Wojtkowski) 08:30-11:45 SALA K22-1

:arrow: Historia chrześcijaństwa (M. Novosyolov) 08:30-11:45 SALA K22-2

:arrow: Religiologia (M. Grześkowiak) 08:30-17:00 SALA 4

:arrow: Biblistyka ST i NT (A. Grześkowiak) 08:30-17:00 SALA 10

:arrow: Redagowanie tekstów dziennikarskich (S. Kawalerowicz) 12:00-15:15 SALA 3

:arrow: Formy i gatunki dziennikarskie II (W. Pławski) 12:00-17:00 SEKRETARIAT ID

:arrow: Retoryka i kultura języka dziennikarskiego (J. Wegner) 15:30-18:45 SALA 3

Uwaga, rozkład sal może jeszcze ulec zmianie, ale jest to bardzo mało prawdopodobne.

OSHka
Ekspert
Ekspert
Posty: 1998
Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00

Post autor: OSHka » 17 cze (czw) 2010, 09:56:17

Wykładowcy WSRowi, których możecie jeszcze złapać w najbliższy weekend:

sobota (19.06.2010r.)
  • P. Bogucki - 10.15 - 13.30
    A. Dąbrowska - 9.00 - 11.45
    S. Wojtkowski - 9.00 - 12.00


niedziela (20.06.2010r.)
  • K. Furst-Wojtkowska - 12.00 - 13.30
    S. Wojtkowski - 12.00 - 15.00
    W. Pławski - 12.00 - 16.00

Zablokowany