"Pytajnik" ;-)
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Zaczyna działać
- Posty: 268
- Rejestracja: 03 sie (pn) 2009, 02:00:00
1. Czy ktoś mógłby podać link do testu z poligrafii znajdującego się na forum?
Pan prowadzący mówił na ostatnich zajęciach, że taki meteriał dydaktyczny się tu znajduje, ale ja nie mogę znaleźć. Tzn. to co znajduję ma niedziałające linki.
3. Czy istnieje możliwość uczestniczenia w próbnym OKE?
Słyszałam, że grupy dzienne miały organizowane coś takiego. Czy w tym roku też tak będzie i w jakim terminie i czy można się dołączyć?
4. Czy nasza "niespodzianka" (blee), jak ją szumnie nazywał S.W. w postaci pisania testu OKE zaraz na pierwszych zajęciach po wakacjach w zeszłym roku - została już sprawdzona???
Czy można poznać wyniki?
5. Doczytałam informację na temat praktyk dla chętnych zaocznych, że ma odbyć się jakieś odrębne spotkanie w czerwcu chyba...
Czy mogłabym się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat? Kiedy to spotkanie i kiedy potencjalnie odbywałyby się te praktyki?
6. Jak to jest z tym tokiem indywidualnym na trzecim roku? Idzie się od tak nawet jeśli się skończy szkołę w trybie dwuletnim, czy trzeba się zadeklarować już teraz i całe "kończenie" włącznie z OKE odsuwa się na za rok?
W opcji takiej, że się kończy teraz normalnie, a ten trzeci rok jak się bierze to jest jakoś tam na innych zasadach, to czy musi on być zaraz w następnym roku od skończenia, czy można jakiś czas odczekać?
7. A co z magistrem w tej szkole? Istnieje jakaś na to szansa?
Pytanie 6 i 7 zadaję ponieważ mam absolutorium na uniwerku wrocławskim i chciałabym co tu kryć "wypchnąć" pracę magisterską (mimo, że kolokwialnie i może brzydko to ujęłam, to jednak najwłaściwsze słowo dla napisanej już dawno pracy).
Mogę się reaktywować z jednoczesnym przeniesieniem na inną uczelnię celem odbycia seminarium itd. i właśnie zastanawiam się nad wyborem.
A wydaje mi się, że S.W. byłby idealnym promotorem/korektorem. Po prostu czuję, że mamy podobny styl utrudniania myśleniem sobie życia
I w związku z powyższym:
8. Sławku, może Cię można spotkać na jakiejś innej uczelni wyższej? Albo móglbyś coś mi poradzić, kogos polecić?
Mi bardzo zależy na dobrej współpracy z promotorem, wysokim wzajemnym zrozumieniu, życzliwości i wyrozumiałości dla moich zapętleń i zbliżonym stylu zainteresowania światem.
Pan prowadzący mówił na ostatnich zajęciach, że taki meteriał dydaktyczny się tu znajduje, ale ja nie mogę znaleźć. Tzn. to co znajduję ma niedziałające linki.
3. Czy istnieje możliwość uczestniczenia w próbnym OKE?
Słyszałam, że grupy dzienne miały organizowane coś takiego. Czy w tym roku też tak będzie i w jakim terminie i czy można się dołączyć?
4. Czy nasza "niespodzianka" (blee), jak ją szumnie nazywał S.W. w postaci pisania testu OKE zaraz na pierwszych zajęciach po wakacjach w zeszłym roku - została już sprawdzona???
Czy można poznać wyniki?
5. Doczytałam informację na temat praktyk dla chętnych zaocznych, że ma odbyć się jakieś odrębne spotkanie w czerwcu chyba...
Czy mogłabym się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat? Kiedy to spotkanie i kiedy potencjalnie odbywałyby się te praktyki?
6. Jak to jest z tym tokiem indywidualnym na trzecim roku? Idzie się od tak nawet jeśli się skończy szkołę w trybie dwuletnim, czy trzeba się zadeklarować już teraz i całe "kończenie" włącznie z OKE odsuwa się na za rok?
W opcji takiej, że się kończy teraz normalnie, a ten trzeci rok jak się bierze to jest jakoś tam na innych zasadach, to czy musi on być zaraz w następnym roku od skończenia, czy można jakiś czas odczekać?
7. A co z magistrem w tej szkole? Istnieje jakaś na to szansa?
Pytanie 6 i 7 zadaję ponieważ mam absolutorium na uniwerku wrocławskim i chciałabym co tu kryć "wypchnąć" pracę magisterską (mimo, że kolokwialnie i może brzydko to ujęłam, to jednak najwłaściwsze słowo dla napisanej już dawno pracy).
Mogę się reaktywować z jednoczesnym przeniesieniem na inną uczelnię celem odbycia seminarium itd. i właśnie zastanawiam się nad wyborem.
A wydaje mi się, że S.W. byłby idealnym promotorem/korektorem. Po prostu czuję, że mamy podobny styl utrudniania myśleniem sobie życia
I w związku z powyższym:
8. Sławku, może Cię można spotkać na jakiejś innej uczelni wyższej? Albo móglbyś coś mi poradzić, kogos polecić?
Mi bardzo zależy na dobrej współpracy z promotorem, wysokim wzajemnym zrozumieniu, życzliwości i wyrozumiałości dla moich zapętleń i zbliżonym stylu zainteresowania światem.
-
- Loża WSR
- Posty: 7154
- Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00
wczoraj odbyłem rozmowę z Sz. Gosławskim i zajęcia z Cyfrowych technik fotograficznych odbędą się w następujący sposób:_Kaska_ pisze:Skoro na nastepnym zjezdzie mamy zajecia w Studnio Bank, to co z nastepnymi? O ktorej i czy w ogole maja byc zajecia z cyfrowych technik foto? Ostatnio mowa byla o tym, ze zajecia maja byc laczone, 4 x po 1,5h w studio szkolnym. Z gory dzieki za odpowiedz.
FOTO z I - 08:30 - 11:30 (skończycie 15 minut wcześniej, aby dojechać na zajęcia do Sz. Kobusińskiego)
FOTO z II - 12:00 - 15:15 (zajęcia z Sz. Kobusińskim skończycie wcześniej 15 minut, aby dojechać do szkoły)
-
- Loża WSR
- Posty: 7154
- Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00
beataleska2@wp.plTwister13 pisze:Mam pytanie czy ma ktoś maila do P. Łęckiej ? Pilne bo pogubilem kartki z pracami.
-
- Loża WSR
- Posty: 7154
- Rejestracja: 10 cze (pt) 2005, 02:00:00
ewa_2@wp.plGosza pisze:hej, to jakby ktoś jeszcze posiadał mail do P. Kotowskiej, byłabym mega wdzięczna !
-
- Zaczyna działać
- Posty: 268
- Rejestracja: 03 sie (pn) 2009, 02:00:00
Ciężkie pytanie zadajesz. Też to rozgryzam
Ale przepiszę Ci to co ja mam w notatkach i tym tropem będę pisać pracę:
- natężenie światła, a rodzaj wykonywanej czynności
- barwa światłe i oddawanie barw (spiszę z opakowania na żarówce)
- cienistość
- brak olśnień/kąty ochronne opraw
- kontrasty w polu widzenia (olśnienie względne jest gdy zbyt duży kontrast, ale jeszcze się widzi, a bezwzględne gdy się już nie widzi)
- równomierność światła w czasie (świetlówki pulsują)
- równomierność światła w przestrzeni
- mieszanie św. dziennego i elektrycznego
- energooszczędność
A pod tym linkiem znalazłam naprawdę dużo informacji, darmowe ebooki na temat:
http://www.swiatlo.tak.pl/pts/index.php
Ale przepiszę Ci to co ja mam w notatkach i tym tropem będę pisać pracę:
- natężenie światła, a rodzaj wykonywanej czynności
- barwa światłe i oddawanie barw (spiszę z opakowania na żarówce)
- cienistość
- brak olśnień/kąty ochronne opraw
- kontrasty w polu widzenia (olśnienie względne jest gdy zbyt duży kontrast, ale jeszcze się widzi, a bezwzględne gdy się już nie widzi)
- równomierność światła w czasie (świetlówki pulsują)
- równomierność światła w przestrzeni
- mieszanie św. dziennego i elektrycznego
- energooszczędność
A pod tym linkiem znalazłam naprawdę dużo informacji, darmowe ebooki na temat:
http://www.swiatlo.tak.pl/pts/index.php
-
- Początkujący(a)
- Posty: 52
- Rejestracja: 03 wrz (pt) 2010, 02:00:00
Ktokowiek wykonał już prace domową z psychofizjologi widzenia zadanie 3 :
Proszę zilustrować przykładami z życia (lub literatury) wybrane mechanizmy interpretacji przekazów wzrokowych. Należy załączyć ilustracje oraz dodać opis wyjaśniający.
O CO CHODZI ?
Posiadam wszyyyystkie notatki byłem na każdych zajęciach i nadal nierozumiem co mam wykonać.
Czy ktokowiek mogłby podać przykłąd albo wyjaśnić co trzeba zrobić ?
Proszę zilustrować przykładami z życia (lub literatury) wybrane mechanizmy interpretacji przekazów wzrokowych. Należy załączyć ilustracje oraz dodać opis wyjaśniający.
O CO CHODZI ?
Posiadam wszyyyystkie notatki byłem na każdych zajęciach i nadal nierozumiem co mam wykonać.
Czy ktokowiek mogłby podać przykłąd albo wyjaśnić co trzeba zrobić ?
-
- Nowy(a)
- Posty: 47
- Rejestracja: 12 sty (śr) 2011, 01:00:00
Ekiana pisze:Ciężkie pytanie zadajesz. Też to rozgryzam
Ale przepiszę Ci to co ja mam w notatkach i tym tropem będę pisać pracę:
- natężenie światła, a rodzaj wykonywanej czynności
- barwa światłe i oddawanie barw (spiszę z opakowania na żarówce)
- cienistość
- brak olśnień/kąty ochronne opraw
- kontrasty w polu widzenia (olśnienie względne jest gdy zbyt duży kontrast, ale jeszcze się widzi, a bezwzględne gdy się już nie widzi)
- równomierność światła w czasie (świetlówki pulsują)
- równomierność światła w przestrzeni
- mieszanie św. dziennego i elektrycznego
- energooszczędność
Ekiana, to co wypisałaś jest do zadania 4. Mechanizmy percepcji wzrokowych to 3 zadanie.
Nie wiem czy sobie nie pomyliłaś tych rzeczy?
-
- Zaczyna działać
- Posty: 268
- Rejestracja: 03 sie (pn) 2009, 02:00:00
O faktycznie! Dzięki za zwrócenie uwagi:)
Zadanie 3 też mam nie zrobione
Ostatnio zostałam po zajęciach prosić Pana o objaśnienie. Pokazał mi na rzutniku jakiś linearny obrazek okładki książki, na którym była droga w perspektywie zamieniająca się w ogon komety (czy coś tam z niebem)
Generalnie pokazał mi takie coś, że to taki zabieg optyczny i że o takie przykłady chodzi.
A ja mam pytanie odnośnie zadania 4.
Stopień natężenia światła można zmierzyć aparatem w jednostkach EV.
Jak to zrobić ? Gdzie odczytać?
Kiedy w komputerze daję prawym przyciskiem na właściwości fotki to są tam różne informacje (rodzaj aparatu i takie tam) i nawet wyszczególniona jest jasność ale nie mam jej określonej.
Co zrobić aby pokazał się ten pomiar?
Aparat na pewno mierzy stopień jasności tylko gdzie tą informację zobaczyć?
Zadanie 3 też mam nie zrobione
Ostatnio zostałam po zajęciach prosić Pana o objaśnienie. Pokazał mi na rzutniku jakiś linearny obrazek okładki książki, na którym była droga w perspektywie zamieniająca się w ogon komety (czy coś tam z niebem)
Generalnie pokazał mi takie coś, że to taki zabieg optyczny i że o takie przykłady chodzi.
A ja mam pytanie odnośnie zadania 4.
Stopień natężenia światła można zmierzyć aparatem w jednostkach EV.
Jak to zrobić ? Gdzie odczytać?
Kiedy w komputerze daję prawym przyciskiem na właściwości fotki to są tam różne informacje (rodzaj aparatu i takie tam) i nawet wyszczególniona jest jasność ale nie mam jej określonej.
Co zrobić aby pokazał się ten pomiar?
Aparat na pewno mierzy stopień jasności tylko gdzie tą informację zobaczyć?
-
- Nowy(a)
- Posty: 47
- Rejestracja: 12 sty (śr) 2011, 01:00:00
Jej, nie wiem jak to zmierzyć, ja tego właśnie nie opisałam, bo to do tego to raczej trzeba byłoby mieć specjalny przyrząd.
Na forum naukowym jest podane co w tym 4tym ćwiczeniu trzeba zrobić, i nie ma mowy o tym natężeniu światła.
Wiem, że na zajęciach profesor podawał te podpunkty ale do końca nie zrozumiałam czy trzeba dokładnie według nich to robić - nie sprecyzował. Ja z tym natężeniem nic nie wymyślę
Na forum naukowym jest podane co w tym 4tym ćwiczeniu trzeba zrobić, i nie ma mowy o tym natężeniu światła.
Wiem, że na zajęciach profesor podawał te podpunkty ale do końca nie zrozumiałam czy trzeba dokładnie według nich to robić - nie sprecyzował. Ja z tym natężeniem nic nie wymyślę