Archiwum: KOMUNIKATY
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Zapisy na zajęcia w semestrze wiosenno-letnim 2011/2012
Zapisy na zajęcia
w semestrze wiosenno-letnim roku akademickiego 2011/2012
Ogłoszenie planu i zapisy*:
12/02/2012 (niedziela)
Publikacja planu w internecie:
13/02/2012 (poniedziałek)
Pierwsze zajęcia (i zapisy uzupełniające) dla grupy dziennej:
21-23/02/2012 (wtorek-czwartek)
Pierwsze zajęcia (i zapisy uzupełniające) dla grup zaocznych:
24-25/02/2012 (piątek-sobota)
* podczas oficjalnego Spotkania Podsumowującego Stary Semestr (a dla niektórych cały tok studiów), a zarazem Inaugurującego Nowy Semestr w ID; już dziś zapraszam wszystkich studentów i absolwentów
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Praca zaliczeniowa na etykę dziennikarstwa - SPROSTOWANIE!
Nastąpiła zmiana warunków dotyczących pracy zaliczeniowej.
Studenci, którzy chcieliby otrzymać ocenę 5 (bardzo dobrą) zobowiązani są złożyć pracę, która będzie zawierać: min 9 stron + 7 pozycji bibliograficznych.
Studenci, którzy chcieliby otrzymać ocenę 4 (dobrą) zobowiązani są złożyć pracę, która będzie zawierać: min 7 stron + 5 pozycji bibliograficznych.
Studenci, którzy chcieliby otrzymać ocenę 3 (dostateczną) zobowiązani są złożyć pracę, która będzie zawierać: min 5 stron + 3 pozycje bibliograficzne.
Pozostałe warunki nie ulegają zmianie!
Nastąpiła zmiana warunków dotyczących pracy zaliczeniowej.
Studenci, którzy chcieliby otrzymać ocenę 5 (bardzo dobrą) zobowiązani są złożyć pracę, która będzie zawierać: min 9 stron + 7 pozycji bibliograficznych.
Studenci, którzy chcieliby otrzymać ocenę 4 (dobrą) zobowiązani są złożyć pracę, która będzie zawierać: min 7 stron + 5 pozycji bibliograficznych.
Studenci, którzy chcieliby otrzymać ocenę 3 (dostateczną) zobowiązani są złożyć pracę, która będzie zawierać: min 5 stron + 3 pozycje bibliograficzne.
Pozostałe warunki nie ulegają zmianie!
Ostatnio zmieniony 28 sty (sob) 2012, 08:48:12 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
PLAN SESJI EGZAMINACYJNEJ NA NIEDZIELĘ
I i II termin / luty 2012 - dokładny termin jeszcze nie jest znany!
- Religiologia (dr Krzysztof Woźniak)
- Etyka dziennikarska (dr Krzysztof Woźniak)
II termin - bezpłatny / 05 lutego 2012
od. godz. 15:00
- Historia chrześcijaństwa (mgr Mirosława Grześkowiak) [sala 4]
od. godz. 15:00
- Biblistyka ST i NT (mgr Adam Grześkowiak) [sala 4]
III termin - płatny**/ 05 lutego 2012
10:15 - 11:45
- Etyka ogólna (dr Andrzej Stępnik) [sala 4]
12:00 - 13:45
- Redagowanie tekstów dziennikarskich (red. Sylwia Kawalerowicz) - egzamin ustny [sala 4]
III termin - płatny** / 26 lutego 2012
- Retoryka i kultura języka (red. Anna Dąbrowska) [sala ...]
- Warsztat pisarski (red. Jacek Wegner) [sala ...]
**UWAGA! III termin sesji egzaminacyjnej jest płatny. Koszt: 40 zł. Płatność w sekretariacie. Z potwierdzeniem wpłaty i protokołem egzaminacyjny sesji poprawkowej przystępujecie do egzaminów.
I i II termin / luty 2012 - dokładny termin jeszcze nie jest znany!
- Religiologia (dr Krzysztof Woźniak)
- Etyka dziennikarska (dr Krzysztof Woźniak)
II termin - bezpłatny / 05 lutego 2012
od. godz. 15:00
- Historia chrześcijaństwa (mgr Mirosława Grześkowiak) [sala 4]
od. godz. 15:00
- Biblistyka ST i NT (mgr Adam Grześkowiak) [sala 4]
III termin - płatny**/ 05 lutego 2012
10:15 - 11:45
- Etyka ogólna (dr Andrzej Stępnik) [sala 4]
12:00 - 13:45
- Redagowanie tekstów dziennikarskich (red. Sylwia Kawalerowicz) - egzamin ustny [sala 4]
III termin - płatny** / 26 lutego 2012
- Retoryka i kultura języka (red. Anna Dąbrowska) [sala ...]
- Warsztat pisarski (red. Jacek Wegner) [sala ...]
**UWAGA! III termin sesji egzaminacyjnej jest płatny. Koszt: 40 zł. Płatność w sekretariacie. Z potwierdzeniem wpłaty i protokołem egzaminacyjny sesji poprawkowej przystępujecie do egzaminów.
Ostatnio zmieniony 04 lut (sob) 2012, 15:28:40 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
PLAN SESJI EGZAMINACYJNEJ NA PONIEDZIAŁEK
GRUPA DZIENNA
30 stycznia 2012
godz.: 12:00 - 15:00
- Dziennikarstwo fotograficzne (P. Król)
godz.: 13:45 - 17:00
- Proste formy i gatunki dziennikarskie (red. M. Olbryś)
06 lutego 2012
godz.: 12:00 - 15:00
- Dziennikarstwo radiowe (K. Furst-Wojtkowska / J. Marcinowicz) [siedziba Polskiego Radia S.A.]
GRUPA DZIENNA
30 stycznia 2012
godz.: 12:00 - 15:00
- Dziennikarstwo fotograficzne (P. Król)
godz.: 13:45 - 17:00
- Proste formy i gatunki dziennikarskie (red. M. Olbryś)
06 lutego 2012
godz.: 12:00 - 15:00
- Dziennikarstwo radiowe (K. Furst-Wojtkowska / J. Marcinowicz) [siedziba Polskiego Radia S.A.]
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
PLAN SESJI EGZAMINACYJNEJ NA 3-4 LUTEGO (PIĄTEK/SOBOTA) 2012
PIĄTEK
17:15 – 18:45 – Kotowska Ewa – PhotoShop – sala 6
19:00 – 20:30 – Kotowska Ewa – CorelDraw – sala 6
SOBOTA
08:30 – 10:00 – Breguła Karolina – Autorski projekt fotograficzny – sala 1
08:30 – 10:00 – Kwiecień Ryszard – sala 3
08:30 – 10:00 – Szulc Cezary – sala 6
10:15 – 11:45 – Breguła Karolina – Dokumentacja w fotografii – sala 1
10:15 – 11:45 – Krężlewicz Włodzimierz – sala 2
10:15 – 11:45 – Kwiecień Ryszard – sala 3
10:15 – 11:45 – Ciechomski Piotr – Html – sala 4
10:15 – 11:45 – Szymczuk Maciej – FinalCut / Postprodukcja filmu reklamowego – sala 4
10:15 – 11:45 – Szulc Cezary – sala 6
10:15 – 11:45 – Madej Marek – ciemnia
10:15 – 11:45 – Stryjecki Mateusz – sala rysunkowa
12:00 – 13:30 – Niedziółka Michał – sala 1
12:00 – 13:30 – Dąbrowska Agnieszka – sala 3
12:00 – 13:30 – Ciechomski Piotr – Flash – sala 4
12:00 – 13:30 – Korczak Anna – sala 5
12:00 – 13:30 – Szulc Cezary – sala 6
12:00 – 13:30 – Sioma Marek – sala 6
12:00 – 13:30 – Szymczuk Maciej – AfterEffects / Postprodukcja filmu reklamowego – sala 7
13:45 – 15:15 – Niedziółka Michał – sala 1
13:45 – 15:15 – Dąbrowska Agnieszka – sala 3
13:45 – 15:15 – Korczak Anna – sala 5
13:45 – 15:15 – Szulc Cezary – sala 6
13:45 – 15:15 – Sioma Marek – sala 6
13:45 – 15:15 – Buśkiewicz Michał – sala 6
13:45 – 15:15 – Szwejkowski Daniel – sala 7
13:45 – 15:15 – Zięcina Adam – Premiere – sala 7
13:45 – 15:15 – Maciąg Rafał – sala 9
15:30 – 17:00 – Król Piotr – sala 1
15:30 – 17:00 – Kobusiński Szymon – sala 2
15:30 – 17:00 – Bogucki Piotr – sala 3
15:30 – 17:00 – Trębicki Michał – sala 4
15:30 – 17:00 – Sioma Marek – sala 6
15:30 – 17:00 – Buśkiewicz Michał – sala 6
15:30 – 17:00 – Zięcina Adam – Warsztaty filmowe – sala 7
15:30 – 17:00 – Siczek Sajda – sala rysunkowa
15:30 – 17:00 – Karpiłowski Leonard – ciemnia
17:15 – 18:45 – Kosson Grzegorz – sala 1
17:15 – 18:45 – Kobusiński Szymon – sala 2
17:15 – 18:45 – Bogucki Piotr – sala 3
17:15 – 18:45 – Buśkiewicz Michał – sala 6
17:15 – 18:45 – Issat Maciej – sala 7
17:15 – 18:45 – Karpiłowski Leonard – studio fotograficzne
19:00 – 20:30 – Harmas Ilona – sala 1
19:00 – 20:30 – Kobusiński Szymon – sala 2
Uwaga !!!
Pani Aneta Siejka – Warsztaty mediowe nie będzie obecna w sobotę.
Osoby, które chcę poprawić ocenę proszone są o kontakt aneta_siejka@wp.pl
PIĄTEK
17:15 – 18:45 – Kotowska Ewa – PhotoShop – sala 6
19:00 – 20:30 – Kotowska Ewa – CorelDraw – sala 6
SOBOTA
08:30 – 10:00 – Breguła Karolina – Autorski projekt fotograficzny – sala 1
08:30 – 10:00 – Kwiecień Ryszard – sala 3
08:30 – 10:00 – Szulc Cezary – sala 6
10:15 – 11:45 – Breguła Karolina – Dokumentacja w fotografii – sala 1
10:15 – 11:45 – Krężlewicz Włodzimierz – sala 2
10:15 – 11:45 – Kwiecień Ryszard – sala 3
10:15 – 11:45 – Ciechomski Piotr – Html – sala 4
10:15 – 11:45 – Szymczuk Maciej – FinalCut / Postprodukcja filmu reklamowego – sala 4
10:15 – 11:45 – Szulc Cezary – sala 6
10:15 – 11:45 – Madej Marek – ciemnia
10:15 – 11:45 – Stryjecki Mateusz – sala rysunkowa
12:00 – 13:30 – Niedziółka Michał – sala 1
12:00 – 13:30 – Dąbrowska Agnieszka – sala 3
12:00 – 13:30 – Ciechomski Piotr – Flash – sala 4
12:00 – 13:30 – Korczak Anna – sala 5
12:00 – 13:30 – Szulc Cezary – sala 6
12:00 – 13:30 – Sioma Marek – sala 6
12:00 – 13:30 – Szymczuk Maciej – AfterEffects / Postprodukcja filmu reklamowego – sala 7
13:45 – 15:15 – Niedziółka Michał – sala 1
13:45 – 15:15 – Dąbrowska Agnieszka – sala 3
13:45 – 15:15 – Korczak Anna – sala 5
13:45 – 15:15 – Szulc Cezary – sala 6
13:45 – 15:15 – Sioma Marek – sala 6
13:45 – 15:15 – Buśkiewicz Michał – sala 6
13:45 – 15:15 – Szwejkowski Daniel – sala 7
13:45 – 15:15 – Zięcina Adam – Premiere – sala 7
13:45 – 15:15 – Maciąg Rafał – sala 9
15:30 – 17:00 – Król Piotr – sala 1
15:30 – 17:00 – Kobusiński Szymon – sala 2
15:30 – 17:00 – Bogucki Piotr – sala 3
15:30 – 17:00 – Trębicki Michał – sala 4
15:30 – 17:00 – Sioma Marek – sala 6
15:30 – 17:00 – Buśkiewicz Michał – sala 6
15:30 – 17:00 – Zięcina Adam – Warsztaty filmowe – sala 7
15:30 – 17:00 – Siczek Sajda – sala rysunkowa
15:30 – 17:00 – Karpiłowski Leonard – ciemnia
17:15 – 18:45 – Kosson Grzegorz – sala 1
17:15 – 18:45 – Kobusiński Szymon – sala 2
17:15 – 18:45 – Bogucki Piotr – sala 3
17:15 – 18:45 – Buśkiewicz Michał – sala 6
17:15 – 18:45 – Issat Maciej – sala 7
17:15 – 18:45 – Karpiłowski Leonard – studio fotograficzne
19:00 – 20:30 – Harmas Ilona – sala 1
19:00 – 20:30 – Kobusiński Szymon – sala 2
Uwaga !!!
Pani Aneta Siejka – Warsztaty mediowe nie będzie obecna w sobotę.
Osoby, które chcę poprawić ocenę proszone są o kontakt aneta_siejka@wp.pl
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Kilka ważnych uwag w spr. etyki dziennikarskiej oraz religiologii...
1. Dotyczy religiologii: Studenci, którzy złożyli pracę w I terminie, ale nie przystąpili do rozmowy z wykładowcą, w związku z tym nie mają oceny zaliczającej przedmiot, a chcieliby otrzymać ocenę lepszą nić 3 (dostateczną) zobowiązani będą do spotkania z wykładowcą w wyznaczonym terminie.
2. Dotyczy religiologii i etyki dzienn.: Studenci, którzy złożyli pracę w II terminie i otrzymali ocenę więcej niż 3 (dostateczną) nie muszą pojawiać się na wpisach. Wystarczy, że zostawią swój indeks w sekretariacie. Pozostali studenci, którzy chcieliby poprawić ocenę 3 (dostateczną) na lepszą zobowiązani będą do spotkania z wykładowcą w wyznaczonym terminie.
3. Dotyczy religiologii i etyki dzienn.: III termin (płatny) dla obu przedmiotów zostanie ogłoszony w najbliższym czasie. Niestety nikt nie może być zwolniony z napisania i złożenia pracy na zaliczenie przedmiotu.
1. Dotyczy religiologii: Studenci, którzy złożyli pracę w I terminie, ale nie przystąpili do rozmowy z wykładowcą, w związku z tym nie mają oceny zaliczającej przedmiot, a chcieliby otrzymać ocenę lepszą nić 3 (dostateczną) zobowiązani będą do spotkania z wykładowcą w wyznaczonym terminie.
2. Dotyczy religiologii i etyki dzienn.: Studenci, którzy złożyli pracę w II terminie i otrzymali ocenę więcej niż 3 (dostateczną) nie muszą pojawiać się na wpisach. Wystarczy, że zostawią swój indeks w sekretariacie. Pozostali studenci, którzy chcieliby poprawić ocenę 3 (dostateczną) na lepszą zobowiązani będą do spotkania z wykładowcą w wyznaczonym terminie.
3. Dotyczy religiologii i etyki dzienn.: III termin (płatny) dla obu przedmiotów zostanie ogłoszony w najbliższym czasie. Niestety nikt nie może być zwolniony z napisania i złożenia pracy na zaliczenie przedmiotu.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Zaproszenie na inaugurację nowego semestru
Zaproszenie
na inaugurację nowego semestru
Zapraszam wszystkich studentów Instytutu Dziennikarstwa na oficjalne zakończenie i podsumowanie semestru jesienno-zimowego połączone z uroczystym posiedzeniem inaugurującym zajęcia
w semestrze wiosenno-letnim roku akademickiego 2011/2012
Odbędzie się ono dnia 12.II.2012 (niedziela), początek o godz. 10:00,
a przewidywany czas trwania całości to około 2 i 1/2 godziny
Program spotkania obejmuje:
wykład inauguracyjny
podsumowanie minionego semestru (dane statystyczne i jakościowe)
prezentację wyników ankiet studenckich
prezentację planu i kalendarza na nowy semestr
zapisy na zajecia piątkowe, sobotnie oraz w tygodniu (dla grupy stacjonarnej)
dyr. PK ID WSR/WSTH
/-/ S. Wojtkowski
na inaugurację nowego semestru
Zapraszam wszystkich studentów Instytutu Dziennikarstwa na oficjalne zakończenie i podsumowanie semestru jesienno-zimowego połączone z uroczystym posiedzeniem inaugurującym zajęcia
w semestrze wiosenno-letnim roku akademickiego 2011/2012
Odbędzie się ono dnia 12.II.2012 (niedziela), początek o godz. 10:00,
a przewidywany czas trwania całości to około 2 i 1/2 godziny
Program spotkania obejmuje:
wykład inauguracyjny
podsumowanie minionego semestru (dane statystyczne i jakościowe)
prezentację wyników ankiet studenckich
prezentację planu i kalendarza na nowy semestr
zapisy na zajecia piątkowe, sobotnie oraz w tygodniu (dla grupy stacjonarnej)
dyr. PK ID WSR/WSTH
/-/ S. Wojtkowski
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Zaproszenie na inaugurację NOWEGO semestru
Zaproszenie
na inaugurację nowego semestru
Zapraszam wszystkich studentów Instytutu Dziennikarstwa na oficjalne zakończenie i podsumowanie semestru jesienno-zimowego połączone z uroczystym posiedzeniem inaugurującym zajęcia
w semestrze wiosenno-letnim roku akademickiego 2011/2012
Odbędzie się ono dnia 12.II.2012 (niedziela), początek o godz. 10:00,
a przewidywany czas trwania całości to około 2 i 1/2 godziny
Program spotkania obejmuje:
wykład inauguracyjny
podsumowanie minionego semestru (dane statystyczne i jakościowe)
prezentację wyników ankiet studenckich
prezentację planu i kalendarza na nowy semestr
zapisy na zajecia piątkowe, sobotnie oraz w tygodniu (dla grupy stacjonarnej)
dyr. PK ID WSR/WSTH
/-/ S. Wojtkowski
na inaugurację nowego semestru
Zapraszam wszystkich studentów Instytutu Dziennikarstwa na oficjalne zakończenie i podsumowanie semestru jesienno-zimowego połączone z uroczystym posiedzeniem inaugurującym zajęcia
w semestrze wiosenno-letnim roku akademickiego 2011/2012
Odbędzie się ono dnia 12.II.2012 (niedziela), początek o godz. 10:00,
a przewidywany czas trwania całości to około 2 i 1/2 godziny
Program spotkania obejmuje:
wykład inauguracyjny
podsumowanie minionego semestru (dane statystyczne i jakościowe)
prezentację wyników ankiet studenckich
prezentację planu i kalendarza na nowy semestr
zapisy na zajecia piątkowe, sobotnie oraz w tygodniu (dla grupy stacjonarnej)
dyr. PK ID WSR/WSTH
/-/ S. Wojtkowski
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Zapisy na zajęcia w semestrze wiosenno-letnim
Zapisy na zajęcia w semestrze wiosenno-letnim
(j. angielski + informatyka + przedmioty dodatkowe)!
Informujemy, że zapisy (dodatkowe) na zajęcia z minimum programowego w ID, czyli na język angielski (wybrany poziom) + przedmiot informatyczny odbędą się w dniach 24-25/02/2012.
Dokonujecie ich wpisując się na listę obecności na zajęciach u wykładowcy. Dla studentów, którzy nie byli na inauguracji roku akademickiego to jedyna szansa na zapisanie się na zajęcia. Pamiętajcie o limitach miejsc, jeśli zostaną one przekroczone, możecie nie dostać się na wybrany przedmiot.
Niestety z powodu dużego zainteresowania zajęciami z COPYWRITINGU oraz ORGANIZACJI EVENTÓW prosimy o nie dopisywanie się do list.
Podoba sytuacja dotyczy WARSZTATÓW RADIOWYCH. Prosimy nie zapisywać się na powyższe zajęcia, gdyż realizowaliście je już w poprzednim semestrze, a ich program jest mniej rozbudowany.
Plan zajęć zostanie opublikowany na forum w dniu dzisiejszym (13/02/2012).
(j. angielski + informatyka + przedmioty dodatkowe)!
Informujemy, że zapisy (dodatkowe) na zajęcia z minimum programowego w ID, czyli na język angielski (wybrany poziom) + przedmiot informatyczny odbędą się w dniach 24-25/02/2012.
Dokonujecie ich wpisując się na listę obecności na zajęciach u wykładowcy. Dla studentów, którzy nie byli na inauguracji roku akademickiego to jedyna szansa na zapisanie się na zajęcia. Pamiętajcie o limitach miejsc, jeśli zostaną one przekroczone, możecie nie dostać się na wybrany przedmiot.
Niestety z powodu dużego zainteresowania zajęciami z COPYWRITINGU oraz ORGANIZACJI EVENTÓW prosimy o nie dopisywanie się do list.
Podoba sytuacja dotyczy WARSZTATÓW RADIOWYCH. Prosimy nie zapisywać się na powyższe zajęcia, gdyż realizowaliście je już w poprzednim semestrze, a ich program jest mniej rozbudowany.
Plan zajęć zostanie opublikowany na forum w dniu dzisiejszym (13/02/2012).
Ostatnio zmieniony 14 lut (wt) 2012, 20:26:17 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
ZAJĘCIA ZAWODOWE
DLA STUDENTÓW GRUPY DZIENNEJ
(tzw. zajęcia poniedziałkowe)
... w semestrze wiosenno-letnim odbywać się będą w każdy poniedziałek począwszy od 20/02/2012, a skończywszy 07/05/2012. Zaliczenia (sesja egzaminacyjna): 14/05/2012 i 21/02/2012.
Studenci II semestru
Terminy zajęć:
20/02; 05/03; 19/03; 02/04; 23/04 + 14/05 - sesja/zaliczenie
Zaawansowane formy dziennikarskie: felieton, wywiad, reportaż (M. Olbryś)
w siedzibie WSR
godz. 13:45 - 17:00
27/02; 12/03; 26/03; 16/04; 07/05 + 21/05 - sesja/zaliczenie
Dziennikarstwo telewizyjne (A. Piotrowska/P. Florek)
w siedzibie WSR
godz. 17:15 - 20:30
Termin 28/05/2012 pozostaje terminem rezerwowym, który aktywujemy wyłącznie w sytuacji awaryjnej lub stanie wyższej konieczności.
DLA STUDENTÓW GRUPY DZIENNEJ
(tzw. zajęcia poniedziałkowe)
... w semestrze wiosenno-letnim odbywać się będą w każdy poniedziałek począwszy od 20/02/2012, a skończywszy 07/05/2012. Zaliczenia (sesja egzaminacyjna): 14/05/2012 i 21/02/2012.
Studenci II semestru
Terminy zajęć:
20/02; 05/03; 19/03; 02/04; 23/04 + 14/05 - sesja/zaliczenie
Zaawansowane formy dziennikarskie: felieton, wywiad, reportaż (M. Olbryś)
w siedzibie WSR
godz. 13:45 - 17:00
27/02; 12/03; 26/03; 16/04; 07/05 + 21/05 - sesja/zaliczenie
Dziennikarstwo telewizyjne (A. Piotrowska/P. Florek)
w siedzibie WSR
godz. 17:15 - 20:30
Termin 28/05/2012 pozostaje terminem rezerwowym, który aktywujemy wyłącznie w sytuacji awaryjnej lub stanie wyższej konieczności.
Ostatnio zmieniony 12 mar (pn) 2012, 19:16:16 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
III termin (płatny) dla religiologii i etyki dziennikarskiej!
Studenci, którzy nie przesłali pracy do II terminu włącznie mają jeszcze czas nadrobić zaległość i złożyć pracę w III terminie.
Na prace czekamy do 26/02/2012 r. do godz.: 23:59.
Przesyłacie je na ades mailowy: d.szymanska (at) szkolareklamy.pl
Przypominam, ze to termin płatny i należy uiścić za niego opłatę 40 zł za przedmiot w sekretariacie.
Studenci, którzy nie przesłali pracy do II terminu włącznie mają jeszcze czas nadrobić zaległość i złożyć pracę w III terminie.
Na prace czekamy do 26/02/2012 r. do godz.: 23:59.
Przesyłacie je na ades mailowy: d.szymanska (at) szkolareklamy.pl
Przypominam, ze to termin płatny i należy uiścić za niego opłatę 40 zł za przedmiot w sekretariacie.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Harmonogram obron prac licencjackich
27 LUTEGO 2012 r. (PONIEDZIAŁEK)
GODZINA | PROMOTORZY - STUDENCI
18:00 | Waldemar Pławski - Patryk Balce...
18:30 | Waldemar Pławski - Łukasz Haś...
19:00 | Waldemar Pławski - Katarzyna Łohu...
19:30 | Sławomir Wojtkowski - Anna Augu...
20:00 | Sławomir Wojtkowski - Paulina Janis...
20:30 | Sławomir Wojtkowski - Ksenia Wał...
28 LUTEGO 2012 r. (WTOREK)
GODZINA | PROMOTORZY - STUDENCI
17:00* | Sylwia Kawalerowicz - Marcin Jago...
17:30* | Sylwia Kawalerowicz - Agata Łapi...
18:00* | Sylwia Kawalerowicz - Anna Przed...
19:30 | Sławomir Wojtkowski - Paweł Głow...
20:00 | Izabela Jung-Wolska - Wioletta Buz...
20:30 | Izabela Jung-Wolska - Marta Filip...
21:00 | Izabela Jung-Wolska - Tomasz Zduń..
uwaga!
1) powyższy harmonogram może ulec zmianie, ale nie musi !
2) prosiłabym wszystkich studentów z powyższej listy o mailowe (d.szymanska (at) szkolareklamy.pl) potwierdzenie terminu (data, godz.), na który zostaliście wpisani;
* zmiana godziny obron u p. Sylwii Kawalerowicz
Prosimy o przybycie do Warszawskiej Szkoły Reklamy najpóźniej na 15 minut przed wyznaczoną godziną!
27 LUTEGO 2012 r. (PONIEDZIAŁEK)
GODZINA | PROMOTORZY - STUDENCI
18:00 | Waldemar Pławski - Patryk Balce...
18:30 | Waldemar Pławski - Łukasz Haś...
19:00 | Waldemar Pławski - Katarzyna Łohu...
19:30 | Sławomir Wojtkowski - Anna Augu...
20:00 | Sławomir Wojtkowski - Paulina Janis...
20:30 | Sławomir Wojtkowski - Ksenia Wał...
28 LUTEGO 2012 r. (WTOREK)
GODZINA | PROMOTORZY - STUDENCI
17:00* | Sylwia Kawalerowicz - Marcin Jago...
17:30* | Sylwia Kawalerowicz - Agata Łapi...
18:00* | Sylwia Kawalerowicz - Anna Przed...
19:30 | Sławomir Wojtkowski - Paweł Głow...
20:00 | Izabela Jung-Wolska - Wioletta Buz...
20:30 | Izabela Jung-Wolska - Marta Filip...
21:00 | Izabela Jung-Wolska - Tomasz Zduń..
uwaga!
1) powyższy harmonogram może ulec zmianie, ale nie musi !
2) prosiłabym wszystkich studentów z powyższej listy o mailowe (d.szymanska (at) szkolareklamy.pl) potwierdzenie terminu (data, godz.), na który zostaliście wpisani;
* zmiana godziny obron u p. Sylwii Kawalerowicz
Prosimy o przybycie do Warszawskiej Szkoły Reklamy najpóźniej na 15 minut przed wyznaczoną godziną!
Ostatnio zmieniony 21 lut (wt) 2012, 20:53:05 przez DorotaS, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
SESJA EGZAMINACYJNA – TERMIN POPRAWKOWY (OSTATNIEJ SZANSY)!
26 LUTEGO 2012 r. (niedziela)
- ETYKA OGÓLNA - Andrzej Stępnik, godz. 14:30
- RETORYKA I KULTURA JĘZYKA – Anna Dąbrowska, godz. 15:30
- WARSZTAT PISARSKI – Jacek Wegner, godz. 17:15
- HSTORIA CHRZEŚCIJAŃSTWA – Mirosława Grześkowiak, godz. 17:00
- BIBLISTYKA ST I NT – Adam Grześkowiak, godz 17:00 *
III TERMIN – nadsyłania prac zaliczeniowych mija 26/02/2012 r.
- ETYKA DZIENNIKARSKA – Krzysztof Woźniak
- RELIGIOLOGIA – Krzysztof Woźniak
28 LUTEGO 2012 r. (wtorek)
- REDAGOWANIE TEKSTÓW DZIENNIKARSKICH - Sylwia Kawalerowicz, godz. 16:30**
* zaliczenie z biblistyki ST i NT poprowadzi p. Mirka Grześkowiak
** wykładowca prosi do (najpóźniej) niedzieli 26.02.2012 r. przesłać na mail warsztaty_wsr@gazeta.pl artykuł, który by do wykonania na zaliczenie. UWAGA! zmianie uległa godz.
Przypomina, że to termin poprawkowy. Każdy egzamin płatny jest 40 zł w sekretariacie. Przed przystąpieniem do egzaminu proszę opłacić poprawkę.
26 LUTEGO 2012 r. (niedziela)
- ETYKA OGÓLNA - Andrzej Stępnik, godz. 14:30
- RETORYKA I KULTURA JĘZYKA – Anna Dąbrowska, godz. 15:30
- WARSZTAT PISARSKI – Jacek Wegner, godz. 17:15
- HSTORIA CHRZEŚCIJAŃSTWA – Mirosława Grześkowiak, godz. 17:00
- BIBLISTYKA ST I NT – Adam Grześkowiak, godz 17:00 *
III TERMIN – nadsyłania prac zaliczeniowych mija 26/02/2012 r.
- ETYKA DZIENNIKARSKA – Krzysztof Woźniak
- RELIGIOLOGIA – Krzysztof Woźniak
28 LUTEGO 2012 r. (wtorek)
- REDAGOWANIE TEKSTÓW DZIENNIKARSKICH - Sylwia Kawalerowicz, godz. 16:30**
* zaliczenie z biblistyki ST i NT poprowadzi p. Mirka Grześkowiak
** wykładowca prosi do (najpóźniej) niedzieli 26.02.2012 r. przesłać na mail warsztaty_wsr@gazeta.pl artykuł, który by do wykonania na zaliczenie. UWAGA! zmianie uległa godz.
Przypomina, że to termin poprawkowy. Każdy egzamin płatny jest 40 zł w sekretariacie. Przed przystąpieniem do egzaminu proszę opłacić poprawkę.
Ostatnio zmieniony 27 lut (pn) 2012, 16:04:57 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.