Archiwum: KOMUNIKATY
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
PODZIAŁ NA GRUPY W SEMESTRZE WIOSENNO-LETNIM, w roku akademickim 2011/2012
GRUPA A1 - II semestr
1 Chol... Barbara
2 Ciar... Marcin
3 Cyg... Sławomir
4 Dąbk...-Walis... Ola
5 Dem... Kornel
6 Dług... Michał
7 Dutki... Michał
8 Gaje... Monika
9 Gał... Paulina
10 Gór... Mariusz
11 Guto... Jakub
12 Jako... Marta
13 Jaku... Marcin
14 Jan... Piotr
15 Jarosz... Marek
16 Jarzo... Rafał
17 Jawo... Agnieszka
18 Karcz... Klaudia
19 Kic... Magdalena
20 Konie... Michał
21 Kosta... Paweł
22 Kości... Joanna
23 Kraje... Natalia
24 Lem... Kacper
25 Ludk... Magdalena
26 Łuka... Karolina
27 Łupiński Kamil
GRUPA A1 - II semestr
1 Chol... Barbara
2 Ciar... Marcin
3 Cyg... Sławomir
4 Dąbk...-Walis... Ola
5 Dem... Kornel
6 Dług... Michał
7 Dutki... Michał
8 Gaje... Monika
9 Gał... Paulina
10 Gór... Mariusz
11 Guto... Jakub
12 Jako... Marta
13 Jaku... Marcin
14 Jan... Piotr
15 Jarosz... Marek
16 Jarzo... Rafał
17 Jawo... Agnieszka
18 Karcz... Klaudia
19 Kic... Magdalena
20 Konie... Michał
21 Kosta... Paweł
22 Kości... Joanna
23 Kraje... Natalia
24 Lem... Kacper
25 Ludk... Magdalena
26 Łuka... Karolina
27 Łupiński Kamil
Ostatnio zmieniony 25 lut (sob) 2012, 15:05:40 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
PODZIAŁ NA GRUPY W SEMESTRZE WIOSENNO-LETNIM, w roku akademickim 2011/2012
GRUPA A2 - II semestr
1 Mad... Konrad
2 Mag... Paulina
3 Maj... Maciej
4 Mąk... Agnieszka
5 Mich... Katarzyna
6 Mol... Sławomir
7 Mró... Michał
8 Myszk... Ilona
9 Neste... Anna
10 Osa... Dominika
11 Pan... Jakub
12 Perz... Marcin
13 Rog... Michał
14 Rosz... Daniel
15 Ryba... Natalia
16 Ser... Lucyna
17 Sier... Karol
18 Sowiń... Emil
19 Stas... Michał
20 Stęp... Łukasz
21 Szafla... Katarzyna
22 Szum... Daria
23 Szym... Ilona
24 Świd... Julia
25 Tom... Anita
26 Zale... Arkadiusz
27 Zwol... Natalia
28 Żebr... Agnieszka
GRUPA A2 - II semestr
1 Mad... Konrad
2 Mag... Paulina
3 Maj... Maciej
4 Mąk... Agnieszka
5 Mich... Katarzyna
6 Mol... Sławomir
7 Mró... Michał
8 Myszk... Ilona
9 Neste... Anna
10 Osa... Dominika
11 Pan... Jakub
12 Perz... Marcin
13 Rog... Michał
14 Rosz... Daniel
15 Ryba... Natalia
16 Ser... Lucyna
17 Sier... Karol
18 Sowiń... Emil
19 Stas... Michał
20 Stęp... Łukasz
21 Szafla... Katarzyna
22 Szum... Daria
23 Szym... Ilona
24 Świd... Julia
25 Tom... Anita
26 Zale... Arkadiusz
27 Zwol... Natalia
28 Żebr... Agnieszka
Ostatnio zmieniony 25 lut (sob) 2012, 15:05:18 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
PODZIAŁ NA GRUPY W SEMESTRZE WIOSENNO-LETNIM, w roku akademickim 2011/2012
GRUPA B - III semestr
1 Ciesz... Izabella
2 Dzie... Sylwester
3 Cel... Michał
4 Figu... Krystian
5 Janko... Przemysław
6 Koż... Klaudia
7 Pacz... Anna
8 Rutk... Tamara
9 Sob... Kamil
10 Szwe... Daniel
GRUPA B - III semestr
1 Ciesz... Izabella
2 Dzie... Sylwester
3 Cel... Michał
4 Figu... Krystian
5 Janko... Przemysław
6 Koż... Klaudia
7 Pacz... Anna
8 Rutk... Tamara
9 Sob... Kamil
10 Szwe... Daniel
Ostatnio zmieniony 01 mar (czw) 2012, 11:32:52 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
WNIOSEK - INDYWIDUALNY TOK STUDIÓW - STUDENCI II SEMESTR
Zapraszam studentów II semestru do sekretariatu po odbiór wniosków o przyznanie indywidualnego programu i toku studiów (ITS).
Procedura przyznania Wam ITS w ramach waszych studiów jest obowiązkową. Od II semestru każdy student Instytutu Dziennikarstwa WSR/WSTH przechodzi na indywidualny tok nauki.
Wnioski mogą odebrać tylko ci studenci, którzy mają zaliczony cały I semestr oraz nie mają braków w dokumentacji.
Ostateczny termin złożenia wniosku mija dn. 11/03/2012.
Studenci, którzy nie złożą wniosku o ITN będą realizować pełny tryb nauki studiów licencjackich (6 semestrów - 3 lata).
Zapraszam studentów II semestru do sekretariatu po odbiór wniosków o przyznanie indywidualnego programu i toku studiów (ITS).
Procedura przyznania Wam ITS w ramach waszych studiów jest obowiązkową. Od II semestru każdy student Instytutu Dziennikarstwa WSR/WSTH przechodzi na indywidualny tok nauki.
Wnioski mogą odebrać tylko ci studenci, którzy mają zaliczony cały I semestr oraz nie mają braków w dokumentacji.
Ostateczny termin złożenia wniosku mija dn. 11/03/2012.
Studenci, którzy nie złożą wniosku o ITN będą realizować pełny tryb nauki studiów licencjackich (6 semestrów - 3 lata).
Ostatnio zmieniony 08 paź (pn) 2012, 20:36:19 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
UWAGA!
Seminarium dla studentów II semestru!
Studenci II semestru – w bieżącym semestrze w ramach planu zajęć obowiązuje Was również SEMINARIUM LICENCJACKIE I z wpisem do indeksu na zaliczenie. Seminarium prowadzone będzie na zasadach indywidualnych konsultacji z promotorem.
Aby uzyskać zaliczenie z tego przedmiotu powinniście:
1. wybrać temat pracy licencjackiej,
2. stworzyć plan pracy (podział na rozdziały),
3. przygotować bibliografię.
Deklaracje w sprawie prac licencjackich trzeba przesyłać na adres mailowy d.szymanska [at] szkolareklamy.pl do dnia 11.03.2012 r. (niedziela) lub dostarczyć do sekretariatu. Studenci, którzy nie dotrzymają tego terminu, nie będą mieli wolnej ręki w kwestii wyboru promotora.
Przypominam, że deklaracja musi zawierać: (a) imię i nazwisko studenta, (b) imię i nazwisko wybranego promotora (pierwszy wybór), (c) imiona i nazwiska dwóch promotorów rezerwowych. Bardzo wskazane i ułatwiające podjęcie decyzji będzie (d)podanie proponowanej tematyki pracy licencjackiej + ewentualnie (e) innych obszarów zainteresowań studenta.
Każda praca licencjacka musi, przynajmniej w części, dotyczyć problematyki szeroko pojętego dziennikarstwa.
Lista studentów, podzielonych na grupy przydzielone poszczególnym promotorom, zostanie ogłoszona na forum w zakładce „Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje” pod koniec marca. Wszystkie istotne informacje związane z pisaniem prac licencjackich znajdziecie również w tej zakładce.
Lista promotorów AD 2011/2012, u których możecie pisać pracę licencjacką oraz kontakt e-mailowy do nich:
1. Kamil Dzięgielewski - e-mail: dziegielewski.kamil (at) gmail.com
2. Katarzyna Fürst-Wojtkowska -e-mail: ka_wusia (at) wp.pl
3. Izabela Jung-Wolska - e-mail: iza.wolska (at) vp.pl
4. Sylwia Kawalerowicz - e-mail: kawalerowicz78 (at) gazeta.pl
5. Marta Olbryś - e-mail: m.olbrys (at) perspektywy.pl
6. Waldemar Pławski - e-mail: valpress (at) valpress.pl
7. Aleksandra Piotrowska - e-mail: olap37 (at) o2.pl
8. Sławomir Wojtkowski - e-mail: wojtkowski (at) szkolareklamy.pl
9. Krzysztof Woźniak - e-mail: logoss1 (at) o2.pl, dziennikarstwo (at) wsth.home.pl
Cześć z promotorów z powyższej listy prowadzi z Wami zajęcia (w ID lub w WSR), więc bez problemu możecie się z nimi skontaktować osobiście.
Seminarium dla studentów II semestru!
Studenci II semestru – w bieżącym semestrze w ramach planu zajęć obowiązuje Was również SEMINARIUM LICENCJACKIE I z wpisem do indeksu na zaliczenie. Seminarium prowadzone będzie na zasadach indywidualnych konsultacji z promotorem.
Aby uzyskać zaliczenie z tego przedmiotu powinniście:
1. wybrać temat pracy licencjackiej,
2. stworzyć plan pracy (podział na rozdziały),
3. przygotować bibliografię.
Deklaracje w sprawie prac licencjackich trzeba przesyłać na adres mailowy d.szymanska [at] szkolareklamy.pl do dnia 11.03.2012 r. (niedziela) lub dostarczyć do sekretariatu. Studenci, którzy nie dotrzymają tego terminu, nie będą mieli wolnej ręki w kwestii wyboru promotora.
Przypominam, że deklaracja musi zawierać: (a) imię i nazwisko studenta, (b) imię i nazwisko wybranego promotora (pierwszy wybór), (c) imiona i nazwiska dwóch promotorów rezerwowych. Bardzo wskazane i ułatwiające podjęcie decyzji będzie (d)podanie proponowanej tematyki pracy licencjackiej + ewentualnie (e) innych obszarów zainteresowań studenta.
Każda praca licencjacka musi, przynajmniej w części, dotyczyć problematyki szeroko pojętego dziennikarstwa.
Lista studentów, podzielonych na grupy przydzielone poszczególnym promotorom, zostanie ogłoszona na forum w zakładce „Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje” pod koniec marca. Wszystkie istotne informacje związane z pisaniem prac licencjackich znajdziecie również w tej zakładce.
Lista promotorów AD 2011/2012, u których możecie pisać pracę licencjacką oraz kontakt e-mailowy do nich:
1. Kamil Dzięgielewski - e-mail: dziegielewski.kamil (at) gmail.com
2. Katarzyna Fürst-Wojtkowska -e-mail: ka_wusia (at) wp.pl
3. Izabela Jung-Wolska - e-mail: iza.wolska (at) vp.pl
4. Sylwia Kawalerowicz - e-mail: kawalerowicz78 (at) gazeta.pl
5. Marta Olbryś - e-mail: m.olbrys (at) perspektywy.pl
6. Waldemar Pławski - e-mail: valpress (at) valpress.pl
7. Aleksandra Piotrowska - e-mail: olap37 (at) o2.pl
8. Sławomir Wojtkowski - e-mail: wojtkowski (at) szkolareklamy.pl
9. Krzysztof Woźniak - e-mail: logoss1 (at) o2.pl, dziennikarstwo (at) wsth.home.pl
Cześć z promotorów z powyższej listy prowadzi z Wami zajęcia (w ID lub w WSR), więc bez problemu możecie się z nimi skontaktować osobiście.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Informacja dotycząca WARSZTATÓW PISARSKICH z red. Jackiem Wagnerem dla grup A1 i A2:*
1. Na 11.03.2012 r. trzeba by przeczytać drugą część z książki Walerego Pisarka pt. "Nowa retoryka dziennikarska". Uwaga! Przeczytanie tego jest obowiązkowe
2. Do 5.03.2012 r. musimy przesłać na maila Doroty krótką analizę trzech tekstów, które otrzymaliśmy. Analiza wszystkich trzech tekstów ma mieć maksymalnie 1800 znaków. Plik Worda ma się zaczynać od nazwiska i imienia, a jeszcze w tym samym wierszu ma się już zaczynać analiza.
Czyli coś takiego:
"Lemański Kacper. [treść analizy...]".
PS. Jeszcze jedna uwaga dotycząca analiz. Analizy wszystkich trzech tekstów mają stanowić jednolity tekst, bez podziału na akapity- przynajmniej tak zrozumiałem...
Pozdrawiam,
Wasz Starosta
* oryginalna wiadomość znajduje się w zakładce PYTAJNIK ID, pozwoliłam ją sobie skopiować ponieważ tu częściej zaglądacie
1. Na 11.03.2012 r. trzeba by przeczytać drugą część z książki Walerego Pisarka pt. "Nowa retoryka dziennikarska". Uwaga! Przeczytanie tego jest obowiązkowe
2. Do 5.03.2012 r. musimy przesłać na maila Doroty krótką analizę trzech tekstów, które otrzymaliśmy. Analiza wszystkich trzech tekstów ma mieć maksymalnie 1800 znaków. Plik Worda ma się zaczynać od nazwiska i imienia, a jeszcze w tym samym wierszu ma się już zaczynać analiza.
Czyli coś takiego:
"Lemański Kacper. [treść analizy...]".
PS. Jeszcze jedna uwaga dotycząca analiz. Analizy wszystkich trzech tekstów mają stanowić jednolity tekst, bez podziału na akapity- przynajmniej tak zrozumiałem...
Pozdrawiam,
Wasz Starosta
* oryginalna wiadomość znajduje się w zakładce PYTAJNIK ID, pozwoliłam ją sobie skopiować ponieważ tu częściej zaglądacie
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
zjazdy zawodowe w ID (studenci zaoczni)....
Najnowsze informacje dotyczące zjazdów zawodowych / praktycznych, które będą realizowane w semestrze wiosenno-letnim znajdziecie w zakładce: Zjazdy zawodowe / praktyczne 2011/2012.
Zapraszam do odwiedzenia strony!
Zapisy na zajęcia zjazdowe miały miejsce w weekend 25/26 lutego 2012 r. (na pierwszym zjeździe). Zapisy dodatkowe, dla studentów którzy jeszcze nie zapisali się na zjazd zostaną przeprowadzone w kolejny weekend zjazdowy: 10/11 marca 2012 r. Do list można będzie dopisać się tylko w sekretariacie.
UWAGA! Studenci, którzy nie dopiszą się do list do 11 marca 2012 zostaną przydzieleni do wolnych terminów przez sekretariat.
Listy uczestników zajdziecie w powyższej zakładce!
Najnowsze informacje dotyczące zjazdów zawodowych / praktycznych, które będą realizowane w semestrze wiosenno-letnim znajdziecie w zakładce: Zjazdy zawodowe / praktyczne 2011/2012.
Zapraszam do odwiedzenia strony!
Zapisy na zajęcia zjazdowe miały miejsce w weekend 25/26 lutego 2012 r. (na pierwszym zjeździe). Zapisy dodatkowe, dla studentów którzy jeszcze nie zapisali się na zjazd zostaną przeprowadzone w kolejny weekend zjazdowy: 10/11 marca 2012 r. Do list można będzie dopisać się tylko w sekretariacie.
UWAGA! Studenci, którzy nie dopiszą się do list do 11 marca 2012 zostaną przydzieleni do wolnych terminów przez sekretariat.
Listy uczestników zajdziecie w powyższej zakładce!
Ostatnio zmieniony 01 mar (czw) 2012, 11:50:28 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
wnioski ITS...
Przypominam o konieczności złożenia wniosku o przyznanie indywidualnego toku studiów, który uprawnia Was do ukończenia Instytutu Dziennikarstwa po 1,5 roku nauki najpóźniej do 11 marca 2012 r.
Wcześniej prosiłabym uregulować wszelkie zaległości w dokumentacji rekrutacyjnej oraz w zaliczeniach przedmiotów z poprzedniego semestru!
Przypominam o konieczności złożenia wniosku o przyznanie indywidualnego toku studiów, który uprawnia Was do ukończenia Instytutu Dziennikarstwa po 1,5 roku nauki najpóźniej do 11 marca 2012 r.
Wcześniej prosiłabym uregulować wszelkie zaległości w dokumentacji rekrutacyjnej oraz w zaliczeniach przedmiotów z poprzedniego semestru!
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
INDEKSY!
Studenci pierwszego semestru, grupa marcowa - zapraszam po odbiór indeksów.
Wszystkich studentów, którzy realizowali poprzedni semestr - tych, którzy jeszcze tego nie uczynili, proszę o natychmiastowy zwrot indeksów w celu rozliczenia sesji egzaminacyjnej!
Studenci pierwszego semestru, grupa marcowa - zapraszam po odbiór indeksów.
Wszystkich studentów, którzy realizowali poprzedni semestr - tych, którzy jeszcze tego nie uczynili, proszę o natychmiastowy zwrot indeksów w celu rozliczenia sesji egzaminacyjnej!
Ostatnio zmieniony 02 mar (pt) 2012, 12:21:56 przez DorotaS, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
SESJA POPRAWKOWA z etyki dziennikarskiej i religiologii!
Studenci, którzy nie przesłali jeszcze pracy na zaliczenie zajęcia z etyki dziennikarskiej oraz religiologii mają jeszcze szansę przesłać prace do 10/03/2012 (sobota).
To już ostatni oficjalny termin zaliczania w/w przedmiotów! Studenci, którzy nie prześlą pracy do tego terminu, będą zobowiązani samodzielnie dopilnować, aby wykładowca zaliczył im przedmiot, indywidualnie umawiając się z nim na poprawkę.
Studenci, którzy nie przesłali jeszcze pracy na zaliczenie zajęcia z etyki dziennikarskiej oraz religiologii mają jeszcze szansę przesłać prace do 10/03/2012 (sobota).
To już ostatni oficjalny termin zaliczania w/w przedmiotów! Studenci, którzy nie prześlą pracy do tego terminu, będą zobowiązani samodzielnie dopilnować, aby wykładowca zaliczył im przedmiot, indywidualnie umawiając się z nim na poprawkę.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Zmiany w planie zajęć na niedzielę 11 marca i 25 marca 2012!
Zamian dotyczy sal wykładowych. Sprawdźcie koniecznie w jakich salach będziecie mieli zajęcia!
W najbliższą niedzielę 11/03/2012 nie odbędą się zajęcia z RZECZNICTWA PRASOWEGO z p. Pawłem Ciachem.
Podwójny blok zajęć poprowadzi p. Michał Niedziółka z PRAWA PRASOWEGO I AUTORSKIEGO.
Analogicznie sytuacja będzie wyglądać w trakcie zjazdu dnia 25/03/2012. Nie odbędą się zajęcia z PRAWA PRASOWEGO I AUTORSKIEGO z p. Michałem Niedziółką, natomiast podwójny blok zajęciowy poprowadzi p. Paweł Ciach z RZECZNICTWA PRASOWEGO.
Zajęcia z PRAWA PRASOWEGO I AUTORSKIEGO odbędą się:
- o godz. 08:30 w sali nr 5
- o godz. 10:15 w sali nr 1.
Zajęcia z WARSZTATU PISARSKIEGO z p. Jackiem Wegnerem o godz. 17:15 prawdopodobnie odbędą się w sali nr 6 lub 7.
Zamiana w planie na stałe!
Zajęcia z IDEI WSPÓŁCZESNYCH z p. Andrzejem Stępnikiem o godz. 15:30 odbywać będą się w sali nr 1.
Zamian dotyczy sal wykładowych. Sprawdźcie koniecznie w jakich salach będziecie mieli zajęcia!
W najbliższą niedzielę 11/03/2012 nie odbędą się zajęcia z RZECZNICTWA PRASOWEGO z p. Pawłem Ciachem.
Podwójny blok zajęć poprowadzi p. Michał Niedziółka z PRAWA PRASOWEGO I AUTORSKIEGO.
Analogicznie sytuacja będzie wyglądać w trakcie zjazdu dnia 25/03/2012. Nie odbędą się zajęcia z PRAWA PRASOWEGO I AUTORSKIEGO z p. Michałem Niedziółką, natomiast podwójny blok zajęciowy poprowadzi p. Paweł Ciach z RZECZNICTWA PRASOWEGO.
Zajęcia z PRAWA PRASOWEGO I AUTORSKIEGO odbędą się:
- o godz. 08:30 w sali nr 5
- o godz. 10:15 w sali nr 1.
Zajęcia z WARSZTATU PISARSKIEGO z p. Jackiem Wegnerem o godz. 17:15 prawdopodobnie odbędą się w sali nr 6 lub 7.
Zamiana w planie na stałe!
Zajęcia z IDEI WSPÓŁCZESNYCH z p. Andrzejem Stępnikiem o godz. 15:30 odbywać będą się w sali nr 1.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
OSTATECZNY TERMIN zapisu na zajęcia w semestrze wiosenno-letnim (j. angielski + informatyka)! – 10/03/2012
Prosiłabym wszystkich studentów, którzy jeszcze tego nie uczynili o ostateczne zapisanie się na zajęcia z minimum programowego w ID, czyli na język angielski (wybrany poziom) + przedmiot informatyczny
Zapisu dokonujecie prosząc wykładowcę o dopisanie Was na listę w dzienniku zajęć.
Niestety z powodu dużego zainteresowania zajęciami z COPYWRITINGU oraz ORGANIZACJI EVENTÓW prosimy o nie dopisywanie się do list.
Podoba sytuacja dotyczy WARSZTATÓW RADIOWYCH. Prosimy nie zapisywać się na powyższe zajęcia, gdyż realizowaliście je już w poprzednim semestrze, a ich program jest mniej rozbudowany.
Prosiłabym wszystkich studentów, którzy jeszcze tego nie uczynili o ostateczne zapisanie się na zajęcia z minimum programowego w ID, czyli na język angielski (wybrany poziom) + przedmiot informatyczny
Zapisu dokonujecie prosząc wykładowcę o dopisanie Was na listę w dzienniku zajęć.
Niestety z powodu dużego zainteresowania zajęciami z COPYWRITINGU oraz ORGANIZACJI EVENTÓW prosimy o nie dopisywanie się do list.
Podoba sytuacja dotyczy WARSZTATÓW RADIOWYCH. Prosimy nie zapisywać się na powyższe zajęcia, gdyż realizowaliście je już w poprzednim semestrze, a ich program jest mniej rozbudowany.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Warsztaty pisarskie red. Jacek Wegner*
Jeśli ktoś nie przesłał analizy tekstów dziennikarskich z warsztatów pisarskich to musi przesłać ją do dnia 19.03.2012 na maila Doroty. Jeśli nie to wg. Wagnera nie zaliczy warsztatów. Wcześniej w pytajniku wrzucone są skany trzech tekstów do przeanalizowania. W paczce poniżej są nasze prace przesłane wcześniej, więc można się wspomóc.
Poniżej znajdują się materiały z ostatnich zajęć.
http://www48.zippyshare.com/v/573595/file.html
* oryginalna wiadomość "lemana" która pozwoliłam sobie skopiować
Jeśli ktoś nie przesłał analizy tekstów dziennikarskich z warsztatów pisarskich to musi przesłać ją do dnia 19.03.2012 na maila Doroty. Jeśli nie to wg. Wagnera nie zaliczy warsztatów. Wcześniej w pytajniku wrzucone są skany trzech tekstów do przeanalizowania. W paczce poniżej są nasze prace przesłane wcześniej, więc można się wspomóc.
Poniżej znajdują się materiały z ostatnich zajęć.
http://www48.zippyshare.com/v/573595/file.html
* oryginalna wiadomość "lemana" która pozwoliłam sobie skopiować