21 kwietnia w Galerii Zachęta odbędzie się cykl spotkań oraz wykładów dedykowanych pasjonatom reklamy. Spotkania poprowadzą twórcy kampanii, które zostały nominowane w tegorocznej edycji KTR.
Dzień z reklamą rozpocznie się o godzinie 11:00 od spotkania z Krzysztofem Nienałtowskim. W jego wykładzie pt. „Przerwa na reklamę” zostaną zaprezentowane oraz omówione najlepsze reklamy. Kolejnym punktem programu będzie wykład Kacpra Sawickiego z Papaya Films, pt. „Wszystkie produkcje małe i duże”.
O godzinie 13:00 przedstawiciele PZL oraz Fundacji Synapsis opowiedzą o skuteczności plotki w XXI na przykładzie akcji Autyzm – całe moje życie. Godzinę później przedstawiciele firmy G7 zaprezentują nową identyfikację wizualną marki Heyah.
Arek Kuszyński z agencji K2 opowie o tym jak z pomysłu rodem z Science Fiction, mangowej kreski oraz mody na popowe gwiazdy utkano marketingowe perpetuum mobile.
Cykl spotkań zamknie wykład przedstawicieli Saatchi & Saatchi Digital pt. „Życie to nie Facebook”
Więcej informacji na temat wykładów:
http://www.facebook.com/events/211287702318727/
Adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki,
pl. Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa
Wykłady o reklamie
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 729
- Rejestracja: 18 paź (wt) 2005, 02:00:00