Post
autor: s_wojtkowski » 18 lip (pn) 2005, 10:18:40
Pies ma kufel? To fajnie, ale nie zapominajmy, że ten topic jest poświęcony innej części świata fauny, kurza twarz. To ważne tym bardziej, że ostatnio (podobno) kura ukryła twarz... Zastanówmy się - dlaczego?
Dlaczego kura ukryła twarz?
BUDDA: Tym pytaniem ujawniasz twoją własną kurzą naturę.
PLATON: Dla większego dobra.
ARYSTOTELES: Taka jest natura kur, ze (czasem) ukrywają twarz.
MACHIAVELLI: Decydujące jest to, ze kura ukryła twarz. Kogo interesują powody? Ukrycie twarzy usprawiedliwia wszelkie motywy.
DARWIN: Kury zostały w dłuższym okresie przez naturę tak ukształtowane, ze teraz są genetycznie do tego uwarunkowane, aby ukrywać twarze.
KAROL MARX: To było historycznie nie do uniknięcia.
FREUD: Fakt, że się w ogóle tą sprawą interesujecie, ujawnia waszą seksualną niepewność.
EINSTEIN: Czy to kura ukryła twarz, czy też to twarz się ukryła za kurą (bądź jej fragmentami), zależy od waszego (i kury) punktu odniesienia.
MARTIN LUTHER KING: Widzę świat, w którym wszystkie kury są wolne i mogą ukrywać twarze, nie będąc pytanymi o motywy.
RICHARD M. NIXON: Kura nie ukryła twarzy. Powtarzam, kura NIE ukryła twarzy.
ERNEST HEMIGWAY: Kura ukryła twarz, aby umrzeć. W deszczu.
COLONEL SANDERS: Przeoczyłem jakąś?
BILL CLINTON: W żadnym momencie nie byłem z tą kurą sam na sam.
SADDAM HUSSAJN: To był nie sprowokowany akt rebelii i mamy prawo zrzucić 50 ton gazu nerwowego na te kurę.
BILL GATES: Akurat wypuściłem na rynek nowy KuraOffice 2000, który nie tylko będzie monitorować ukrywanie twarzy
przez kury, ale również będzie znosił jaja, zarządzał nimi i wyrównywał stan jajek w kurniku.
ANDERSEN CONSULTING: Wynikająca z pogłębionych badań i analiz strategicznych deregulacja w kwestiach jawności i atrakcyjności wizerunku drobiu zagrażała dominującej pozycji rynkowej kury. Kura rozpoznała wyzwanie w rozwinięciu swoich kompetencji z zakresu autoprezentacji, które są niezbędne do przetrwania na nowych rynkach nacechowanych wysoką konkurencją i silnym transferem image’u wizerunkowego. W partnerskiej współpracy z klientem Andersen Consulting pomógł kurze przemyśleć i wnikliwie zanalizować fizyczne i symboliczne aspekty jej wizerunku w kontekście procesów przetwórstwa. Stosując Ekonometryczny Model Integracji Imege’u Drobiu (EMIID) Andersen pomógł kurze wykorzystać jej umiejętności, metodologie, wiedzę, kapitał i doświadczenie, w celu ukierunkowania najpierw siebie, a potem współpracowników, procesów i technologii (w ramach Programm-Management-Word-Wide-Chicken) na wspomaganie jej całościowej strategii. Andersen Consulting zaangażował też zróżnicowane Cross-Spectrum analityków wizażu drobiowego oraz kurzego wirażu medialnego i jego społecznej percepcji, jak również doradców Andersena z szerokimi doświadczeniami w przemyśle zookosmetycznym, którzy podczas dwudniowych narad sprowadzili swój osobisty kapitał wiedzy do wspólnego poziomu i stworzyli doskonałą synergię, aby osiągnąć konieczny cel, a mianowicie wypracowanie i wdrożenie ogólnoprzedsiębiorczej ramy wartości w procesie drobiowym średniego szczebla. Spotkanie miało miejsce w okolicy ferm kurzych, aby zapewnić atmosferę testową, która bazuje na strategiach, na których skupia się przemysł, i która zaowocowała w jasnej i jedynej w swoim rodzaju teorii współczesnego rynku drobiarskiego. Andersen Consulting pomógł kurze przystąpić do pierwszego etapu transformacji wizerunku poprzez osłonięcie wizerunku dotychczasowego w diachronii rynkowej.
DOMINIKA Z SEKRETARIATU: Dajcie mi spokój z jakąś tam kurzą twarzą! Ja nie mam na nic czasu! Kiedy zrobię indeksy?!
Ostatnio zmieniony 22 lis (wt) 2005, 17:57:12 przez
s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.