Praca zaliczeniowa z RP
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Nowy(a)
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 sty (czw) 2006, 01:00:00
Praca zaliczeniowa z RP
Obudziłam się z ręką w nocniku, ale bardzo chce się załapać na ostatni termin zdawania prac zaliczeniowych z Reklamy Prasowej. Moje pytanko brzmi- jaki jest temat tej pracy?(bo nie wiem na pewno) Bardzo prosze o szybciutką odpowiedz bo wiem że zostało mało czasu!! WIELKIE dzięki!
-
- Początkujący(a)
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 wrz (ndz) 2004, 02:00:00
Zakładam że:
-twój user ma brak praw dostępu do forum naukowego.
Podaję tematy prac semestralnych z Reklamy Prasowej
AD 2005.
1. Reklama w dziennikach - dla kogo? Firmy jakich branż, dla jakiego rodzaju produktów oraz w jakich sytuacjach rynkowych powinny wybierać dzienniki jako podstawowe medium w swoich kampaniach reklamowych. Uzasadnij swoją opinię.
2. Reklama w czasopismach - dla kogo? Firmy jakich branż, dla jakiego rodzaju produktów oraz w jakich sytuacjach rynkowych powinny wybierać czasopisma jako podstawowe medium w swoich kampaniach reklamowych. Uzasadnij swoją opinię.
3. Czy reklama prasowa jest uniwersalna? Jak wypada pod tym względem w porównaniu z innymi mediami: telewizją, radiem, internetem i reklamą zewnętrzną? Uzasadnij swoją opinię poprzez dobór i analizę odpowiednich przykładów.
4. Jak w twoim przekonaniu rysuje się przyszłość prasy jako medium reklamowego? Co ewentualnie może pozbawić ją prymatu w świecie reklamy? Jak wydawcy prasy mogą starać się przed tym ustrzec? Spróbuj uprawomocnić swoje wizje.
5. Kto nie powinien korzystać z reklamy prasowej ? Wskaż przykłady branż, firm, produktów i marek, dla których reklama w prasie jest nieprzydatna. Spróbuj uogólnić wnioski.
-twój user ma brak praw dostępu do forum naukowego.
Podaję tematy prac semestralnych z Reklamy Prasowej
AD 2005.
1. Reklama w dziennikach - dla kogo? Firmy jakich branż, dla jakiego rodzaju produktów oraz w jakich sytuacjach rynkowych powinny wybierać dzienniki jako podstawowe medium w swoich kampaniach reklamowych. Uzasadnij swoją opinię.
2. Reklama w czasopismach - dla kogo? Firmy jakich branż, dla jakiego rodzaju produktów oraz w jakich sytuacjach rynkowych powinny wybierać czasopisma jako podstawowe medium w swoich kampaniach reklamowych. Uzasadnij swoją opinię.
3. Czy reklama prasowa jest uniwersalna? Jak wypada pod tym względem w porównaniu z innymi mediami: telewizją, radiem, internetem i reklamą zewnętrzną? Uzasadnij swoją opinię poprzez dobór i analizę odpowiednich przykładów.
4. Jak w twoim przekonaniu rysuje się przyszłość prasy jako medium reklamowego? Co ewentualnie może pozbawić ją prymatu w świecie reklamy? Jak wydawcy prasy mogą starać się przed tym ustrzec? Spróbuj uprawomocnić swoje wizje.
5. Kto nie powinien korzystać z reklamy prasowej ? Wskaż przykłady branż, firm, produktów i marek, dla których reklama w prasie jest nieprzydatna. Spróbuj uogólnić wnioski.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12449
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Skandal goni skandal... To skandal!
No to ładnie. Neron odtajnił najstaranniej strzeżone dane szkoły - ujawnił wszem postronnym nasze wewnętrzne wtajemniczenia. To jest jakiś skandal moralny. Tak sądzę. A koleżanka dorotapiotrowska to i drugą rękę ma w nocniku - tę, której miała użyć do wpisania prośby o dostęp do forum naukowego...
Ostatnio zmieniony 12 sty (czw) 2006, 10:49:24 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowy(a)
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 sty (czw) 2006, 01:00:00
dostęp do forum
proszę o dostęp do forum naukowego dziękuje