MEDIA w briefie staregicznym? o co chodzi :/!
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Nowy(a)
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 paź (śr) 2005, 02:00:00
MEDIA w briefie staregicznym? o co chodzi :/!
nie rozumiem co mam napisac w punkcie MEDIA w briefie strategicznym? czy jest to obowiązkowe ? prosze o pomoc
-
- Zaczyna działać
- Posty: 289
- Rejestracja: 01 cze (śr) 2005, 02:00:00
Dokladnie tak, jesli emitujesz reklame w TV to wazna jest pora. Masz podzial na kilka cech. Pora dnia, bo w roznych porach jestrozna ogladalnosc, rozna pora, rozna ogladalnosc, rozna cena za emisje reklamy. To w jakich programach jest pokazywane uwarunkowuje, jaka grupa docelowa "przymie do swoich mozgow" przekaz reklamowy. Dni tygodnia, w niedziele masz cale znudzone rodziny przed tv, w poniedzialki rano tylko ludzi ktorzy akurat nie pracuja np.
Rozumiesz juz mniej wiecej jaki sens lezy w przedstawianiu takich informacji?
Rozumiesz juz mniej wiecej jaki sens lezy w przedstawianiu takich informacji?
-
- Zaczyna działać
- Posty: 289
- Rejestracja: 01 cze (śr) 2005, 02:00:00