Archiwum: KOMUNIKATY
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
PRZYPOMNIENIE dla ZAOCZNIAKÓW
Zajęcia z dodatkowego zjazdu praktycznego
(Formy i gatunki dziennikarskie II i Dziennikarstwo TV)
są dla Was przedmiotami obowiązkowymi, które kończą się wpisem do indeksu.
Informacja dla tych, którzy nie brali udziału w żadnym zjeździe praktycznym i nie zapisali się na najbliższy:
JEDYNY i OSTATECZNY termin dodatkowego zjazdu praktycznego to 15/16 maja.
Rozkład zajęć wraz z godzinami i lokalizacją pojawi się na forum.
Zajęcia z dodatkowego zjazdu praktycznego
(Formy i gatunki dziennikarskie II i Dziennikarstwo TV)
są dla Was przedmiotami obowiązkowymi, które kończą się wpisem do indeksu.
Informacja dla tych, którzy nie brali udziału w żadnym zjeździe praktycznym i nie zapisali się na najbliższy:
JEDYNY i OSTATECZNY termin dodatkowego zjazdu praktycznego to 15/16 maja.
Rozkład zajęć wraz z godzinami i lokalizacją pojawi się na forum.
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
Zasady uzupełniania indeksu:
1).
Indeks MUSI być podpisany! Miejsce na to znajduje się na okładce pod zdjęciem.
2).
Na każdej stronie indeksu (tam, gdzie znajdują się już jakieś oceny) powinny znaleźć się dane właściciela indeksu: imię i nazwisko, rok studiów, rok akademicki oraz semestr.
3).
Starajcie się zachowywać kolejność przedmiotów z karty egzaminacyjnej. Postaram się je podać już niedługo.
4).
NIE MOŻNA ZMIENIAĆ nazw przedmiotów! Teorie komunikowania społecznego to nie to samo co Teoria komunikowania, a Photoshop nie może widnieć jako Fotoszop!
5).
Przy każdej ocenie MUSI być data. Jeśli Wykładowca jej nie wstawi, powinniście ją uzupełnić sami. (Wpisywanie ocen przyspieszy fakt, gdy wpiszecie datę sami ).
6).
Czuwajcie nad Wykładowcą, który wpisuje Wam ocenę, aby wpisał ją w DOBRYM miejscu w indeksie, karcie egzaminacyjnej i protokole.
7).
Osoby posiadające trudny do rozczytania charakter pisma proszone są o drukowane literki
BARDZO, BARDZO Was proszę o trzymanie się tych prostych zasad
Przyjęłam indeksy pomimo tych wszystkich braków, jednak przy kolejnej zbiórce będę sprawdzała czy oba semestry są odpowiednio udokumentowane.
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
Kolejność wpisywania przedmiotów do indeksu:
[bardzo proszę o zachowanie jej]
[bardzo proszę o zachowanie jej]
- * Metodyka pisania pracy licencjackiej
* Historia chrześcijaństwa
* Religiologia
* Biblistyka ST i NT
* Redagowanie tekstów dziennikarskich
* Retoryka i kultura języka dziennikarskiego
* Seminarium licencjackie
* Formy i gatunki dziennikarskie II
* Dziennikarstwo telewizyjne
* Język angielski
* Informatyka
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
PRZYPOMNIENIE
Przystąpić do sesji* mogą JEDYNIE studenci, którzy:
Zwracam także uwagę na fakt, że Wykładowcy mogą brać pod uwagę Waszą frekwencję na zajęciach, więc liczę na 100% obecności na najbliższym zjeździe .
---------
* odebrać kartę i indeks
Przystąpić do sesji* mogą JEDYNIE studenci, którzy:
- - nie mają zaległości finansowych,
ORAZ
- zaliczyli poprzednią sesję.
Zwracam także uwagę na fakt, że Wykładowcy mogą brać pod uwagę Waszą frekwencję na zajęciach, więc liczę na 100% obecności na najbliższym zjeździe .
---------
* odebrać kartę i indeks
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Formy i gatunki dziennikarskie II
W najbliższą niedzielę, 23/05/2010 w godz. 12:00-15:15,
w sekretariacie ID WSR/WSTH (czyli "u Eweliny") będzie dyżurował
red. Waldemar Pławski.
Jego przybycie do Instytutu jest formą dodatkowej zachęty dla wszystkich studentów, którzy piszą felietony, robią wywiady i tworzą reportaże na zaliczenie zajęć Formy i gatunki dziennikarskie II (wymogi formalne znajdziecie tu: http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-7808.html )
Podczas dyżuru red. Pławski odpowie na wszelkie pytania i wątpliwości odnośnie pisania tych niełatwych form dziennikarskich, dobrym słowem i uśmiechem zachęci do pracy, a także skoryguje przyniesione teksty czy ewentualne wprawki.
Zapraszam bardzo serdecznie.
w sekretariacie ID WSR/WSTH (czyli "u Eweliny") będzie dyżurował
red. Waldemar Pławski.
Jego przybycie do Instytutu jest formą dodatkowej zachęty dla wszystkich studentów, którzy piszą felietony, robią wywiady i tworzą reportaże na zaliczenie zajęć Formy i gatunki dziennikarskie II (wymogi formalne znajdziecie tu: http://www.szkolareklamy.edu.pl/ftopict-7808.html )
Podczas dyżuru red. Pławski odpowie na wszelkie pytania i wątpliwości odnośnie pisania tych niełatwych form dziennikarskich, dobrym słowem i uśmiechem zachęci do pracy, a także skoryguje przyniesione teksty czy ewentualne wprawki.
Zapraszam bardzo serdecznie.
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Terminarz sesji egzaminacyjnej po semestrze letnim
Plan sesji egzaminacyjnej ID WSR/WSTH
po II semestrze
Uwaga! Warunkiem przystąpienia do zaliczeń i egzaminów jest posiadanie karty egzaminacyjnej. Karty bedą wydawane wyłącznie studentom (a) mającym zaliczony I semestr nauki i (b) przyznany indywidualny tok studiowania oraz (c) o uregulowanej sytuacji finansowej wobec uczelni.
24/05/2010^ (poniedziałek)
Zaliczenie zajęć z Dziennikarstwa telewizyjnego [sala 1] (A. Piotrowska)
13:45-17:00
Uwaga, nie przewidujemy II terminu zaliczenia, obecność obowiązkowa!
25-27/05/2010^ (wtorek-czwartek)
Zaliczenia przedmiotów informatycznych i lektoratu języka angielskiego I termin
(w godzinach zajęć)
31/05/2010^ (poniedziałek)
Zaliczenie zajęć z Form i gatunków dziennikarskich II [sala 1] (M. Olbryś)
13:45-17:00
Uwaga, nie przewidujemy II terminu zaliczenia, obecność obowiązkowa!
01-02/06/2010^ (wtorek-środa)
oraz 07/06/2010^ (poniedziałek, ale zajęcia czwartkowe)
Zaliczenia przedmiotów informatycznych i lektoratu języka angielskiego II termin
(w godzinach zajęć)
05/06/2010* (sobota)
Zaliczenia przedmiotów informatycznych i lektoratu języka angielskiego I termin
(w godzinach zajęć)
06/06/2010 (niedziela)
Historia chrześcijaństwa [sala 3] (M. Novosyolov) I termin
grupa A 08:30-17:00 (z przerwami w godz. 10:15-11:45 i 13:45-15:15)
grupa B 10:15-17:00 (z przerwą w godz. 12:00-13:30)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą / prezentacją semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Metodyka pisania pracy licencjackiej [sala 2] (S. Wojtkowski) I termin
grupa B 08:30-10:00
grupa A 10:15-11:45
Redagowanie tekstów dziennikarskich [sala 2] (S. Kawalerowicz) I termin
grupa B 12:00-13:30
grupa A 13:45-15:15
Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
I termin
grupa B 13:45-18:45
grupa A 12:00-18:45 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Formy i gatunki dziennikarskie II [sala jeszcze nie ustalona] (W. Pławski) I termin
grupa B 13:45-18:45
grupa A 12:00-18:45 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(dyżur konsultacyjny; możliwość otrzymania zaliczenia na podstawie pracy semestralnej: felietonu, wywiadu lub reportażu)
12/06/2010* (sobota)
Zaliczenia przedmiotów informatycznych i lektoratu języka angielskiego II termin
(wg odrębnego harmonogramu)
13/06/2010 (niedziela)
Religiologia [sala jeszcze nie ustalona] (M. Grześkowiak) I termin
grupa A i grupa B 08:30-17:00
(egzamin ustny indywidualny; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Biblistyka ST i NT [sala jeszcze nie ustalona] (A. Grześkowiak) I termin
grupa A i grupa B 08:30-17:00
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną ze ST; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Historia chrześcijaństwa [sala 3] (M. Novosyolov) II termin
grupa A 08:30-10:00
grupa B 10:15-11:45
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą / prezentacją semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Metodyka pisania pracy licencjackiej [sala 2] (S. Wojtkowski) II termin
grupa B 08:30-10:00
grupa A 10:15-11:45
Redagowanie tekstów dziennikarskich [sala 2] (S. Kawalerowicz) II termin
grupa B 12:00-13:30
grupa A 13:45-15:15
Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
II termin
UWAGA! ZMIANA GODZIN!
grupa A i grupa B 15:30-18:45 (ciąg dalszy II terminu nastąpi 20/06/2010)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Formy i gatunki dziennikarskie II [sala jeszcze nie ustalona] (W. Pławski) II termin
grupa B 13:45-17:00
grupa A 12:00-17:00 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(dyżur konsultacyjny; możliwość otrzymania zaliczenia na podstawie pracy semestralnej: felietonu, wywiadu lub reportażu)
20/06/2010 (niedziela)
Religiologia [sala 2] (M. Grześkowiak) II termin
grupa A i grupa B (od godziny 08:30)
(egzamin ustny indywidualny; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Biblistyka ST i NT [sala 3] (A. Grześkowiak) II termin
grupa A i grupa B (od godziny 08:30)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną ze ST; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
II termin (ciąg dalszy z 13/06/2010)
grupa A i grupa B 12:00-18:45
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
wszystkie pozostałe przedmioty z semestru (o ile będzie to konieczne) III termin (płatny)
Oficjalne i uroczyste zakończenie roku akademickiego 2009/2010
20/06/2010 (niedziela), godziny popołudniowe i wieczorne
Agenda spotkania:
- spotkanie autorskie z Gościem Specjalnym
- wystąpienia oficjalne dyrektorów: ID WSTH Krzysztofa Woźniaka oraz ID WSR/WSTH Sławomira Wojtkowskiego
- podsumowanie II semestru nauki w ID WSR/WSTH (wyniki ankiety) i pierwszego roku działalności ID WSR/WSTH oraz przedstawienie planów na przyszłość (w tym wstępna informacja o możliwości kontynuacji studiów do poziomu magisterskiego)
- prezentacja kalendarza i planu zajęć na semestr jesienno-zimowy roku akademickiego 2010/2011
- wspólna zabawa
* dotyczy wyłącznie studiów niestacjonarnych
^ dotyczy wyłącznie studiów stacjonarnych
po II semestrze
Uwaga! Warunkiem przystąpienia do zaliczeń i egzaminów jest posiadanie karty egzaminacyjnej. Karty bedą wydawane wyłącznie studentom (a) mającym zaliczony I semestr nauki i (b) przyznany indywidualny tok studiowania oraz (c) o uregulowanej sytuacji finansowej wobec uczelni.
24/05/2010^ (poniedziałek)
Zaliczenie zajęć z Dziennikarstwa telewizyjnego [sala 1] (A. Piotrowska)
13:45-17:00
Uwaga, nie przewidujemy II terminu zaliczenia, obecność obowiązkowa!
25-27/05/2010^ (wtorek-czwartek)
Zaliczenia przedmiotów informatycznych i lektoratu języka angielskiego I termin
(w godzinach zajęć)
31/05/2010^ (poniedziałek)
Zaliczenie zajęć z Form i gatunków dziennikarskich II [sala 1] (M. Olbryś)
13:45-17:00
Uwaga, nie przewidujemy II terminu zaliczenia, obecność obowiązkowa!
01-02/06/2010^ (wtorek-środa)
oraz 07/06/2010^ (poniedziałek, ale zajęcia czwartkowe)
Zaliczenia przedmiotów informatycznych i lektoratu języka angielskiego II termin
(w godzinach zajęć)
05/06/2010* (sobota)
Zaliczenia przedmiotów informatycznych i lektoratu języka angielskiego I termin
(w godzinach zajęć)
06/06/2010 (niedziela)
Historia chrześcijaństwa [sala 3] (M. Novosyolov) I termin
grupa A 08:30-17:00 (z przerwami w godz. 10:15-11:45 i 13:45-15:15)
grupa B 10:15-17:00 (z przerwą w godz. 12:00-13:30)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą / prezentacją semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Metodyka pisania pracy licencjackiej [sala 2] (S. Wojtkowski) I termin
grupa B 08:30-10:00
grupa A 10:15-11:45
Redagowanie tekstów dziennikarskich [sala 2] (S. Kawalerowicz) I termin
grupa B 12:00-13:30
grupa A 13:45-15:15
Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
I termin
grupa B 13:45-18:45
grupa A 12:00-18:45 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Formy i gatunki dziennikarskie II [sala jeszcze nie ustalona] (W. Pławski) I termin
grupa B 13:45-18:45
grupa A 12:00-18:45 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(dyżur konsultacyjny; możliwość otrzymania zaliczenia na podstawie pracy semestralnej: felietonu, wywiadu lub reportażu)
12/06/2010* (sobota)
Zaliczenia przedmiotów informatycznych i lektoratu języka angielskiego II termin
(wg odrębnego harmonogramu)
13/06/2010 (niedziela)
Religiologia [sala jeszcze nie ustalona] (M. Grześkowiak) I termin
grupa A i grupa B 08:30-17:00
(egzamin ustny indywidualny; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Biblistyka ST i NT [sala jeszcze nie ustalona] (A. Grześkowiak) I termin
grupa A i grupa B 08:30-17:00
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną ze ST; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Historia chrześcijaństwa [sala 3] (M. Novosyolov) II termin
grupa A 08:30-10:00
grupa B 10:15-11:45
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą / prezentacją semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Metodyka pisania pracy licencjackiej [sala 2] (S. Wojtkowski) II termin
grupa B 08:30-10:00
grupa A 10:15-11:45
Redagowanie tekstów dziennikarskich [sala 2] (S. Kawalerowicz) II termin
grupa B 12:00-13:30
grupa A 13:45-15:15
Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
II termin
UWAGA! ZMIANA GODZIN!
grupa A i grupa B 15:30-18:45 (ciąg dalszy II terminu nastąpi 20/06/2010)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Formy i gatunki dziennikarskie II [sala jeszcze nie ustalona] (W. Pławski) II termin
grupa B 13:45-17:00
grupa A 12:00-17:00 (z przerwą w godz. 13:45-15:15)
(dyżur konsultacyjny; możliwość otrzymania zaliczenia na podstawie pracy semestralnej: felietonu, wywiadu lub reportażu)
20/06/2010 (niedziela)
Religiologia [sala 2] (M. Grześkowiak) II termin
grupa A i grupa B (od godziny 08:30)
(egzamin ustny indywidualny; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Biblistyka ST i NT [sala 3] (A. Grześkowiak) II termin
grupa A i grupa B (od godziny 08:30)
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną ze ST; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
Retoryka i kultura języka dziennikarskiego [sala jeszcze nie ustalona] (J. Wegner)
II termin (ciąg dalszy z 13/06/2010)
grupa A i grupa B 12:00-18:45
(egzamin ustny indywidualny wspomagany pracą semstralną; wejścia wg kolejności ustalonej przez zdających)
wszystkie pozostałe przedmioty z semestru (o ile będzie to konieczne) III termin (płatny)
Oficjalne i uroczyste zakończenie roku akademickiego 2009/2010
20/06/2010 (niedziela), godziny popołudniowe i wieczorne
Agenda spotkania:
- spotkanie autorskie z Gościem Specjalnym
- wystąpienia oficjalne dyrektorów: ID WSTH Krzysztofa Woźniaka oraz ID WSR/WSTH Sławomira Wojtkowskiego
- podsumowanie II semestru nauki w ID WSR/WSTH (wyniki ankiety) i pierwszego roku działalności ID WSR/WSTH oraz przedstawienie planów na przyszłość (w tym wstępna informacja o możliwości kontynuacji studiów do poziomu magisterskiego)
- prezentacja kalendarza i planu zajęć na semestr jesienno-zimowy roku akademickiego 2010/2011
- wspólna zabawa
* dotyczy wyłącznie studiów niestacjonarnych
^ dotyczy wyłącznie studiów stacjonarnych
Ostatnio zmieniony 10 cze (czw) 2010, 10:49:07 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 12 razy.
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00
Uwaga,
na 13 czerwca potrzebuję zebrać WSZYSTKIE indeksy, ponieważ zawita do nas Ola Piotrowska (dziennikarstwo TV), aby zrobić wpisy i uzupełnić protokoły. Z racji, że jest to osoba bardzo zajęta, nie przewiduję innego terminu na wpisy. Indeksy proszę zostawiać u mnie, aby nie tworzyć gigantycznej kolejki .
Indeksy zostawiacie WSZYSCY, bez wyjątku.
Będzie to wszystko trwało jakąś niecałą godzinę, więc nie martwcie się, że nie będziecie mieć indeksów na sesję To tak odnośnie możliwych pytań o to
na 13 czerwca potrzebuję zebrać WSZYSTKIE indeksy, ponieważ zawita do nas Ola Piotrowska (dziennikarstwo TV), aby zrobić wpisy i uzupełnić protokoły. Z racji, że jest to osoba bardzo zajęta, nie przewiduję innego terminu na wpisy. Indeksy proszę zostawiać u mnie, aby nie tworzyć gigantycznej kolejki .
Indeksy zostawiacie WSZYSCY, bez wyjątku.
Będzie to wszystko trwało jakąś niecałą godzinę, więc nie martwcie się, że nie będziecie mieć indeksów na sesję To tak odnośnie możliwych pytań o to
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Zmiany + harmonogram 12/06/2010
Uwaga! Z przyczyn od ID niezależnych zmieniły się godziny egzaminu u red. Jacka Wegnera w dn. 13/06/2010. Proszę sprawdzić jak wygląda aktualny harmonogram zaliczeń w dn. 13/06/2010 (dwa posty wyżej).
Przedstawiam też, jak wygląda...
Dostępność Wykładowców WSR,
prowadzących zajęcia w soboty i niedziele
w czasie sesji egzaminacyjnej (II termin)
SOBOTA, 12 CZERWCA
08:30 – 10:00 – K. Breguła – STUDIO FOTO
08:30 – 10:00 – M. Madej – CIEMNIA
08:30 – 11:00 (!) – E. Kotowska - SALA 7
08:30 – 11:45 – O. Petersen – SALA 1
08:30 – 11:45 – M. Waraksa – SALA 8
08:30 – 18:45 – A. Dąbrowska – SALA 2
08:30 – 18:45 – P. Bogucki – SALA 3
08:30 – 18:45 – C. Szulc / M. Buśkiewicz – SALA 6
08:30 – 18:45 – R. Kwiecień – SALA K22
10:15 – 11:45 – Ł. Kopeć – SALA 4
10:15 – 11:45 – A. Szostkiewicz – SALA 5
12:00 – 13:30 – I. Jung-Wolska – SALA 1 (poprawa testu & zajęcia OKE dla SRzII/TVzII)
12:00 – 13:30 – A. Szostkiewicz – SALA 7
12:00 – 13:30 – Ł. Kopeć – SALA 6
12:00 – 15:15 – M. Niedziółka – SALA 5
12:00 – 15:15 – C. Szulc / M. Trębicki – CIEMNIA
13:45 – 15:15 – B. Śmigrodzka – SALA 1 (poprawa testu & zajęcia OKE dla SGzII/FOTOzII)
13:45 – 15:15 – D. Szwejkowski – SALA 7
13:45 – 17:00 – P. Ciechomski – SALA 4
15:30 – 17:00 – B. Śmigrodzka – SALA 1
15.30 – 17:00 – Z. Tomaszczuk – SALA 5 – I ROK
15:30 – 17:00 – S. Siczek – SALA 8
15:30 – 17:00 – D. Szwejkowski – WIZAŻ (SALA 9)
15:30 – 17:00 – J. Łagoda – CIEMNIA
15:30 – 18:45 – M. Sioma – SALA 7
15:30 – 18:45 – L. Karpiłowski – STUDIO FOTO
15:30 – 18:45 – K. Furst -Wojtkowska / J. Marcinowicz - POLSKIE RADIO SA
17:15 – 18:45 – R. Maciąg – SALA 1
17:15 – 18:45 – G. Czarnecki – CIEMNIA
17:15 – 18:45 – M. Issat – SALA 4
17.15 – 18:45 – Z. Tomaszczuk – SALA 5 – II ROK
17:15 – 18:45 – J. Nycz-Kowalska – WIZAŻ (SALA 9)
NIEDZIELA, 13 CZERWCA
08:30 – 11:45 – K. Fürst-Wojtkowska – SALA 3
08:30 – 11:45 – B. Łęska-Jasiak – SALA 5
08:30 – 11:45 – P. Osipiak – SALA 6
08:30 – 15:15 – A. Włoszczyński – SALA 1
08:30 – 15:15 – S. Giżka – SALA 2
10:15 – 11:45 – M. Tarkowski – SALA 7
10:15 – 11:45 – M. Masiak – SALA WIZAŻ
10:15 – 17:00 – SZ. Kobusiński – STUDIO
12:00 – 13:30 – K. Fürst-Wojtkowska – SALA 6
12:00 – 13:30 – W. Krysiak – K22-2
12:00 – 15:15 – B. Łęska-Jasiak – SALA 7
12:00 – 15:15 – M. Orzewska – K22-1
12:00 – 18:45 – S. Wojtkowski + T. Syrowatko – SALA 5
13:45 – 15:15 – R. Kłosowski – SALA 6
15:30 – 18:45 – A. Waczko – SALA 1
15:30 – 18:45 – A. Zięcina – SALA 7
17:15 – 18:45 – SZ. Kobusiński – CIEMNIA
17:15 – 18:45 – M. Mendecki – STUDIO
Przedstawiam też, jak wygląda...
Dostępność Wykładowców WSR,
prowadzących zajęcia w soboty i niedziele
w czasie sesji egzaminacyjnej (II termin)
SOBOTA, 12 CZERWCA
08:30 – 10:00 – K. Breguła – STUDIO FOTO
08:30 – 10:00 – M. Madej – CIEMNIA
08:30 – 11:00 (!) – E. Kotowska - SALA 7
08:30 – 11:45 – O. Petersen – SALA 1
08:30 – 11:45 – M. Waraksa – SALA 8
08:30 – 18:45 – A. Dąbrowska – SALA 2
08:30 – 18:45 – P. Bogucki – SALA 3
08:30 – 18:45 – C. Szulc / M. Buśkiewicz – SALA 6
08:30 – 18:45 – R. Kwiecień – SALA K22
10:15 – 11:45 – Ł. Kopeć – SALA 4
10:15 – 11:45 – A. Szostkiewicz – SALA 5
12:00 – 13:30 – I. Jung-Wolska – SALA 1 (poprawa testu & zajęcia OKE dla SRzII/TVzII)
12:00 – 13:30 – A. Szostkiewicz – SALA 7
12:00 – 13:30 – Ł. Kopeć – SALA 6
12:00 – 15:15 – M. Niedziółka – SALA 5
12:00 – 15:15 – C. Szulc / M. Trębicki – CIEMNIA
13:45 – 15:15 – B. Śmigrodzka – SALA 1 (poprawa testu & zajęcia OKE dla SGzII/FOTOzII)
13:45 – 15:15 – D. Szwejkowski – SALA 7
13:45 – 17:00 – P. Ciechomski – SALA 4
15:30 – 17:00 – B. Śmigrodzka – SALA 1
15.30 – 17:00 – Z. Tomaszczuk – SALA 5 – I ROK
15:30 – 17:00 – S. Siczek – SALA 8
15:30 – 17:00 – D. Szwejkowski – WIZAŻ (SALA 9)
15:30 – 17:00 – J. Łagoda – CIEMNIA
15:30 – 18:45 – M. Sioma – SALA 7
15:30 – 18:45 – L. Karpiłowski – STUDIO FOTO
15:30 – 18:45 – K. Furst -Wojtkowska / J. Marcinowicz - POLSKIE RADIO SA
17:15 – 18:45 – R. Maciąg – SALA 1
17:15 – 18:45 – G. Czarnecki – CIEMNIA
17:15 – 18:45 – M. Issat – SALA 4
17.15 – 18:45 – Z. Tomaszczuk – SALA 5 – II ROK
17:15 – 18:45 – J. Nycz-Kowalska – WIZAŻ (SALA 9)
NIEDZIELA, 13 CZERWCA
08:30 – 11:45 – K. Fürst-Wojtkowska – SALA 3
08:30 – 11:45 – B. Łęska-Jasiak – SALA 5
08:30 – 11:45 – P. Osipiak – SALA 6
08:30 – 15:15 – A. Włoszczyński – SALA 1
08:30 – 15:15 – S. Giżka – SALA 2
10:15 – 11:45 – M. Tarkowski – SALA 7
10:15 – 11:45 – M. Masiak – SALA WIZAŻ
10:15 – 17:00 – SZ. Kobusiński – STUDIO
12:00 – 13:30 – K. Fürst-Wojtkowska – SALA 6
12:00 – 13:30 – W. Krysiak – K22-2
12:00 – 15:15 – B. Łęska-Jasiak – SALA 7
12:00 – 15:15 – M. Orzewska – K22-1
12:00 – 18:45 – S. Wojtkowski + T. Syrowatko – SALA 5
13:45 – 15:15 – R. Kłosowski – SALA 6
15:30 – 18:45 – A. Waczko – SALA 1
15:30 – 18:45 – A. Zięcina – SALA 7
17:15 – 18:45 – SZ. Kobusiński – CIEMNIA
17:15 – 18:45 – M. Mendecki – STUDIO
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12418
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Rozkład sal w dn. 13/06/2010 (niedziela)
Rozkład sal w dn. 13/06/2010 (niedziela)
[sesja egzaminacyjna ID WSR/WSTH po II semestrze]
Metodyka pisania pracy licencjackiej (S. Wojtkowski) 08:30-11:45 SALA K22-1
Historia chrześcijaństwa (M. Novosyolov) 08:30-11:45 SALA K22-2
Religiologia (M. Grześkowiak) 08:30-17:00 SALA 4
Biblistyka ST i NT (A. Grześkowiak) 08:30-17:00 SALA 10
Redagowanie tekstów dziennikarskich (S. Kawalerowicz) 12:00-15:15 SALA 3
Formy i gatunki dziennikarskie II (W. Pławski) 12:00-17:00 SEKRETARIAT ID
Retoryka i kultura języka dziennikarskiego (J. Wegner) 15:30-18:45 SALA 3
Uwaga, rozkład sal może jeszcze ulec zmianie, ale jest to bardzo mało prawdopodobne.
[sesja egzaminacyjna ID WSR/WSTH po II semestrze]
Metodyka pisania pracy licencjackiej (S. Wojtkowski) 08:30-11:45 SALA K22-1
Historia chrześcijaństwa (M. Novosyolov) 08:30-11:45 SALA K22-2
Religiologia (M. Grześkowiak) 08:30-17:00 SALA 4
Biblistyka ST i NT (A. Grześkowiak) 08:30-17:00 SALA 10
Redagowanie tekstów dziennikarskich (S. Kawalerowicz) 12:00-15:15 SALA 3
Formy i gatunki dziennikarskie II (W. Pławski) 12:00-17:00 SEKRETARIAT ID
Retoryka i kultura języka dziennikarskiego (J. Wegner) 15:30-18:45 SALA 3
Uwaga, rozkład sal może jeszcze ulec zmianie, ale jest to bardzo mało prawdopodobne.
-
- Ekspert
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 sie (wt) 2006, 02:00:00