Czy mam szanse ...?
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Nowy(a)
Czy mam szanse ...?
Witam jestem uczniem teraz 4 roku technikum elektronicznego we Włocławku i chciałbym iśc do tej właśnie szkoły tylko niewiem czy się dostane... Mature zdaje z polskiego podstawowego i angielskiego podstawowego ale za to zdaje również fizyke i matematyk na poziomie rozszerzonym oraz egzamin techniczny na elektronika... Chciałbym sie zapytać czy z czyś takim na maturze mam szasse się dostać czy terz nie ? Pomóżnie prosze was ...ludzie litości
-
- Loża WSR
Szkola nie stawia tego rodzaju wymogow formalnych co do przedmiotow z matury. Podstawa to skonczona szkola srednia i zapisanie sie do WSR w odpowiednim czasie bo decyduje kolejnosc zgloszen. W praktyce oznacza to zgloszenie sie do nas w wakacje. Choc oczywiscie im predzej tym lepiej.
A tak btw jaka specjalizacje sobie u nas upatrzyles. Z tego co napisales to 1. skojarzenie to tv ale wiadomo ze pozory moga mylic
A tak btw jaka specjalizacje sobie u nas upatrzyles. Z tego co napisales to 1. skojarzenie to tv ale wiadomo ze pozory moga mylic
-
- akademiareklamy.edu.pl
Warszawska szkoła reklamy im. Chucka Norrisa
Ważne człowieku, żebyś naprawdę chciał i wiedział, że wybrałeś tą właśnie szkołę, bo to czego uczy naprawde cię interesuje i chcesz się tym w przyszłości zajmować - jesli te warunki są spełnione, jestes wyluzowany i będzie Ci się chciało robić filmy, fotografować, projektować grafikę lub kampanie reklamowe to dostaniesz się na 99% choćby nie wiem co - chyba, że uprzedzi Cię Chuck Norris np.
-
- Loża WSR
decyduje kolejność zgłoszeń i nie martw się tym że niechodziłaś na żadne kursy.S pisze:a jeśli, tak jak ja, nie chodziłam na żadne kursy, nie mam dosłownie nic z takiego przygotowania, jednak wiem, że chcę bardzo się tu dostać, itp itd. to też decyduje tylko kolejność zgłoszeń?
do WSR przychodzą uczniowie z różnych szkół a także osoby które chodzą na studia i pragną poznać tajniki PR aby się doszkolić.