"Pytajnik" ;-)
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Agnes_L pisze:Moje pytanie może wydać się trochę głupiutkie, ale...
Czy jest możliwość płacenia czesnego poprzez przelew internetowy?
Jeśli tak, to co najlepiej wpisać w tytule przelewu, aby nie było potem problemów formalnych, że się nie wpłaciło czy tym podobne.
I jeszcze takie jedno, à propos wpłat za czesne.... Wybrałam płatność w formie 12 rat i mam mały problem, że wpłaty te powinny wpłynąć do 8mego każdego nowego miesiąca, a ja wypłatę z pracy dostaję do 10-go każdego miesiąca... Czy jest możliwość napisania podania o to bym miała możliwość zapłaty powiedzmy do 11-go każdego miesiąca?
To by było na tą chwilę tyle
Witaj,
jak najbardziej możesz wpłacać czesne przez internetowe konto bankowe, w banku, na poczcie i za pomocą wszelkich innych metod A w tytule najlepiej wpisać którą ratę w jakim systemie wpłacasz. I jeśli czesne płaci ktoś za Ciebie to poproś tą osobę, aby w tytule przelewu dodała Twoje imię i nazwisko.
jeśli nie możesz wpłacać czesnego do 8 dnia miesiąca napisz podanie o możliwość przeniesienia terminu wpłaty najlepiej do 15 dnia miesiąca. lepiej z kilkudniowym zapasam
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Witaj,maljustyna pisze:czy rozpoczęcie dla IIroku (październikowi) będzie miało taki sam harmonogram jak wrześniowych? i co wtedy, jeśli ktoś nie da rady??
jest duże prawdopodobieństwo, ze harmonogram będzie taki sam, przynajmniej merytorycznie, godzinowo może się coś zmienić. Co się stanie: nie odbędziesz zajęć tzw. warsztatów learningowych, które są obowiązkowe na zaliczenie. Będziesz miała jeszcze szansę nadrobić zaległość i odbyć je ewentualnie z grupą dzienną 5-6 października. Nie będziesz również na spotkaniu informacyjnym w spr. egzaminu państwowego na technika organizacji reklamy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Napisz coś więcej, tzn. który semestr będziesz teraz realizować, ponieważ II rok zaocznie nie miał takiego obowiązku, tzn. mógł realizować tylko warsztaty negocjacyjne, natomiast I rok będzie musiał zrealizować oba przedmioty.maland pisze:Widzialem ze zapisy sa na warsztaty negocjacyjne i internetowe.
Jestem w grupie marcowej (ze wzgledu na 1 sem wolnego) i z tego co pamietam nas ten drugi warsztat mial nieobowiazywac.
Czy mozna zapisac sie tylko na warsztat negocjacyjny?
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Zapisy na zajęcia specjalne we wrześniu 2011 dla grup dziennych będą miały miejsce na forum Grupy dzienne.DeAeRO pisze:Chciałem zapytać gdzie można zapisywać się do grup (szara, różowa), czy trzeba czekać aż będzie możliwość w forum Grupy dzienne?
początek zapisów 07/09/2011, 20:00
koniec zapisów 09/09/2011, 20:00
Na powyższym forum już znalazły się topiki z nazwami grup, natomiast zapisy ruszą dopiero 07 i 09 września o wyznaczonych godz. Do tego czasu musisz poczekać.
-
- Nowy(a)
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 gru (śr) 2010, 01:00:00
testowo123 pisze:Witam.
Pytanie umiescilem pierwotnie w sekcji "Rekrutacja", jako ze jestem moze przyszlym "rekrutem". Tam nie znalazlo jednak zbyt wiele uwagi, wiec umieszczam je teraz tu.
Mam nadzieje, ze tu znajdzie wiecej uwagi i odpowiedzi ;-)
----
Witam.
Rozwazam rozpoczecie nauki w SR.
Interesuja mnie nastepujace kwestie:
1. Jakiej klasy sa komputery PC dostepne w pracowanich? Co maja w srodku? (procesor, RAM, karta graficzna, inne wazne elementy)
2. Obecnie na swoj uzytek posiadam komputer, ktory prawdopodobnie nie bedzie sie nadawal do obrobki grafiki. Czy musze sie liczyc z zakupem komputera, ktory pozwoli mi na wykonywanie pewnych projektow w domu? Czy "musi" to byc komputer podobnej klasy jak w pracowni, czy wystarczy cos o nizszym standardzie? Jaka konfiguracje powinien miec komputer do pracy w domu? Czy przy zakupie mozna liczyc na pomoc kogos ze szkoly (chodzi mi o doradztwo)? Jakiego rzedu jest to wydatek?
3. Pytanie 2. zadaje w kontekscie obrobki foto (Photoshop, Ilustrator). Czy jednak taka sama konfiguracja wystarczy do obrobki video (rozwazam kierunek TV)?
4. Nie posiadam zadnego z programow do obrobki foto/wideo. Z tego co wiem, to licencje na te programy sa b. drogie. Czy jesli chce pracowac nad projektami w domu, to musze sie liczyc z zakupem licencji na te programy? Jakiego rzedu sa to wydatki?
Bede bardzo wdzieczny za "oswiecenie" mnie w powyzszych kwestiach
Pozdrawiam.
Nie będzie to proste, ale spróbuję jakoś odpowiedzieć na Twoje pytania.
1.2.Otóż w kwestii sprzętu najlepiej kontaktować się osobiście z opiekunem pracowni informatycznych, panem Cezarym Szulcem. Jestem pewna, że udzieli on dokładniejszych i bardziej rzeczowych informacji niż ja - kobieta dla której procesory i RAM-y jawią się niczym magiczny pył :). Doradzi on (jak sadzę) również w kwestii zakupu ewentualnego sprzętu.
4.Natomiast jeżeli chodzi o programy takie jak Photoshop czy Illustrator to mogę uspokoić Cię, że posiadam laptopa marki Toshiba (nie wiem czy to istotne) zakupionego jakieś 4-5 lat temu i programy te chodzą bez większego zarzutu. Na pewno prędkość reakcji mogłaby być szybsza, ale pracować się da.
4.Niestety szkoła zapewnić może jedynie dostęp do sal komputerowych z których można korzystać (za uprzednią zgodą zarządu) poza godzinami zajęć. Nie jest to może najwygodniejsze, ale możliwe! :).
Resztę pytań proszę kierować do w/w Cezarego.
Pozdrawiam,
pani z Sekretariatu.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 775
- Rejestracja: 02 lip (czw) 2009, 02:00:00
jestem na 2 roku (4 sem) grupa marcowa.DorotaS pisze:Napisz coś więcej, tzn. który semestr będziesz teraz realizować, ponieważ II rok zaocznie nie miał takiego obowiązku, tzn. mógł realizować tylko warsztaty negocjacyjne, natomiast I rok będzie musiał zrealizować oba przedmioty.maland pisze:Widzialem ze zapisy sa na warsztaty negocjacyjne i internetowe.
Jestem w grupie marcowej (ze wzgledu na 1 sem wolnego) i z tego co pamietam nas ten drugi warsztat mial nieobowiazywac.
Czy mozna zapisac sie tylko na warsztat negocjacyjny?
Czyli rozumiem, ze obowiazkowo mam tylko negocjacje?
Jesli tak, to w ktore weekendy sa z tego warsztaty? 2 pierwsze?
-
- Nowy(a)
- Posty: 27
- Rejestracja: 07 wrz (śr) 2011, 02:00:00
Nie będzie to proste, ale spróbuję jakoś odpowiedzieć na Twoje pytania.
1.2.Otóż w kwestii sprzętu najlepiej kontaktować się osobiście z opiekunem pracowni informatycznych, panem Cezarym Szulcem. Jestem pewna, że udzieli on dokładniejszych i bardziej rzeczowych informacji niż ja - kobieta dla której procesory i RAM-y jawią się niczym magiczny pył . Doradzi on (jak sadzę) również w kwestii zakupu ewentualnego sprzętu.
4.Natomiast jeżeli chodzi o programy takie jak Photoshop czy Illustrator to mogę uspokoić Cię, że posiadam laptopa marki Toshiba (nie wiem czy to istotne) zakupionego jakieś 4-5 lat temu i programy te chodzą bez większego zarzutu. Na pewno prędkość reakcji mogłaby być szybsza, ale pracować się da.
4.Niestety szkoła zapewnić może jedynie dostęp do sal komputerowych z których można korzystać (za uprzednią zgodą zarządu) poza godzinami zajęć. Nie jest to może najwygodniejsze, ale możliwe! .
Resztę pytań proszę kierować do w/w Cezarego.
Pozdrawiam,
pani z Sekretariatu.
(wczesniej znany jako testowo123)
Dziekuje bardzo za odpowiedz.
Jak mozna probowac skontaktowac sie z p. Cezarym? Najlepiej jakis kontakt wirtualny, bo w "realu" dotarcie do Szkoly jest dla mnie chwilowo utrudnione.
-
- Nowy(a)
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 gru (śr) 2010, 01:00:00
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Witam,annagie pisze:W imieniu grup dziennych chciałam zapytać, kiedy i gdzie będą dostępne wyniki testu z angielskiego?
wyniki z testu z j. angielskiego są dostępne na forum naukowym w zakładce
Wyniki testu kwalifikacyjnego z ANGIELSKIEGO (grupy dzienne) oraz w szkole - lista wywieszona na tablicy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
maland pisze:jestem na 2 roku (4 sem) grupa marcowa.DorotaS pisze:Napisz coś więcej, tzn. który semestr będziesz teraz realizować, ponieważ II rok zaocznie nie miał takiego obowiązku, tzn. mógł realizować tylko warsztaty negocjacyjne, natomiast I rok będzie musiał zrealizować oba przedmioty.maland pisze:Widzialem ze zapisy sa na warsztaty negocjacyjne i internetowe.
Jestem w grupie marcowej (ze wzgledu na 1 sem wolnego) i z tego co pamietam nas ten drugi warsztat mial nieobowiazywac.
Czy mozna zapisac sie tylko na warsztat negocjacyjny?
Czyli rozumiem, ze obowiazkowo mam tylko negocjacje?
Jesli tak, to w ktore weekendy sa z tego warsztaty? 2 pierwsze?
Witam,
tak masz obowiązkowo do zaliczenia warsztaty negocjacyjne. Zajęcia odbędą się 10-11 oraz 17-18.09, szczegółowy harmonogram jest zamieszczony na forum naukowym. Zapisy do grup trwały do dziś do godz. 12:)). Zdzwoń do nas w piątek to dopiszemy Ciebie do listy.
-
- Zawsze coś napisze
- Posty: 921
- Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00
Witam,Angelika pisze:Ja też mam podobne pytanie co powyżej. Teraz będę na II roku (październikowe) w czerwcu byłam na technikach sprzedaży i warsztatach internetowych czy teraz też mam zaliczać te internetowe??
nie, jeśli jesteś w grupie październikowej to warsztaty negocjacyjne i (od tego semestru) trening kreatywności (zamiast warsztatów internetowych II) będziesz realizować na przełomie czerwca i lipca 2012 r. Zapraszam Ciebie na rozpoczęcie roku szkolnego 24-25.09.